Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1021/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut naista, jonka kanssa voisin kuvitella viihtyväni paria viikkoa kauemmin. 

Vierailija
1022/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomata, että naiset lähinnä etsii syytä itsestään, miksi ei kelpaa. Miehet taas nimeävät syyksi naisten viat, miksi parisuhde heidän kanssaan ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomata, että naiset lähinnä etsii syytä itsestään, miksi ei kelpaa. Miehet taas nimeävät syyksi naisten viat, miksi parisuhde heidän kanssaan ei kiinnosta. 

No sinänsä rehellistä pohdintaa, molemmilta osapuolilta, koska nämähän ne suurimmat syyt tosielämässä ovatkin, ei siitä pääse yli eikä ympäri!

Vierailija
1024/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat osapuolet oikeassa! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinänsä rehellistä pohdintaa, molemmilta osapuolilta, koska nämähän ne suurimmat syyt tosielämässä ovatkin, ei siitä pääse yli eikä ympäri!

Ainakin nämä ovat ehdottomasti ne kaksi tärkeintä syytä, ellei peräti ainoita syitä. Ei tässä ainakaan mitään muita syitä tule millään mieleen, ainakaan näin tärkeitä!

Olkaa nyt kerrankin rehellisiä, ja tunnustakaa että nämä ne todelliset syyt ovat!

Vierailija
1025/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen melko romantikko ja toivon vielä joku päivä löytäväni jonkun joka sopii suht. ahtaisiin kriteereihini ja jonka kanssa ”kolahtaa” kunnolla. Jos ei löydy, niin sitten olen yksin. Minua myös sytyttää seksuaalisesti vain harvat (osa näistä aika outojakin) jutut ja ihmiset.

Vierailija
1026/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomaan, että monessakaan viestissä ei kirjoittaja paljasta sukupuoltaan, joten taidat tehdä oletuksia suureksi osaksi omassa päässäsi kirjoittajien sukupuolesta.

Vierailija
1027/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari vuotta sitten, enkä oikeastaan vieläkään tiedä, haluankomieluummin olla yksin vai jonkun kanssa. En siis ole tänä aikana myöskään tehnyt asian eteen mitään. Viime aikoina olen pohtinut, pitäisikö sitä kokeilla etsiä joku, mutta en tiedä mistä sitä edes etsisi kun en käy baareissa, nettideittailu ei kiinnosta pätkääkään ja mitään kaveriporukoita ei ole. Eli siis joko päättämättömyys tai se, etten tapaa ihmisiä missään

Vierailija
1028/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin pari vuotta sitten, enkä oikeastaan vieläkään tiedä, haluankomieluummin olla yksin vai jonkun kanssa. En siis ole tänä aikana myöskään tehnyt asian eteen mitään. Viime aikoina olen pohtinut, pitäisikö sitä kokeilla etsiä joku, mutta en tiedä mistä sitä edes etsisi kun en käy baareissa, nettideittailu ei kiinnosta pätkääkään ja mitään kaveriporukoita ei ole. Eli siis joko päättämättömyys tai se, etten tapaa ihmisiä missään

Tuo jonkun hakeminen on se joka itselläkin tökkii. Missään muualla ei törmää keneenkään paitsi netissä, mutta netissäkin jos oikein hakemalla hakee niin siinä on joku sellainen tietynlainen epämiellyttävä "viba". Tuntuu niin jotenkin suorituskeskeiseltä eikä siinä ole sellaista tietynlaista spontaaniutta. Mikäli siis edes jonkun kanssa pääsisi yhteyksiin saakka.

Vierailija
1029/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla sinkku - en kaipaa enää uutta parisuhdetta. Avioliitto kesti 20 vuotta, ja oli enimmäkseen hyvää elämää. Nyt nautin omasta rauhastani.

Vierailija
1030/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt tapailuun ja seurusteluun.. ei jaksa.

Vierailija
1031/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä aina vierittänyt syyn ja vastuun miehille.

Sinkkunainen, lähinnä täydellinen

Vierailija
1032/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rasittava tapa kieriä itsesäälissä aina niiden ihmisten seurassa, jotka ansaitsisivat parempaa seuraa. Itsetuntoni ei ole paras mahdollinen, en luota muihin ihmisiin, olen aseksuaali, ja minulla on tiukkoja periaatteita, jotka todennäköisesti karkottavat suurimman osan ihmisistä. Vietän myös liikaa aikaa kotona, joten mahdollisuudet tutustua uusiin ihmisiin ovat huonot.

