Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun whatsappissa näet että viestisi on luettu, mutta et saa vastausta...

Vierailija
28.01.2021 |

Miten reagoit? Laitatko uutta viestiä vai blokkaatko yhteystiedon?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olin musikassa suolla sääskiarmeijan piirittäessä. Puhelin piippasi ja yksi kaveri kysyi kuulumisia. Ei, en ryhtynyt naputtelemaa. Sitten tulikin jo viesti Mitä olitkaan kirjoittamassa? Ärsyttävää. 

Vierailija
22/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa ajaa autolla kun puhelin piippaa viestejä. Liikennevaloissa kerkeät ehkä lukea, mutta vastaamiseen pystyt vasta perillä.

Mutta vastaat kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teette niille, joilla ei ole lukukuittaukset käytössä ja ette pääse stalkkaamaan? Tai jos jollain ei näy paikallaolotieto?

Haukun takanapäin pettjäksi/huijariksi. Kukapa muukaan peittää nuo tiedot.

Esimerkiksi minä. Olen poistanut lukukuittauksen.

Ja ne joiden kanssa viestittelen ovat poistaneet sen käytöstä myös koska lukukuittausta ei näy mutta vastaavat viestiin.

Vierailija
24/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen, joten odotan rauhassa kunnes toinen vastaa. Ymmärrän, että ihmisillä on muutakin elämää kuin puhelimella roikkuminen. 

Et nyt ymmärtänyt. Ap tarkoittaa ettei vastaa ollenkaan. Edes päivien kuluttua.

Vierailija
25/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on puhelin,jonka ruudulta pystyy lukemaan viestit ilman,että klikkaa ne luetuksi. Olen varmasti säästänyt ystäväni monelta mielipahalta.

Vierailija
26/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blokkaaminen on muuten henkistä väkivaltaa, ja jotkut tekevät niin ihan sumeilematta. Vain veemäiset ihmiset blokkaavat!

Eikä ole. Et voi pakottaa muita olemaan ystäväsi vastaamaan sinulle tai pitämään yhteyttä. Päinvastoin, jos olet yhteyttä sinut blokanneeseen sinua voidaan syyttää stalkkaamisesta.

Älä ole muista riippuvainen ja silloin tuollaiset blokkausjutut eivät häiritse. Etsi uusia ystäviä, jos vanhat blokkaa.

Vierailija
27/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teette niille, joilla ei ole lukukuittaukset käytössä ja ette pääse stalkkaamaan? Tai jos jollain ei näy paikallaolotieto?

Haukun takanapäin pettjäksi/huijariksi. Kukapa muukaan peittää nuo tiedot.

Esimerkiksi minä. Olen poistanut lukukuittauksen.

Ja ne joiden kanssa viestittelen ovat poistaneet sen käytöstä myös koska lukukuittausta ei näy mutta vastaavat viestiin.

Eivät välttämättä ole. Whats appissa toimii vastavuoroperiaate. Jos et sinä näytä, et näe muidenkaan kuittauksia.

Vierailija
28/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhteyttä ex:ään ja hän on lukenut viestin. Ei vastaa. Olin itse se, joka lähti suhteesta. Voinko tehdä mitään enää?

Vierailija
29/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta.

Lukukuittaukset on mulla pois, joten en muidenkaan näkisi vaikka kiinnostaisikin.

Jos on tärkeää tai kiireellistä, silloin soitetaan.

Vierailija
30/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin yhteyttä ex:ään ja hän on lukenut viestin. Ei vastaa. Olin itse se, joka lähti suhteesta. Voinko tehdä mitään enää?

Eikö muka kukaan muu halua exää takaisin?

Vierailija
31/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin Whatsapin just tämän kyttäyksen takia

Vierailija
32/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaminen vie enemmän aikaa kuin viestin lukeminen. joskus vaan on paikassa, ettei ehdi juuri silloin vastaamaan, en ala esim. kaupassa näoyttelee viestejä, kun en ole kännykällä mikään pikakirjoittaja ja usein sohaisen väärään kirjaimeen. Lisäksi näen just just luke ne viestit ilman laseja, mutta en jaksa arvuutella, mitä kirjoitan, enkä jaksa sen takia kaivaa laseja esiin joka paikassa.

Vierailija
33/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoi, itse en edes tiedä onko mulla joku lukukuittaus päällä vai ei, saati että osaisin nähdä onko joku lukenut viestini. En ole niin perehtynyt että tietäisin mitä ne merkit siinä viestin perässä tarkoittaa.

Tuttavapiirini koostuu kyllä aikuisista, joten tuskin kukaan heistä blokkaisi minua sen vuoksi, etten heti vastaa viestiin. Enkä itsekään hikeenny, jos vastaus tulee joskus myöhemmin. Eikö näissä nykyajan viestisovelluksissa ole vähän sellainen kulttuuri, että vastataan kun ehditään? Ja keskustelukin loppuu kuin seinään ilman mitään heippoja, jos jommalle kummalle tulee jotain muuta tekemistä tai kyllästyy vaan juttelemaan. Itsellä tässä on ollut hieman totuttelemista, mutta nykyisin alkaa jo sujua.

Vierailija
34/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärsin, että tarkoitettiin ettei vastausta tule ollenkaan. Omituisen monen mielestä on ok ettei vastata heti, mutta ei kerrota onko ok, jos ei vastaa ollenkaan.

Itse ainakin pahoitan mieleni kun lähetän viestin eikä vastausta kuulu. Kun sitten lähetän muutaman viikon kuluttua uuden viestin eikä siihenkään vastata niin tulee oikeasti paha mieli.

Vierailija
35/35 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärsin, että tarkoitettiin ettei vastausta tule ollenkaan. Omituisen monen mielestä on ok ettei vastata heti, mutta ei kerrota onko ok, jos ei vastaa ollenkaan.

Itse ainakin pahoitan mieleni kun lähetän viestin eikä vastausta kuulu. Kun sitten lähetän muutaman viikon kuluttua uuden viestin eikä siihenkään vastata niin tulee oikeasti paha mieli.

No tämä juurikin! Ilmeisesti muille ei käy näin. Olen ainoa Suomessa, joka kärsii tästä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi