Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizza-automaatti Kauniaisissa

Vierailija
27.01.2021 |

Kolmessa minuutissa höyryävän kuuma, juuri paistettu lätty.
Ja vielä laatikossa.
Kuka ne tekee ja pakkaa???
Mun pieni pää ei tajua:(

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa luki pitsa-automaatti.

Tarkoittaako pitsa samaa kuin pizza?

Olin seiskaluokalla vuonna 1988 ja jo silloin pitsa oli pitsa kotitalouden kirjassa.

Vierailija
22/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin seiskaluokalla vuonna 1988 ja jo silloin pitsa oli pitsa kotitalouden kirjassa.

Oliko yksi putous hahmo joku jankkaaja.

Vierailija
24/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsa on hyvin kohotettu pullataikina päällysteillä ja pizza on pyöreä ja melko ohut ja päälle  täytteet.

Vierailija
25/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se jo avattu? Itse kun menin  ohi niin se oli vielä kiinni. Itse aion ainakin kokeilla koska voi käydä ilta kävelyllä parissa minsassa nappaamassa pitsan matkaan. Täällä simmiksen suunnalla ei ole mitään muita rafloja ym. 

Vierailija
26/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitoimisto hyväksyy italialaisen herkun kirjoitettavan joko pizza tai pitsa. Tällöin myös pitseria ja pizzeria ovat kummatkin hyväksyttyjä muotoja.

Vierailija
27/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kirjoitusasut sallittuja.

Monet eivät salli.

Tällaisissa asioissa mielipiteet eivät paljon paina.

28/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana idea. Toivottavasti yleistyy ja tulis tänne stadinkin puolelle noita pizza-automaatteja. Parasta siinä on, kun ei tarvitse puhua kellekään sanaakaan. Aina, kun ei ole niin sosiaalinen fiilis.

Vierailija
29/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37018 kirjoitti:

Aivan ihana idea. Toivottavasti yleistyy ja tulis tänne stadinkin puolelle noita pizza-automaatteja. Parasta siinä on, kun ei tarvitse puhua kellekään sanaakaan. Aina, kun ei ole niin sosiaalinen fiilis.

Toivottavasti nuoriso on fiksumpaa kuin ennen. 90 luvulla oli kaduilla coca-cola automaatteja ja kaikki tuhottiin. 

Vierailija
30/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se edes tekisi tuoretta pitsaa, mutta tuohan on automaattinen mikro.

Vierailija
31/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu.

Jonoa oli vähän. Mutta suht äkkiä meni, kun se paistoaika on 3 min.

Pizza oli maukasta ja höyryävän kuumaa. Halkaisijaltaan perusravintolapizzaa pienempi ja pohja aavistuksen paksumpi. Pohja ei kuitenkaan ollut kuiva, jos nyt pakastepizzoihin vertaa. Täytteet myös maistui laadukkaammilta kuin pakkaspizzojen.

Vierailija
32/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testattu.

Pizza oli maukasta ja höyryävän kuumaa. Halkaisijaltaan perusravintolapizzaa pienempi ja pohja aavistuksen paksumpi. Pohja ei kuitenkaan ollut kuiva, jos nyt pakastepizzoihin vertaa. Täytteet myös maistui laadukkaammilta kuin pakkaspizzojen.

Ja tosiaan, se oli uunituore ja rapea. Mikä lie robotti siellä lättyjä sitten pyörittelee..

Vierailija
33/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testattu.

Siinä kadullako te niitä syötte? Onko siinä edes penkkejä?

Vierailija
34/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn käyttämästä sanaa pitsa, vaikka kuinka se onkin kieliopillisesti oikein. ”Pitsa” on löysä ja haalea, valjun makuinen niljake, kun taas pizza, aaaaahhhh...! 😊

Käytätkö paljon taxia? Mitä mieltä olet taxilaista?

Vierailija
35/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se jo avattu? Itse kun menin  ohi niin se oli vielä kiinni. Itse aion ainakin kokeilla koska voi käydä ilta kävelyllä parissa minsassa nappaamassa pitsan matkaan. Täällä simmiksen suunnalla ei ole mitään muita rafloja ym. 

Auki on. Mtv3:n toimittaja osti ja siinä rappusilla istui ja ahmi pitsaa

Vierailija
36/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, oliko jossain kevennyksessä tms? Hassua. Kiva keikka toimittajalle.

Vierailija
37/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pizzat valmistetaan käsityönä ravintolakeittiössä, josta paistamista vaille valmiit pizzat toimitetaan automaatin kylmiöön kylmäketjua katkaisematta. Pizzat säilytetään +3° asteessa tilaukseen saakka. Kutakin pizzaa säilytetään kylmiössä enintään 72 tuntia. Jos pizzaa ei ole tässä ajassa myyty, Fizza on ohjelmoitu poistamaan pizzan myynnistä automaattisesti. Pizzoja ei pakasteta missään vaiheessa. Automaatti täytetään päivittäin. Tilauksen yhteydessä pizza siirtyy kylmiöstä pizza uuniin".

Niin nii, mutta kuka sen paistaa?

Ja laittaa siihen laatikkoon?

Ei ole olemassakaan pizza-

eikä joulutonttujakaan😄

Vierailija
38/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, oliko jossain kevennyksessä tms? Hassua. Kiva keikka toimittajalle.

Tänään viiden jälkeen.

Vierailija
39/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/76 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse asematien loppupäässä ja Diavola lähti mukaan. Ei mitään valitettavaa. Tosi kiva idea. Jos ei töiden jälkeen jaksa ruoanlaittoa niin koiraa lenkittäessä voi napata pizzan mukaan. Paljon vähemmän vaivaa kuin foodoran/voltin kautta ja pizza oli hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän