Pizza-automaatti Kauniaisissa
Kolmessa minuutissa höyryävän kuuma, juuri paistettu lätty.
Ja vielä laatikossa.
Kuka ne tekee ja pakkaa???
Mun pieni pää ei tajua:(
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa luki pitsa-automaatti.
Tarkoittaako pitsa samaa kuin pizza?Olin seiskaluokalla vuonna 1988 ja jo silloin pitsa oli pitsa kotitalouden kirjassa.
Oliko yksi putous hahmo joku jankkaaja.
pitsa on hyvin kohotettu pullataikina päällysteillä ja pizza on pyöreä ja melko ohut ja päälle täytteet.
Onks se jo avattu? Itse kun menin ohi niin se oli vielä kiinni. Itse aion ainakin kokeilla koska voi käydä ilta kävelyllä parissa minsassa nappaamassa pitsan matkaan. Täällä simmiksen suunnalla ei ole mitään muita rafloja ym.
Kielitoimisto hyväksyy italialaisen herkun kirjoitettavan joko pizza tai pitsa. Tällöin myös pitseria ja pizzeria ovat kummatkin hyväksyttyjä muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa luki pitsa-automaatti.
Tarkoittaako pitsa samaa kuin pizza?Molemmat kirjoitusasut sallittuja.
Monet eivät salli.
Tällaisissa asioissa mielipiteet eivät paljon paina.
Aivan ihana idea. Toivottavasti yleistyy ja tulis tänne stadinkin puolelle noita pizza-automaatteja. Parasta siinä on, kun ei tarvitse puhua kellekään sanaakaan. Aina, kun ei ole niin sosiaalinen fiilis.
Käyttäjä37018 kirjoitti:
Aivan ihana idea. Toivottavasti yleistyy ja tulis tänne stadinkin puolelle noita pizza-automaatteja. Parasta siinä on, kun ei tarvitse puhua kellekään sanaakaan. Aina, kun ei ole niin sosiaalinen fiilis.
Toivottavasti nuoriso on fiksumpaa kuin ennen. 90 luvulla oli kaduilla coca-cola automaatteja ja kaikki tuhottiin.
Jos se edes tekisi tuoretta pitsaa, mutta tuohan on automaattinen mikro.
Testattu.
Jonoa oli vähän. Mutta suht äkkiä meni, kun se paistoaika on 3 min.
Pizza oli maukasta ja höyryävän kuumaa. Halkaisijaltaan perusravintolapizzaa pienempi ja pohja aavistuksen paksumpi. Pohja ei kuitenkaan ollut kuiva, jos nyt pakastepizzoihin vertaa. Täytteet myös maistui laadukkaammilta kuin pakkaspizzojen.
Vierailija kirjoitti:
Testattu.
Pizza oli maukasta ja höyryävän kuumaa. Halkaisijaltaan perusravintolapizzaa pienempi ja pohja aavistuksen paksumpi. Pohja ei kuitenkaan ollut kuiva, jos nyt pakastepizzoihin vertaa. Täytteet myös maistui laadukkaammilta kuin pakkaspizzojen.
Ja tosiaan, se oli uunituore ja rapea. Mikä lie robotti siellä lättyjä sitten pyörittelee..
Vierailija kirjoitti:
Testattu.
Siinä kadullako te niitä syötte? Onko siinä edes penkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyn käyttämästä sanaa pitsa, vaikka kuinka se onkin kieliopillisesti oikein. ”Pitsa” on löysä ja haalea, valjun makuinen niljake, kun taas pizza, aaaaahhhh...! 😊
Käytätkö paljon taxia? Mitä mieltä olet taxilaista?
Vierailija kirjoitti:
Onks se jo avattu? Itse kun menin ohi niin se oli vielä kiinni. Itse aion ainakin kokeilla koska voi käydä ilta kävelyllä parissa minsassa nappaamassa pitsan matkaan. Täällä simmiksen suunnalla ei ole mitään muita rafloja ym.
Auki on. Mtv3:n toimittaja osti ja siinä rappusilla istui ja ahmi pitsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, oliko jossain kevennyksessä tms? Hassua. Kiva keikka toimittajalle.
Vierailija kirjoitti:
"Pizzat valmistetaan käsityönä ravintolakeittiössä, josta paistamista vaille valmiit pizzat toimitetaan automaatin kylmiöön kylmäketjua katkaisematta. Pizzat säilytetään +3° asteessa tilaukseen saakka. Kutakin pizzaa säilytetään kylmiössä enintään 72 tuntia. Jos pizzaa ei ole tässä ajassa myyty, Fizza on ohjelmoitu poistamaan pizzan myynnistä automaattisesti. Pizzoja ei pakasteta missään vaiheessa. Automaatti täytetään päivittäin. Tilauksen yhteydessä pizza siirtyy kylmiöstä pizza uuniin".
Niin nii, mutta kuka sen paistaa?
Ja laittaa siihen laatikkoon?
Ei ole olemassakaan pizza-
eikä joulutonttujakaan😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, oliko jossain kevennyksessä tms? Hassua. Kiva keikka toimittajalle.
Tänään viiden jälkeen.
Asun itse asematien loppupäässä ja Diavola lähti mukaan. Ei mitään valitettavaa. Tosi kiva idea. Jos ei töiden jälkeen jaksa ruoanlaittoa niin koiraa lenkittäessä voi napata pizzan mukaan. Paljon vähemmän vaivaa kuin foodoran/voltin kautta ja pizza oli hyvää.
Olin seiskaluokalla vuonna 1988 ja jo silloin pitsa oli pitsa kotitalouden kirjassa.