Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
261/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS87 kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

-Sanon asiat suoraan niinkuin ne oikeasti ovat. Sanon mielipiteeni asioista ja ihmisistä kaunistelematta totuutta ollenkaan.

-Olen ruma ja läski.

Siinä sitä riittämiin syitä :D

Ai niin, unohdin myös mainita, että tässä suorituskeskeisessä maailmassa mulla on myös ihan väärä ammatti, vaikka siitä saakin hyvin rahaa. Valitettavasti en kuitenkaan ole ananastukassa, ja pukeudu kauluspaitaan venytellen narsistisesti kaulaani työpäivän aikana. Se on monelle naiselle paha paikka hyväksyä, että mun väärästä ammatista saa enemmän kuin opettaja tai poliisi, mutta sitä ei kehtaa esitellä kavereilleen.

En myös viihdy salilla, enkä kannata ilmastohumppaa mitenkään. Aika suuri syy myöskin on omassa katsannassa. Vaikka itse olenkin paksu, niin valitettavasti muna ei seiso kehopositiivisten naisten kanssa. Jos sulla on leviämpi perse ku mulla, ni ehdottomasti ei jatkoon. Toki, jos sun mukana kulkee viimeisimmän eron jälkeen hankittu itsenäisen ja vahvan naisen merkki, eli koira, niin vastaus on myöskin EI.

Et kannata ilmastohumppaa?

Olet kyllä hemmetin nirso.

Vierailija
262/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti niin pahasti, etten pysty enää luottamaan kehenkään. Eron jälkeen kärsin vaikesta masennuksesta usean vuoden ajan, enkä halua kokea sellaista enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat erittäin korkeat vaatimukset kumppanille, ikä, en ole tarpeeksi motivoitunut enkä jaksa nähdä mitään vaivaa kumppanin etsimiseen, eli en ole tinderissä enkä nettideiteissä, enkä käy deiteillä

Vierailija
264/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transvestiitti ja runkkaan liikaa.

Vierailija
265/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin kirjoittanut, niin minulla syynä rumuus. Aivan sama, vaikka olisi treenattu vartalo, niin naamani on ruma. Iso nenä, vako leuassa, pieni leuka, olematon kaula (aivan kuin pää vain olisi pultattu kiinni hartioihin), ohuet risukasan näköiset hiukset, ohuet huulet, kolkko kallo, iso otsa, olemattomat kulmakarvat, keltaiset hampaat (en juo kahvia, enkä polta), jne. Listaa voisi jatkaa. En ole koskaan ollut kaunis, en edes siinä maagisessa 16-vuoden iässä. Aina ollut luokan rumin tyttö, noh, nyt työpaikan rumin nainen. 

Vierailija
266/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma halu!

Mies ei tuo mitään hyvää elämääni.

Ne miehet, joiden kansa olen elänyt, eivät ole oppineet tyydyttämään minua, vaikka olen ystävällisesti neuvonut, mikä toimisi. He kyllä ovat kehuneet saaneensa parasta seksiä ja ovat olleet erosta aina pettyneitä, mutta minä olen jäänyt aina ilman orgasmia. Juu, vika on kuulema minussa, olkoon sitten niin, minä pärjään oikein hyvin näin.

Minä olen lapset tehnyt nuorena, nyt keskityn omaan elämääni. En myöskään halua jakaa omaisuuttani kenenkään kanssa. Lapset perivät aikanaan jos perittävää on.

Miehet, ei kovin montaa, joitten kanssa olen suhdetta rakennellut, haluaisivat heti muuttaa tilavaan kauniiseen kotiini ja ryhtyä nauttimaan olostaan, laittamatta tikkua ristiin. Juu ei.

En myöskään ole kuten valmis kompromisseihin, olen voimakastahtoinen itsenäinen luonne.

Vierailija
267/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riittävän tasokas saamaan niitä naisia joita haluan.

Jotkut naiset ovat kiinnostuneita minusta, mutta nämä naiset ovat ulkoisesti todella epäviehättäviä, ei mitään kiinnostusta lähteä koittamaan edes yhdeksi yöksi. Olen mieluummin yksin kuin heidän kanssaan.

Vierailija
268/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta. Olen hyvin onnellinen yksin.

Vierailija
269/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala luonne.

Hyvällä perseellä tätä puolta pystyy "kompensoimaan", mikäli olet nainen. 

Voin miehenä vahvistaa tämän. Olen seurustellut vuosia aivan täyden sekopäänaisen kanssa, jolla oli 5/5 kroppa. Olin vaan koukussa siihen seksiin, vaikka nainen oli tosiaan puolet ajasta täysin hullu (esim jatkuvia pettämissyytöksiä, jotka oli täysin tuulesta temmattu vain jotta pääsi riitelemään)

Vierailija
270/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vahva sitoutumiskammo. Tai oikeastaan paradoksaalisesti vahva halu sitoutua, jopa ripustautua ja heittäytyä täysin toisen armoille, mutta sitten kuitenkin valtava pelko yksinjäämisestä.

Ja vanhemmaksi kun tulee, vaikeammaksi menee. Nuorena aikuisena (18-25) olin kahdessa pitkässä parisuhteessa, joissa ei nyt varsinaisesti mitään vikaa ollut, mutta vääriä ihmisiä tai liian samoista kohdista rikki, jotta parisuhde olisi toiminut. Toisen kanssa toki jäin henkisesti paljon yksin, koska hän käytti monenlaisia päihteitä mieluummin kuin oli minun kanssani.

