Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renesanssi kirjoitti:
Hierarkia.
Jostain syystä olen aina toivonut aloittellisuutta naisilta (vaikka olen mies). Olen esimerkiksi käynyt lukemattomia kertoja yksin keikoilla - ja vaikka musiikin kuuntelu on se pääpointti eikä siellä sen enempää voi käydä keskustelua, oletin varsinkin nuorempana että edes joku rokkityttö tulisi pummaamaan röökiä minulta breikeissä ja se johtaisi satunnaiseen seksiin ja ehkä jopa parisuhteeseen. Kymmenen vuotta putkeen hengasin myös yksin baareissa siinä toivossa että joku nainen ottaisi sitä ensikontaktia, turhaan. Lopulta kyllästyin noin vuosi sitten ja tulin siihen tulokseen että aika ja energia menee täst eteenpäin lähimpään perheeseen, ystäviin ja koiraan kun sen hankin. Mitään katkeruutta naisia kohtaan minulla ei ole, mutta pessimistinen näkemys minulla on universumia ja elämää kohtaan. Olisi todella kiinnostavaa elää kuukauden verran sellaisen ihmisen kengissä joka saa validointia seksin muodossa periaatteessa *ihan milloin tahansa*. Se maailma on minulle täysin vieras.
Ei jaksa enään.
Muistan vieläkin miten vuosia sitten satuin vilkaisemaan jotain yksin baarin nurkassa kyhjöttävää miestä, joka katsoi minua suorastaan epätoivoisesti. Varmaan juuri tuollainen hento kukkanen, joka toivoi naiselta aloitteellisuutta. Arvaas mitä tunteita heräsi? Ärtymystä ja kiukkua, ei missään nimessä kiinnostusta.
Olen kyllä tehnyt aloitteita, baarissa ja netissä, mutta en ikinä tuollaisille miehille. Eikä kukaan mies tullut minulle juttelemaan, silloin kun nuorena ja arkana kyhjötin itse nurkassa. Ja ymmärrän hienosti, miksi ei.
Mistähän johtuu että tuollainen mies herättää kiukkua, mutta vastaava nainen ei?
Naisten miesmaku on kyllä todella yksipuolinen. Ei vain ulkonäön vaan myös miehen luonteen ja käytöksen suhteen.
Oikeassa olet. Naisille kelpaa aina vain se stereotyyppisen komeanaamainen ekstroverttialfastatusmies.
Jopa ujot introvertit haluaa tuollaisen koska "vastakohdat täydentää" ja ekstrovertit haluaa myös koska ovathan he itsekin sellaisia.
Juuri kuntosalilta tulleena tein huomion että ainoat miehet jotka siellä olivat tyttöystävien kanssa olivat komeanaamaisia, pitkiä ja sellaisia ns. koviksia
Jokainen nainen keksii uniikin selityksen miksi hänelle sopii...se sama mies!
Sinun sinkkuutesi syy on siis joku tuntematon sama mies.
Mies 30v kirjoitti:
Kaljuuntuminen ja huono päänmuoto. Ennen oli paksut hiukset ja naiset lähestyi baarissa, mutta nyt houkuttaa moottoritiellä useasti ajaa metikköön ja päin puuta.
Mikset ottanut jotakuta niistä jonka sait niin kauan kuin sait? Ei se olisi sua jättänyt kaljun takia.
Se, että ne p@sk@t (rehellisesti sanottuna) ovat juuri osuneet omalle kohdalle. En jaksa olla siis kiinnostunut, että yhtään kaksijalkaista huolisin enää.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ottanut jotakuta niistä jonka sait niin kauan kuin sait? Ei se olisi sua jättänyt kaljun takia.
Tää oli tosi ilkee kommentti. Sama ku sanosit vanhemmille naisille, että "mikset ottanu sillon 20v:nä hyvää miestä ku olit hedelmällisimmässä iässä". Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
kun vaihdevuodet tulee niin halut menee.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ne p@sk@t (rehellisesti sanottuna) ovat juuri osuneet omalle kohdalle. En jaksa olla siis kiinnostunut, että yhtään kaksijalkaista huolisin enää.