En totta puhuen taida edes uskoa rakkauteen.

Vierailija
1033/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta mitkään parisuhdekuviot. Kun kerran entisetkin parisuhteet ja seurustelut ovat menneet pieleen, niin miksi seuraava tulisi olemaan poikkeus? En viitsi enkä halua keräillä pettymyksiä.

Aivan liian huono onni naisasioissa.

Vierailija
1034/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin yksittäinen syy on se, ettei parisuhde kiinnosta. Se pska on jo nähty. Parempi yksin vapaana.

Samma här. Parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa. Ei tartte olla tilivelvollinen jokaisesta asiasta, tulemisesta, menemisestä, missä oli, kenen kanssa jutteli ja mistä jne. Sinkkuna nyt joutuu itse maksamaan 100% kaikista menoista, kuten vuokran, mutta sen vastapainoksi on taloudellisesti itsenäinen. Monta muutakin etua.

Kaks naista oli niin järkyttäviä tapauksia, etten halua sen suhteen uutta kierrosta. Siinä todistettiin, ettei se parisuhteessa eläminen ole välttämättä mikään onni ja autuus. Suhde voi olla aluksi hyvä, mutta sitten se lähtee menemään kuin lehmän häntä.

Vierailija
1035/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluan olla ja asua yksin enkä nähdä muita ihmisiä kuin pakollisen ajan töissä ja kaupassa.

Vierailija
1036/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan vain kaikenmaailman paniikkihäiriöisiä psykoosinaisia vapaana jotka vaatii jatkuvaa huomiota, kuuntelemista ja hoivaa niin mieluummin olen sinkku kuin tällaisen kumppani/tukihenkilö. Mikä nykyajassa mättää kun naiset menee tuollaiseen jamaan.

Ai mikäkö nykyajassa mättää? No kaikki. ☺

Vierailija
1037/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kiinnosta mitkään parisuhdekuviot. Kun kerran entisetkin parisuhteet ja seurustelut ovat menneet pieleen, niin miksi seuraava tulisi olemaan poikkeus? En viitsi enkä halua keräillä pettymyksiä.

Aivan liian huono onni naisasioissa.

Olet epäonneksesi törmännyt vain huonoihin naisiin, mikä ikävä kyllä on yllättävän yleistä. Hyvien naisten löytäminen on vaikeaa, koska niistä hyvistä naisista on huutava pula! Mistä kaikki hyvät miehet löytäisivät itselleen hyvän naisen? Hyvistä miehistähän mitään pulaa ei ainakaan Suomessa ole!

Vierailija
1038/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin. Enkä enää usko maailmasta löytyvän fiksuja miehiä. Joten miksi änkeytyä paskaan kun yksinkin pärjää ja yöpöydällä on hyvä setti viihdyttäviä leluja.

Vierailija
1039/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneeko siitä kun annoin viimeisimmälle alkoholistilöysämunalle fudut syksyllä?

Korona-aikana ei ole ollut otollista uutta äijää hommata tilalle ja huomasin etten välttämättä sellaista kaipaakaan. Miksi tinkiä omasta mukavuudesta, omista rahoista, omasta tilasta?

Olen aina tykännyt seksistä, mutta miehistäni vain kaksi oli siinä yhtä innokkaita ja hyviä. Loput kehityskyvyttömiä tai vain kyvyttömiä.

Vierailija
1040/2581 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä jonkun töitäkin tehdä. Ja hoitaa että on auto kunnossa, ja siihen vielä taloyhtiön asiat. Kaiken maailman säätämistä ja järjestämistä koko ajan. Niin parisuhteessa sitä olisi varmaan tuplasti enemmän. Ja en oikein tiedä mistä sen parisuhteen edes aloittaisi. Varmaan toi aloitus on monelle miehelle nykyään vaikea. Mutta itse olen ainakin miettiny, että jos ei aloittamiseen riitä energiat, niin ei kyllä siihen parisuhteeseenkaan sitten. Vaikka se parisuhde ajatuksena olisi ihan kiva, niin ei varmaan omalta kohdaltani käytännössä toimi. Ja moni asia on parasta vaan tehdä yksin. Esim. matkailu. Kun tuskin kenenkään kanssa kiinnostuksen kohteet on niin täsmälleen samat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan