Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikälainen anoppi sinulla on?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?

Kommentit (1243)

Vierailija
921/1243 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko rajaton on ollut, eli pitää tarkasti miettiä puhumisensa ja tapaamisensa. Onneksi hän on pääasiassa ihan hyvällä mielellä, että ei tunge rajojen yli kovinkaan usein. Tunkiessaan saakin sitten pahaa jälkeä aikaiseksi ja on menettänyt ihmissuhteita tämän käytöksensä takia. Ei kuitenkaan jostain syystä pysty korjaamaan toimintaansa palautteesta huolimatta. Tuo on sääli homma, sillä pääasiassa hän on oikein hauska ja ymmärtäväinen. 

Vierailija
922/1243 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi ihan hirveää anoppia, jotka kasvattaneet poikansa kieroon. Molemmilla anopeilla selkeästi ongelmaa syömisen kanssa, painon tarkkailua ja sen sellaista haastetta.

Ovat myös olleet hyvin ilkeitä lapsilleen ja tämähän sitten heijastuu lasten parisuhteisiin, kun nämä miehet yrittäneet koko elämänsä saada äidin hyväksynnän. Eivätkä sitä koskaan saa, mikä synnyttää heissä naisvihaa.

Alkoholiongelmaa näillä miehillä sitten. Ja kaikkea muutakin haastetta.

Äidit kyllä pystyvät hyvin pilaamaan lastensa elämän.

Nykyisen miehen äiti minulle jäänyt etäiseksi, on vanha ja sairas, mutta äidin hyväksyvä rakkaus näkyy kumppanissani ja meillä hyvä olla. Onneksi kypsyin itse enkä enää lähtenyt vaikeiden miesten kelkkaan. Siellä on monesti ongelmainen äippä taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1243 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen elämän tärkein nainen on äiti. Muistakaa se anoppivihaajat!

Tämä on totta ja jos äiti-poika-suhteessa haastetta, niin poika on aika varmasti hankala kumppani parisuhteessa.

Vierailija
924/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava anoppi muuttui kun toimi omaishoitajana. Nyt tuo on vuoden verran tempaissut ties mitä outoja päähänpistoja. Viimeisin nyt eilen kun oltiin pääsiäislounaalla. Yleisestihän nyt jutellaan kuulumisia ja mitä ehkä tulevaan kesään liittyy suunnitelmia ja menoja. Ja minä taukki menin kertomaan, että olemme varanneen sen ja sen matkan ja ohjelmassa sitä ja tätä. Ja mitä tekee anoppi.

"Hei, mahtuuko sinne mukaan? Minä tulen myös!" Sitten tuo haki tablettinsa ja alkoi tekemään varausta ilman, että hän sen enempää lukee matkaohjelmaa tai varustevaatimusta tms. Kyseessä siis keskitason vaikea vaellusmatka. Anoppi täytti just 75v. ja kertoi että eipä ole tullut talvella paljon liikuttua. Että semmoista.

Kukaan kohtelias ja järkevä henkilö ei tuppaudu poikansa ja miniänsä kanssa samalle matkalle! Ei edes kysynyt sopiiko sellainen. Ehei. Hänellä on rahaa ja aikaa. Me köyhät sen sijaan olemme säästäneet matkaa varten jo useamman kuukauden. Ei tule ihan stressivapaa loma. (Mikä loma?)

Anopilta onkin rapissut tilannesilmä. Voi armas taivas, kun olisin vain ollut hiljaa. Kun ei siis tullut pieneen mieleeni, että näin voisi käydä. 

Vierailija
925/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen anoppi on maailman ihanin ihminem ja toinen ihan mukiinmenevä, tosin haluais että olisi ainoa ja ei kait siks tykkää toisesta mutta en häntäkään moiti.

Vierailija
926/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä. Täysin rajaton. Ilmestyy pyhäpäivänä oven taa 6.30, haukkuu kaiken ia vääntää loput pahoin päin.

Vierailija
927/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut

Vierailija
928/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Appivanhempani toivottivat lämpimästi tervetulleeksi heti ensi kerralla ja olen heti alusta asti tuntenut kuuluvani perheeseen. Tunne ei ole muuttunut 20 vuodessa.

Vierailija
929/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Appivanhempani toivottivat lämpimästi tervetulleeksi heti

ensi kerralla ja olen heti alusta asti tuntenut kuuluvani perheeseen. Tunne ei ole muuttunut 20 vuodessa.

No kai sinä omaan perheeseesi kuulut. Nuo on sitten miehesi sukua.

Vierailija
930/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppuilee, oikuttelee, kiukuttelee ja saa raivareita.

Koskaan, siis ikinä, ei mitään voi tehdä muuten kuin hänen tavallaan.

Sitten kun en tee mitenkään, raivotaan.

Viimeksi oltaisiin ohi ajaessa käyty kahvilla. Kuusi viikkoa aiemmin yritimme sopia.

Sitä veivattiin sitten 5,5 viikkoa ja lopulta itkettiin sitä miten me ei ikinä kutsuta heitä kylään.

Edellisellä kerralla oli kiukuteltu sitä kun vanhat ihmiset pakotettiin ajelemaan meille.

Vierailija
931/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyhmä kun saapas. Siis aidosti. Ilman koulutusta. Ja vänkäsi itsepäisesti kaikenlaisen huuhaan perään. 

Vierailija
932/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan pystyy pistämään paremmaksi tarinaa Hirviö anopistani joka alkoi järjestellä avioeroa jo ennen vihkimistä. 70 luku tuntui pitemmältä kuin muut vuosikymmenet yhteensä. Appiukko piti minun puoliani ja anoppi uhkasi heittää hänet pihalle Asunnosta jonka hän oli maksanut monta työtä tekemällä. Tuli meillekin kun vaimo ei ollut kotona ja käski minun häipyä koska minulla ei ollut muutakuin likaiset vaatteet. Luettelin kaikki mitä olin maksanut.kuten kalusteet, kodinkoneet,telkkarin,tereot. Maksoin myös Asunnon lainanlyhennykset sekä yhtiövastikkeet. Anoppi haki meidän vahingon naisten linikalta ja vei kotiinsa eikä siihen ollut muilla sanomista. Voitte vain kuvitella mitä siitä seurasi.

Vierailija
933/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä.

Hän ei ole suosikki-ihmiseni maailmassa, mutta se lienee ymmärrettävää, että meillä molemmilla on omat parhaat ystävämme emmekä hae sellaista toisistamme.

Hän oli suhteemme alkuaikoina vähän hyökkäävä ja päällekäyvä päsmäri, mutta aika on tehnyt tehtävänsä: hän on nykyään tahdikkaampi ja minä itsevarmempi kuin parikymppisenä.

On ollut avuksi tarvittaessa, mutta omaa omankin elämän eikä elä meidän kautta.

En ole itse ollut sen kummoisempi miniä, joten mielestäni ollaan ns. tasoissa toisiamme kohtaan, riittävän ok molemmat muttei super.

Vierailija
934/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hullu kunnes pistin sen kylmäksi.

Vierailija
935/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs miniät ei varmaan mitään enkeleitä hekään

Vierailija
936/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs miniät ei varmaan mitään enkeleitä hekään

Hyvin harvoin ne miniät tunkee anopin elämään, kotiin, perheen asioihin tai alkaa kytätä ruoanlaittoa anopin perheessä tms

Vierailija
937/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok välit, anoppi asuu n 2000 km päässä. Ja on se muutenkin ihan ok.

Vierailija
938/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ex anoppi. Ihana ja erikoinen nainen. Ja miehensäkin. Ennen silloista parisuhdetta en tiennyt, että tällaisiakin ihmisiä on olemassa. He kävivät ulkomailla säännöllisesti, kuntoilevat eri lajeja, hoitavat puutarhaa, ovat käteviä käsistään ja auttavat kun pyydetään. Eivät silti tuputa apuaan. Pukeutuvat siististi, mutta myös kelin mukaan tarvittaessa. Perinteistä pidetään kiinni, mutta ei patriarkaalisella perinteisellä-perinteisellä tavalla. Juhlapyhiä juhlistetaan, haudoilla vieraillaan, koristellaan ja tehdään perinneruokia. Käydään sienessä ja marjassa. Saunotaan. Koti on sisustettu, mutta kodikas. Kaikin puolin normaali, vaikkakin juhlana menee alkoholia yli suositeltujen rajojen, niin silti ei synny dramaattisia sukutappeluja tai muutakaan ilkeilyä. Harmi, kun itse en ollut kasvanut tällaisessa ympäristössä. Muutenhan se suhde ei olisi varmaan koskaan loppunutkaan. Toivon heille kaikkea hyvää <3

Vierailija
939/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei tee mitään muuta kuin laita ruokaa, puhu ruoasta ja ruoanlaitosta.

Häntä ei kiinnosta kodinlaitto, ei puutarha, ei käsityöt.

Ei siis mikään siellä kodin sisällä muuta kuin ruoka.

Kodin ulkopuolelta ei kiinnosta mikään.

En keksi hänen kanssaan mitään puhumista tai tekemistä kun hän ei puhu mistään muusta kuin ruuasta.

Hän ei lue mitään, ei seuraa maailmanmenoa yhtään, ei ole kiinnostunut mistään.

Hänellä ei ole ystäviä. On tekemisissä ainoastaan sukulaistensa kanssa.

Vierailija
940/1243 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen. Isot tissit ja perse. Vähän nykyään rupsahtanut kun jo yli 60v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme