Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Olenko luonnevikainen, jos olen hyväksikäytetty enkä halua seksiä ilman vakiintunutta seurustelusuhdetta?
Et ole tuon perusteella luonnevikainen. Luonnevikainen ei tule toimeen juuri kenenkään muun kanssa kuin ihmisten jotka alistuvat hänelle. Hyvin vahva merkki luonnevikaisuudesta jos puhut perheellesi rumasti.
Oma halu. Viihdyn parhaiten yksin. Miksi oletetaan, että suhde olisi ylipäätään haluttava asia. Yhtä hyvin yksineläminen voi olla monille tyydyttävin ja mukavin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Oma halu. Viihdyn parhaiten yksin. Miksi oletetaan, että suhde olisi ylipäätään haluttava asia. Yhtä hyvin yksineläminen voi olla monille tyydyttävin ja mukavin vaihtoehto.
Lisään vielä, että olen kivan näköinen, hyvin hoikka, FT, melko varakas 41-v nainen. Olen myös introvertti, tarvitsen paljon yksinoloa ja yksityisyyttä ollakseni tyytyväinen ja onnellinen. Minulla on muutama hyvä ystävä, mutta yksikin riittäisi. Tämä korona-aika on kaltaiselleni taivas.
Minulla on pari erittäin hyvää parisuhdetta takana, mutta yksinolo on minulle sopivampi elämäntapa. Ehkä avoin suhde voisi tulla kyseeseen, mutta en koe tarvitsevani sellaista juuri nyt.
Teen mielummin kahta työtä ja tienaan paljon rahaa.
Miten niin oma näkemys? Oma näkemys on ainoa oikea näkemys. Ei muiden näkemykset asiaa muuta.Ainoa syy on se että haluan olla yksin. Eli täysin omasta tahdostani:)
Masennus, sisäilma- ja kemikaalisairaus, ei jaksa panna montaa kertaa viikossa.
Minut on kasvatettu siten, että kaiken tekemisen pitää olla muita huomioivaa, kunnioittavaa, itsestä välittämättä. Rappukäytävässä pitää hiipiä ihan arkiaikaankin, kadulla kävellä vaikka koiranpaskassa tienlaitaa jos kapealla tulee toinen ihminen vastaan. Ravintolassa omat murut pyyhitään pöydältä ettei tarjoilijan tarvitse. Jos käytetään säilytyslokerikkoa, valitaan alin/ylin, että muiden ei niin tarvitse kyykistyä/kurkottaa. Sanomattakin selvää että jonotus on vaikeaa, kun päästä jatkuvasti ihmisiä edelleen. Jos saisin vakavan sairaskohtauksen, tilaisin taksin ambulanssin sijaan, sillä joku voi tarvita lanssia minua enemmän. Kun muut ihmiset eivät sitten toimi kaikessa näin, ärsyttävät he minua suunnattomasti. En usko, että monia yhtä neuroottisia jokaista omaa tekemistään miettiviä ihmisiä edes on olemassa. Jos on, ovat sitten muutenkin omituisia, itse olen kuitenkin esim. työelämässä melko voimakastahtoinen ja päättäväinen. Toisaalta viihdyn yksin myös siksi, että saan tehdä juuri niinkuin haluan milloin haluan.
n37
Vähän ujot miehet ovat parhaita :) Uskon, etten ole ainoa nainen, jonka mielestä hiljainen, sarkastinen ja vähän nörtähtävä/omasta jutustaan kiinnostunut ja innostunut mies on tosi kuuma. En todellakaan huolisi tai etsi mitään alfaurosta.
Pitkät, älyynsä nähden liian itsevarmat ja lihaksikkaat miehet eivät vain vetoa mitenkään. Onhan heillä vientiä, mutta ihan turha yleistää, että kaikki naiset haaveilisivat "samasta"
Vierailija kirjoitti:
Vähän ujot miehet ovat parhaita :) Uskon, etten ole ainoa nainen, jonka mielestä hiljainen, sarkastinen ja vähän nörtähtävä/omasta jutustaan kiinnostunut ja innostunut mies on tosi kuuma. En todellakaan huolisi tai etsi mitään alfaurosta.