Niihän se aina menee, että huonot osuu omalle kohdalle ja itessä ei ole mitään vikaa. Jatka vaan itelles valehtelua.
se_rasittava_realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli tosi ilkee kommentti. Sama ku sanosit vanhemmille naisille, että "mikset ottanu sillon 20v:nä hyvää miestä ku olit hedelmällisimmässä iässä". Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Niin, siis sitä kommenttiahan tuossa parodioitiin. Jos et tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu siitä että olet valinnut juuri tuollaisia miehiä. Jaksan aina ihmetellä kun naiset ulkoistavat vastuunsa jotenkin tuurin varaan. Jos sulle kelpaa vain p@sk@t miehet niin sellaisia saat.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut, meni jotenkin yli, että joku parodioisi ihmistä joka just kerto miettivänsä puuhun ajamista.
se_rasittava_realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut, meni jotenkin yli, että joku parodioisi ihmistä joka just kerto miettivänsä puuhun ajamista.
Niin, koska vain naisille saa sanoa ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska vain naisille saa sanoa ilkeästi.
Nyt eskaloitui nopeasti. Useinhan nää vaan kertoo omista epävarmuuksista, mutta huh.. miten.. jaa no antaa olla.
27 vuotta saman ukon kanssa.Tuosta kun eroon pääsen niin ei enää uutta. Ihana sinkkuelämä here i come. Saan tehdä ja olla ja mennä just niin kuin itse tahdon.Ei tarvi pelätä enää mitä kaikkea paskaa miehen tempuista taas tulee perheen/mun niskaan.
Tykkään vaihtelusta! Toisin sanoen on kiva päästä panemaan erilaisia naisia!
Vierailija kirjoitti:
Bachelor kirjoitti:
Olen sivistynyt, lukenut ja korkeasti koulutettu. Pidän itsestäni erittäin hyvää huolta treenaamalla crossifittiä sekä eri ulkoliikunta lajeja. Omaan erittäin hyvän ja tasapainoisen sosiaalisen elämän ja olen erittäin suosittu sosiaaalisissa piireissäni. Kanssakäyminen ja flirttailu naisten kanssa tuntuu erittäin luontevalta ja saan myös paljon huomiota heiltä. Omaan erinomaisen itsetunnon, olen määrätietoinen ja muutenkin erittäin tunneälykäs yksilö. Olen myös erittäin menestynyt työelämässä, työskentelen korkeassa asemassa ja olen miljonääri.
Vaihtoehtoja on, mutta minun on vaikea löytää itselleni tasavertaista kumppania.
Oot kuin mä, mut köyhempi. Ja mun ei oo vaikeeta löytää tasavertaista seuraa. Kerää rahaa enemmän niin pääset uudelle levelille.
Miten tämä rahan kerääminen liittyy sopivan kumppanin löytämiseen?
Olen ujo ja naiset on mulle aina niin vihasia että lähen meneen ettei tuu luudanvarresta!
Vierailija kirjoitti:
Jos elää yksin vasten tahtoaan eikä löydä koskaan ketään niin sellainen ihminen on luonnevikainen joka ei tule toimeen kenenkään kanssa. Näitä tapauksia olen nähnyt paljon. He syyttävät muita ihmisiä että kaikki vika on niissä eikä itsessä mitään vikaa.
Olenko luonnevikainen, jos olen hyväksikäytetty enkä halua seksiä ilman vakiintunutta seurustelusuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime parisuhde. Eksä oli väkivaltainen, kontrolloiva, kylmä ja julma. Erottiin poliisien väliintulolla ja sen jälkeen tyyppi vainosi minua melkein vuoden. Jouduin muuttamaan ja vaihtamaan kaupunkia, kun se tuli jopa ikkunan alle tuijottamaan.
Deittailun aloittaminen on ihan ylitsepääsemätön kynnys, olen jo etukäteen pettynyt ja kyynistynyt ajatukselle että olemassa olisi mukaviakin ihmisiä. Nykyisin halin vain kissaani, se on pehmeä, lämmin, ystävällinen eikä sillä ole pahaa sydämessään.
Mistä te aina löydätte näitä sekopää miehiä
No, niitä löytyy työpaikoilta, harrastuksista, Prismasta. Kaikista ei näy päällepäin, eikä tuo sekopäisyys välttämättä heti tule parisuhteessakaan täysillä ilmi.
Lopeta jo se selittäminen ja keskity omiin syihisi.