Mikälainen anoppi sinulla on?
Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?
Kommentit (1243)
Miehen kanssa hopehääpäivätulossa, mutta ihan vielä ei anoppi ole mua hyväksynyt. Jotenkin mua ei vain ole olemassa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ex-anoppi.Eipä juurikaan ollut mitään isompaa ongelmaa ikinä.Hyvä ihminen on.
En ole tavannut yli 15 vuoteen.Nykyään jo yli 80 v vanhus.
<<<Sama tällä ei olla tavattu,ainoa että oli 2kpl.EX- anoppia. Molemmat kuoleet 2023.Rauha heidän sielulle.
Minulla on anoppi joka oli hyvä lapsilleni kun olivat pieniä. Tosin osaksi korvasi kyvyttömyyttään rakkauteen tuputtamalla lapsille tavaraa ja rahaa.
Anoppi oli Appeani parikymmentä vuotta nuorempi ja siitä hänelle oli jääny trauma, kun silloin aikanaan sitä (ei kutsuttu sokerideittailuksi vaan) paheksuttiin ihan suoraan hänelle päin kasvoja.
Tyttärensä anoppi kasvatti vaatimalla heitä olemaan siveyden perikuvia. Kaikki oli hänen mielestään syntiä ja varsinkin seksi. Pelottelu, uhkailu ja ilkeily olivat anopin kasvatuksellista arkea. Mutta silmiinpistävintä oli hänen ahneutensa. Hänelle puoliso oli vain rahantekokone jonka piti raksuttaa tauotta ja kaikki vain perheen eteen. Ihme kyllä appi pysyi täysipäisenä loppuun asti, mutta fysiikka ehti romahtaa ennenaikaisesti.
Siinä vaiheessa kun eksäni alkoi liikaa muistuttamaan anoppiani päätin, että muuttaisin vuoden sisällä yksin. Sen myös tein ja loppui se kaunis satu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ongelmaa kun ei enää ole anoppiakaan minulla.
Sama täällä. Jäi kuitenkin mieleen, että kun hänen työttömänä kuljaileva poikansa lainasi rahaa äidiltään eikä koskaan maksanut takaisin, niin sitten soitteli mulle ja kyseli rahojensa perään, kun ei uskaltanut pohjaltaan kysellä. Minä siis olin vakituisessa kokoaikatyössä enkä koskaan lainannut anopilta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljainen on, ollut kuolleena kohta 20 vuotta.
No,eipä ole sitten anopista mitään ongelmaa.
Minusta kaikkein tärkein rooli on puolisolla näissä hirviöanoppijutuissa. Jos puoliso ei asetu oman vaimonsa/miehensä puolelle ristiriitatilanteissa, niin silloin anoppi on onnistunut rikkomaan pariskunnan parisuhteen ja katkeruus ottaa vallan ja ero häämöttää. Puolisoiden tulee aina pitää yhtä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok välit, anoppi asuu n 2000 km päässä. Ja on se muutenkin ihan ok.
Hyvät on välit anoppiin.
Oma anoppini kännissä soittelee jatkuvasti ja haukkuu perhettämme, ja jos ei vastata niin laittaa herjaavia viestejä. Olen niin loppu tähän, mutta mieheni haluaa aina sopia äitinsä kanssa ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, kunnes taas korkki aukeaa ja anoppi aloittaa meidän haukkumisen. Tätä samaa rumbaa on pyöritetty jo parikymmentä vuotta. Mikä ihme saa mieheni aina antamaan äidilleen anteeksi, vaikka äiti ei siis pyydä anteeksi, vaan soittaa parin viikon päästä ja halveksuvasti kyselee, että no vieläkö tollasesta kehtaat olla vihainen.
Olkaa onnellisia te, joilla on hyvät appivanhemmat. Tällainen ilkeä ja pahansuopa ihminen lähipiirissä on ahdistavaa ja kun eroon ei pääse millään. Ja puheitaan ei häpeä eikä anteeksi pyytele.
Vierailija kirjoitti:
Oma anoppini kännissä soittelee jatkuvasti ja haukkuu perhettämme, ja jos ei vastata niin laittaa herjaavia viestejä. Olen niin loppu tähän, mutta mieheni haluaa aina sopia äitinsä kanssa ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, kunnes taas korkki aukeaa ja anoppi aloittaa meidän haukkumisen. Tätä samaa rumbaa on pyöritetty jo parikymmentä vuotta. Mikä ihme saa mieheni aina antamaan äidilleen anteeksi, vaikka äiti ei siis pyydä anteeksi, vaan soittaa parin viikon päästä ja halveksuvasti kyselee, että no vieläkö tollasesta kehtaat olla vihainen.