Ikävuodet 25-30 menivät pitkälti säätäen noin vuoden mittaisissa suhteissa, joskus hyvissä ja joskus huonoissa. Sitten juuri ennen 31-vuotispäivääni mies, jonka kanssa olin muuttamassa yhteen, jätti minut täysin tyhjän päälle. Siitä seuraavan miehen kanssa podin jotain tuosta johtunutta traumaa, ja homma loppui lyhyeen.

Nyt sitten onkin vuosi sujunut koronan parissa. Mainittavia suhteita tai suhteen tynkiä ei ole muodostunut. Paitsi tämä, joka päättyi uuden vuoden jälkeen siihen, kun sekosin täydellisesti ja jätin miehen. Epäilen todella mielenterveyttäni. Nyt olen soudellut hänen kanssaan edes takaisin, tehnyt hänelle ikäviä ohareita ja käyttäytynyt kuin lapsi. Haluan hänet lähelleni ja haluan olla hänen kanssaan, mutta kun pyydän hänet luokseni, saan lähestulkoon paniikkikohtauksen ja teen oharit tai perun tapaamisen. Tämä aiheuttaa minulle niin valtavaa ahdistusta, että jännityspäänsärky on jatkuvaa enkä pysty nukkumaan kunnolla.

Että pariudupa sitten näillä spekseillä.

Kannattaisiko nyt hoitaa ensin oma päänuppi kuntoon?

Juuri näin. Tai ainakin käyttää jotain kylttiä kaulassa joka varoittaisi miehiä pysymään kaukana. On nimittäin aivan h*lvetin sekopäistä käytöstä tuo yllä kuvattu...

Vierailija
271/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala luonne.

Hyvällä perseellä tätä puolta pystyy "kompensoimaan", mikäli olet nainen. 

Tämä. Perseessä on se hyvä puoli, että treenaamalla ja laihduttamalla melkein kuka tahansa saa kauniin naapurintyttönaisperseen, mutta suonikkaille roikkotisseille ei oikein voi tehdä mitään ilman plastiikkakirurgista interventiota. 

Vierailija
272/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous, huono itsetunto ja viihdyn kotona. Lieviä mt-ongelmia. Uskon, että jokainen vastaantulija inhoaa minua. Suojelen itseäni torjutuksi tulemiselta eli en edes yritä tutustua. Taustalla koulukiusaamista. Olen 36-vuotias kokematon, joten on jo liian myöhäistä. Häpeän kokemattomuuttani.

Tai olet vain ihan yleisesti pösilö, kun et edes otsikkoa onnistunut ymmärtämään.

On tää kumma juttu. Tyyppi kertoo olleensa koulukiusattu, niin eikös jostain kolosesta taas putkahda kiusaaja aukomaan päätään🤔. Tämä ei ole eka kerta kun huomaan vastaavaa.

Vierailija
273/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullu ovikelloa pimputtamaan n.60v. ,alkoton ,neitsyt tai kauris mies jolle seksi ei ole niin tärkeää.

Vierailija
274/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmani. En koe olevani tällä hetkellä henkisesti tasapainoinen, enkä tiedä, tulenko sitä koskaan tarpeeksi olemaan.

Vierailija
275/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama, tissittömyys, tylsä luonne, roiskeläppäp illu, estoinen seksin suhteen

Millainen on roiskeläppä illu?

Vierailija
276/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin, niin korjaisin asian enkä olisi enää ikisinkku. Olen omasta ja kaverieni mielestä huippuhyvää aviomiesmateriaalia, mutta jostain tuntemattomasta syystä en vain kelpaa.

Vierailija
277/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin, niin korjaisin asian enkä olisi enää ikisinkku. Olen omasta ja kaverieni mielestä huippuhyvää aviomiesmateriaalia, mutta jostain tuntemattomasta syystä en vain kelpaa.

Olet lyhyt, ja/tai sinulla on ruma naama.

Mysteeri ratkaistu.

Vierailija
278/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on oma vakaa harkinta ja vahva tahtotila.

Kaksi eroon päättynyttä avioliittoa.

Halu olla rauhassa.

Vierailija
279/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama, tissittömyys, tylsä luonne, roiskeläppäp illu, estoinen seksin suhteen

Millainen on roiskeläppä illu?

https://radiantrejuvenation.com/images/labiaplasty3.jpg

Vierailija
280/2581 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuoden on-off suhde joka imi minusta mehut ja vei itsetunnon. Koskaan en enää voisi luottaa että joku oikeasti välittää. Olisin kurja aina epäilevä kumppani enkä haluaisi kenenkään joutuvan kärsimään sellaista takiani.

Olin typerä kun annoin kohdella itseäni niin. Toisaalta en kaipaa enää kumppania vaan nautin yksinolosta.

Tämä. Itselläni samat kokemukset 4 vuoden ajalta, lisäksi valheita, väkivaltaa, katoamistemppuja, jatkuvaa on/off toimintaa, ja kaikki mitä tuollaiseen voi liittyä. Jatkuvaa hyväksikäyttöä. Vieläkin ihan hajalla, miten annoin kohdella itseäni. Irti en ole kuitenkaan vielä kokonaan edes 8 kk jälkeen hänestä päässyt. Ja tämä mies nauttii jotenkin sairaasti tästä välillä vielä siiman antamisesta.

Toivon vielä joskus löytäväni oikean ja aidon ihmisen vierelleni. Korona ei oikein helpota ihmisten tapaamista, mutta ehkä sitten joskus.... Tinder yms ei ole vaan mua varten.

Syy sinkkuuteen; tämä todella hajottava ja sairas ihmissuhde. Ulkoisesti kyllä varmaan kelpaisin, mutta sielu ihan hajalla vieläkin.