Pitkät, älyynsä nähden liian itsevarmat ja lihaksikkaat miehet eivät vain vetoa mitenkään. Onhan heillä vientiä, mutta ihan turha yleistää, että kaikki naiset haaveilisivat "samasta"
Harmi kyllä me miehet olemme huomanneet mitä tuo käytännössä tarkoittaa.
Se nörtähtävä, ei-pitkä ja ei-lihaksikas mies tarkoittaa miestä joka ei ole 195cm, överipumpattu tai uhoava alfauros. ts. miestä joka ei ole alfamiehen stereotypia.
Se ei tarkoita nörttiä, lyhyttä tai hintelää. Ei sinne päinkään. Haussa on todennäköisesti naamakomea ja keskipituinen jalkapalloilijan kropan omaava mies joka työskentelee johtavana tutkijana tms, ja omaa itsevarman ja miehekkään luonteen vastapainoksi hienoisesti nörtähtäviä taipumuksia.
No töttöröö! Suurin syy sinkkuiluun on se että olen niin perhanan nirso, vain paras kelpaa.
Sinc
Se ei tarkoita nörttiä, lyhyttä tai hintelää. Ei sinne päinkään. Haussa on todennäköisesti naamakomea ja keskipituinen jalkapalloilijan kropan omaava mies joka työskentelee johtavana tutkijana tms, ja omaa itsevarman ja miehekkään luonteen vastapainoksi hienoisesti nörtähtäviä taipumuksia.
Pituutta kun olisi 163+cm, hoikka selkä ja omat käsivarret mahtuisi vaivatta ympäri niin johan passaisi! Sopisi itselle mainiosti (158/55). Itsevarmuutta ja oman elämän mielenkiintoja on kyllä pakko olla, että kestäisi akateemisen ja johtavassa asemassa työskentelevän naisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mielikuva sun puheista että joko olet jo vanha nainen ja púllukka tai sitten tarkoitat vähän ujolla kasvokomeaa korkean statuksen nörtähtävää miestä. Eli vaikka komea juristilääkäripankkiiri joka käyttää silmälaseja joka on vähän ujo.
Olen aseksuaali, yksinhuoltaja ja lihava.
Hemmetin hieno yhdistelmä löytää kumppani.
Suurin yksittäinen syy on etten halua parisuhdetta. Ihan niin kuin en halua biologisia lapsiakaan. Tai autoa. Tai omistusasuntoa.
Loppu elämä yksin kirjoitti:
Olen aseksuaali, yksinhuoltaja ja lihava.
Hemmetin hieno yhdistelmä löytää kumppani.
Saat silti enemmän kiinnostusta osaksesi kuin mitä urheilullinen sinkku tavismies.
Vierailija kirjoitti:
No töttöröö! Suurin syy sinkkuiluun on se että olen niin perhanan nirso, vain paras kelpaa.
Sinc
Määrittele paras?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mielikuva sun puheista että joko olet jo vanha nainen ja púllukka tai sitten tarkoitat vähän ujolla kasvokomeaa korkean statuksen nörtähtävää miestä. Eli vaikka komea juristilääkäripankkiiri joka käyttää silmälaseja joka on vähän ujo.
33v ja 55 kg. Toki olen lyhyt naiseksi ja en enää niin nuori.
Juristilääkäripankkiiri :D Kunhan nyt olisi yksi ammatti ja riittävästi itsetuntoa.
Epäilen, että olen sinkku, koska itseäni kiinnostavat miehet menevät aivan puihin kanssani. Mitkään klassiset alfaurokset ja lihaskimput taas eivät viehätä, jollain syvällä tasolla. Ei ole sitä kemiaa vai miten sen voisi sanoa. Ehkä tämän ketjun perusteella kannattaisi vaan rohkeasti itse kysäistä sitä kiinnostavaa hintelää IT-nörttiä ulos!
Kysymyksen ja sen taustalla väijyvän lähtökohdan/oletusarvon kyseenalaistaminen. Ikään kuin sinkkuus elikkä VAPAUS olisi jotakin viallista. Sama kuin kysyttäisiin : mikä on suurin syy parisuhteellisisuuteesi/perheellisyyteesi.
Joillekin eri olotilat voivat olla ei-haluttuja tiloja, joillekin taas ei.
Vapaus on kultaa. Minulle.
Ei niitä nyt suurin osa ole.