Olkaa onnellisia te, joilla on hyvät appivanhemmat. Tällainen ilkeä ja pahansuopa ihminen lähipiirissä on ahdistavaa ja kun eroon ei pääse millään. Ja puheitaan ei häpeä eikä anteeksi pyytele.
Tämä ei ole mukavaa.Voimia sinulle.
Anoppi passasi miehensä lapsuudesta kumpuavan huonon omanarvontuntonsa takia piloille. Appi oli siihen hyvää maaperää, oppi oikein hyvin olemaan passattava. Toki muisti kiitokseksi aina moittia vaimoaan, joskus hyvin rumastikin.
Kaksi poikaansa anoppi kasvatti miten nyt ymmärsi kasvattaa. Eli nähtävästi autisminkirjolaisena ei oikein osannut. Vanhempi poika oli rikollisenalku ja nuorempi partiopoika. Appi ei ollut kiinnostunut poikiensa kasvattamisesta, työ oli tärkeämpää. Ja passattavana oleminen. Anoppi ei kyennyt puuttumaan kiihkouskovaisena ja muine ymmärryksen puutteineen esikoispoikansa käytökseen. Ei tajunnut olenkaan, miten häntä puoliso ja pojat, partiolainenkin, vedättivät.
No, pojista tuli kuin tulikin ihan ok ihmisiä. Tosin järkyttävän kipuilun jälkeen. Jota edelleen työstetään.
Appi on jo kuollut nyt ja anoppi on kääntänyt passaus-, urkinta- ja puuttumistutkansa kohti poikiensa perheitä. Eli hän ei osaa elää elämäänsä vaan elää sitä toisten kautta. Ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästään. "Istu hyvä ihminen aloillesi hetkeksi, ei ole kiire hyökätä "avuksi"!" "Älä opeta niitä naapurin mummoja pyytämään sinulta aina kaikkea, väsytät siinä vain itsesi."
Ano-nappi on ystävällinen ja kiltti ihminen. Tullaan hyvin toimeen.
Nuorekas kerran käytetty.. Nykyään olen käyttänyt reippaammin..
Olipa kerran kylässä ruotsalaisen Anu- vaimoni vanhemmat. Otettiin kuvia ja pöydällä oli joku
puutappi jostain syystä. En muista mistä syystä, kun on aikaa se 50 vuotta ainakin.
Saatiin kuva, jonne oli taakse kirjoitettu.
Anoppi ja appi sekä Anus tappi..
Kuollut. En ehtinyt tapaamaan.
Maailman paras.Läheisempi,kuin äitini.
Tosi ihana ihminen. Puhellaan kaikesta ja ilman häntä en olisi selvinnyt vaikeista vuosistani.
Auttaa tarvittaessa. Toki mietimme mitä kaikkea hän vieläjaksaa mutta on ihan hyvässä kunnossa oleva reilu 70v.
Käydään lapsen kans välillä kyläilemässä ilman miestä ja ollaan yökylässäkin.
Ollaan tultu toimeen hyvin 17 vuotta ja hän on minulle tärkeämpi kuin oma äitini.
Kova puhumaan ja sosiaalinen. Ei ole koskaan haukkunut ketään.
Mikälainen anoppi sinulla on? Anoppi on etäinen ja olemme kiinnostuneita erilaisista asioista. Asumne kaukana, on riittävästi välimatkaa. Olen tekemisissä appivanhempien kanssa vain pakosta.
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa? Emme ole juurikaan tekemisissä. Appivanhemmat eivät pidä minusta ihmisenä.
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa? Appivanhemmat yrittivät alkuaikoina puuttua ja sekaantua perheemme asioihin. Koska en hyväksynyt tätä, minusta on tehty miehen suvussa ns. pa**a akka.
Itsekäs ja tahditon muille, jopa pienille lapsille mutta täysin appiukon tossun alla, outoa.
Tosi myrkyllinen ihminen. On ollut kestämistä hänen kasvattamassa lapsessa. Onneksi jotain kasvua miehessä on kuitenkin tapahtunut, ja pyritään nykyään olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä anopin kanssa.