Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Lesbona totean että on vaikeaa löytää sopivaa naista. Ja ei,kyse ei ole ulkonäöstä ykköskriteerinä. Vaan siitä että joko kyse on "haluan kokeilla naista" -tapauksista jotka eivät lopulta itsekään tiedä mitä haluavat tai sitten siitä että oletetaan parisuhteen naisen kanssa tarkoittavan että toinen ymmärtää saumattomasti koska on samaa sukupuolta. Naiset, olette sitten miehen tai naisen kanssa,antakaa myös toiselle tilaa ja hyväksykää myös toisen tarpeet suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani löysin upeita ihmisiä! Mutta, missä olisi sellainen tapaamissivusto/-paikka, jossa voisi tavata ihmisiä niin, että jokainen olisi kuvaillut itsensä kuin täällä aidosti etukäteen em. tapaamissivustolla ja sitten voisi itse valita yhdessä jonkun ihmissuhdeneuvojan kanssa kuka olisi sopiva ja tavata haluamansa ihmisen tapaamispaikassa?
Tällaisia treffitapaamisiahan on ulkomailla tyyliin jokin ruokaravintola, jossa tapaamisesta ”huolehtii” alan firma. Näistä on ollut esim. tv-ohjelmia.
Onko Suomessa muuta kuin näitä Tindereitä ym. pikaselaushöttöjä?
Hyvä idea, miksi alapeukkua? Parempi ehdotus itselläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani löysin upeita ihmisiä! Mutta, missä olisi sellainen tapaamissivusto/-paikka, jossa voisi tavata ihmisiä niin, että jokainen olisi kuvaillut itsensä kuin täällä aidosti etukäteen em. tapaamissivustolla ja sitten voisi itse valita yhdessä jonkun ihmissuhdeneuvojan kanssa kuka olisi sopiva ja tavata haluamansa ihmisen tapaamispaikassa?
Tällaisia treffitapaamisiahan on ulkomailla tyyliin jokin ruokaravintola, jossa tapaamisesta ”huolehtii” alan firma. Näistä on ollut esim. tv-ohjelmia.
En alapeukuttanut mutta veikkaan, että tuo ihmissuhdeneuvojan mukaan vetäminen saattoi ärsyttää jotakuta. Hiukan kummallisesti se on minunkin mielestäni ilmaistu: ikään kuin sinkkuus johtuisi aina huonoista sosiaalisista taidoista tai siitä, ettei ymmärtäisi sitä, millaisen ihmisen kanssa sopisi parhaiten yhteen. Sinänsä kiva ehdotus, jollekin vaihtoehtoisemmalle ja vähemmän pinnalliselle deittisaitille olisi luultavasti kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäpä estää vaikka pannukakkuun laittamasta kuvattoman profiilin missä kuvailee rehellisen karusti itsensä. Ongelma vaan tuppaa "vähemmän pinnallisissa" menoissaki olemaan että se ulkonäkö lopulta vaikuttaa kuitenkin ja sitten ghostataan yms. kun toisen näkee eikä miellytä.
Suurin syy lienee ettei osaa kohdata.
Huomaan kiinnostavan miehen niin pakenen 100 lasissa koska onhan hänellä kuitenkin oltava vaimo ja perhe jossain, ei noin upea voi sinkku olla. Olen siis 47v nainen ja lapseni aikuisia, erosta noin 10v.
Toinen mikä karkoittaa tehokkaasti on lyhyet hiukseni ja usein liikun naisseurassa. Jos liikkuisinkin miehen kanssa, saisin taas varatun leiman. Nyt pelkästään, etten ole hetero.
Ennakkoasenteet puolin ja toisin.
nykyään ei vapaita naisia tapaa enään missään.ja kun on sen verran ujo ettei missään kaupassa tjms.uskalla naisia lähestyä niin kyllä peli on pelattu.sosiaalinen mediakaan ei ole koskaan tuntunut oikealta.mutta onneks yksinäisyyteenkin tottuu ;) ainakin viinan voimalla...
Hauskaa tässä ketjussa on se, että monet kertovat syyksi huonot kokemuksensa edellisissä suhteissa ja herkästi todetaan vian olevan vastakkaisessa sukupuolessa. Hei haloo, olette itse olleet osallisena jokaiseen suhteeseenne, joten kannattaisi myös miettiä sitä miten oma käytös ja asenteet vaikutti tilanteen kehittymiseen.
Koskaan ei toinen ole sellainen kuin itseään kuvailee, en halua tulla enää huijatuksi. Aseksuaalina todella alkaa pännimään kun toinenkin väittää olevansa kiinnostumaton seksistä, mutta se kinuaminen alkaa sitten kuitenkin jossain vaiheessa. Taidan olla joku ihmeparantaja, joka kääntää aseksuaalit seksihulluiksi. Sama muidenkin luonteenpiirteiden kanssa, itseään rennoksi yms. väittävä paljastuu kaameaksi neuroosikompuksi jota häiritsee jos kynä on vinossa pöydällä jne.
Liikaa kiloja. Pitäisi pudottaa painoa noin 40 kilon edestä, niin olisin yhtä kevyt kuin viimeksi 23-vuotiaana. Keski-ikäinen olen, mutta menisin vielä noin 30-35-vuotiaasta normaalipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kiloja. Pitäisi pudottaa painoa noin 40 kilon edestä, niin olisin yhtä kevyt kuin viimeksi 23-vuotiaana. Keski-ikäinen olen, mutta menisin vielä noin 30-35-vuotiaasta normaalipainoisena.
Ota tavoitteeksi vaikka 5kg. Sulle tulee itsellesi parempi olo kun on kevyempi ja tiedä mitä se parantunut itseluottamus saa aikaan.
Sopivan miehen puute. Heti eron jälkeen (yli 10 v. sitten), kun olin timmissä kunnossa, jaksoin vielä käydä pettymässä deittisivustoilla ja turhilla treffeillä. Pelkkiä pelimiehiä ja luonnevikaisia.
Uskon, että se parhaiten sopiva löytyy joko yhteisten harrastusten, työn tai sattuman kautta. En yritä enää, tulee kohdalle jos tulee.
Olen liian vanha ja nirso nainen.
54 vee, kuulemma nelikymppisen näköinen. Mutta en tietenkään tule tarjolle deittipalveluissa/Tinderissä kun miehet laittaa hakukriteeriksi esim. max 50.
Lisäksi kiinnostaa itseä vähän nuoremmat. Ei puumailua, mutta sellainen -10 v menee vielä. Mutta +5 taas ei mene.
Ja lisäksi en halua lapsellista miestä.
Tämä yhtälö takaa että olen sinkku loppuikäni.
Olen tylsä, kotona viihtyvä tyyppi jonka harrastukset ovat elektronisia.
Olen syrjään vetäytyvä työmyyrä. Vapaa ajan täytän harrastuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian vanha ja nirso nainen.
54 vee, kuulemma nelikymppisen näköinen. Mutta en tietenkään tule tarjolle deittipalveluissa/Tinderissä kun miehet laittaa hakukriteeriksi esim. max 50.
Lisäksi kiinnostaa itseä vähän nuoremmat. Ei puumailua, mutta sellainen -10 v menee vielä. Mutta +5 taas ei mene.
Ja lisäksi en halua lapsellista miestä.Tämä yhtälö takaa että olen sinkku loppuikäni.
Kaverini, 35-vuotias mies, ulkonäöltään menisi ihan keposesti 55-vuotiaasta. Laittoi Tinderissä naisten yläikärajaksi aina 25v ja ihmetteli kun mätsejä ei tule nimeksikään ja syytti sitten naisia nirsoiksi ja kumppanin etsintää täysin toivottomaksi. Itsehän hän rajasi ulkopuolelle kaikki naiset, jotka hänestä mahdollisesti olisivat voineet edes kiinnostua... 🙄
En minä kuitenkaan aidosti kelpaa kenellekään. Kyllähän siinä aina alkuun mielistellään ja lämpimikseen suuta soitellaan miten ihana olen jne. muttei siinä kauaa mene kun joku minussa alkaa sitten ärsyttämään kuitenkin. Miksei kukaan voi pitää minusta kuten minäkin pidän heistä, omana itsenään.
Eiköhän se ole ulkonäkö kaikilla yksittäinen suurin syy sinkkuuteen. Ja jos jotain muuta väittää, niin ei osaa harjoittaa järkevää itsekritiikkiä.