Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Oletko vammainen.
Ja kuka laittaa huuhtelematta koneeseen mitään. Kone ei ole jätemylly.
Osaatko hoitaa tiskikonetta oikein? "Ei ole mikään jätemylly"
https://www.is.fi/asuminen/art-2000000823728.html3 yleisintä virhettä astianpesukoneen käytössä
1. JÄTTEET
Jätteet ovat pahin ongelma. Koneeseen pannaan liian likaisia astioita. Tähteet pitää huuhdella pois, sillä astianpesukone ei ole mikään jätemylly.
https://www.iltalehti.fi/asuminen/a/2015081120160845
Vaikka asia kerrotaan astianpesukoneiden käyttöohjeissa, jopa 95 prosenttia ihmisistä huuhtelee astiat juoksevan veden alla ennen koneeseen laittamista, Helsingin Sanomat kertoo. Tieto perustuu kodinkonevalmistaja Mielen selvitykseen, josta Norjan yleisradio NRK uutisoi syyskuussa.
Gigantin tuotepäällikkö Sami Viitanen ja Marttaliiton kehittämispäällikkö Teija Jerkku vahvistavat asian lehdelle.
-Siinä säästyy niin energiaa kuin myös merkittävä määrä vettä, kun jättää kraanapesun välistä pois. Tiskikoneet tekevät huuhtelun joka tapauksessa, Viitanen selittää.
Niistää niin lujaa ja kovaäänisesti että luulisi aivojen tulevan pihalle sieraimista.
Mua ärsyttää toi akka joka asuu meillä.
Laitta kaikki pannut ja kattilat kaappiin kansi päällä. Eihän niitä kansi niin usein tarvitse niin aina joutuu siirtelemään niitä edestä
Sellainen jatkuva kröhiminen ja yskähtely, kun keskittyy johonkin... Olen kysynyt, että onko hänen kurkussaan jotain, mutta ei kuulemma, on vain sellainen tapa.
hieroo päätään melkein aina kun puhuu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa miten mielenterveysongelmaisia nykyiset suominaiset on.
Naiset?
Näistä mainituista ei kyllä yksikään olisi mulle mikään pieni asia, onko nää teille pieniä juttuja? Mulle olisi dealbreaker noin 90% edellä mainituista.
Kuin te kestätte vaikka ärsyttää? Ja miksi?
Syö pähkinöitä niin että kuuluu rouskutus.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mistä sen huomaa? Kyllä niitä miehiäkin saattaa häiritä siinä kumppanissa ihan mitättömät jutut.
Tiskaa mielellään illalla kun sanoo että tarvii miettiä jotain asiaa. Ihan kiva, mutta voisi mielestäni kyllä tyhjentää altaan likaisesta tiskivedestä myös! Yäk kun altaaseen syntyy sellanen hirveä rantu. Propullekin olisi parempi kun huuhtelisi sen heti tiskin jälkeen.
Kai hän kuvittelee, että siinä säästää jotain, mutta eihän sillä enää seuraavana päivänä mitään tiskata, vaan päästetään uusi vesi joka tapauksessa.
En kyllä tästä sano mitään kun täytyy olla kiitollinen että joskus kumminkin tiskaa ihan oma-aloitteisesti.
Tunnen sympatiaa kovaäänisen nieleskelijän ja kaikurouskuttajan puolisoita kohtaan. Oma mies taas puree kaikkea, myös esim jugurttia tai jäätelöä, niin kovaa että hampaat paukkuvat yhteen. Louskutus saa minut alkukantaisen raivon valtaan, mutta minkä sille voi. Anoppi on samanlainen ja mietin voiko kyse olla jostain rakenteellisesta jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mistä sen huomaa? Kyllä niitä miehiäkin saattaa häiritä siinä kumppanissa ihan mitättömät jutut.
Koko kylpyhuone on täynnä purkkia ja purnukkaa vaikka kaappejakin olisi. Alushousut ja rintsikat pyykkikorin vieressä lattialla. Liika suola joka toisessa ruoassa. Kaikki valot päällä, aina ja kaikkialla. Kynsien leikkaaminen olohuoneessa. Hiusten kuivaaminen wcn ovi auki Hornetin moottorilla. Puoliksi syödyt jogurtit jääkaapissa.
Puhuu itsekseen koko ajan kun tekee esim remppaa. Ei se nyt niin hirveästi ärsytä, olen tottunut, mutta hän on sitten ihmeissään kun kysyykin jotain minulta enkä vastaa. Enhän minä voi tietää koska hän puhuukin mulle!
Vierailija kirjoitti:
Tiskaa mielellään illalla kun sanoo että tarvii miettiä jotain asiaa. Ihan kiva, mutta voisi mielestäni kyllä tyhjentää altaan likaisesta tiskivedestä myös! Yäk kun altaaseen syntyy sellanen hirveä rantu. Propullekin olisi parempi kun huuhtelisi sen heti tiskin jälkeen.
Kai hän kuvittelee, että siinä säästää jotain, mutta eihän sillä enää seuraavana päivänä mitään tiskata, vaan päästetään uusi vesi joka tapauksessa.
En kyllä tästä sano mitään kun täytyy olla kiitollinen että joskus kumminkin tiskaa ihan oma-aloitteisesti.
Kiitollinen? Miksi? Minunkin mieheni kyllä käskee olemaan aina kiitollinen jos hän tiskaa (minä siivoan vedet, altaan, roiskeet ym) siivoaa (minä keräilen likaiset rätit ja pesuaineet ympäri kämppää, haen ulos unohtuneet matot ym) tai tekee ruokaa (minä siivoan keittiön lattiasta kattoon tämän jälkeen jauho-tai ketsuppiroiskeista). Kiitollinen pitää vaan olla, vaikka järjetää koko ajan ylimääräistä hommaa minulle ja vähemmällä vaivalla nuokin hommat tekisin vaan kokonaan itse. Nyt rupesi keittämään taas kunnolla..
Niitä pikkujuttuja on paljon. Tässä muutama: pyyhkiessään nenää taittelee paperin teräväksi puikoksi ja töpöttelee sitä sieraimiin.
Maitotölkki kun tyhjenee, se jää pöydälle rokiksen yläpuolelle. Hän siis siirtää sen ruokapöydästä pois, mutta roskikseen asti tölkit ei päädy. Kuitenkin pyykit osaa viedä koriin.
Välillä jostain hankalammasta asiasta puhuessa mies raapii päätään simpanssityylillä.
talvinen kirjoitti:
Tämä ei ole pieni asia, aivan stanan ärsyttävä jota KUKAAN muu mies ei takuulla tee!!! Tästä voisin jopa huomauttaakin miehelle, mutta tämä ei toistu usein.;
Mies nuolee ruokailun lopuksi lautasen. Vähän riippuu mitä syö, ei ole ennen sitä tehnyt vaan nyt olen kaksi kertaa nähnyt tämän ja voi saatana sitävitutusra! On myös pari kertaa keittoa syödessään juonut lautaselta loput liemet. Kyllä tässä kohtaa minun raivoki on jo oikeutettua mielestäni.
Ja mies syö aina nopeaa, ja ryystää. Mua niin vituttaa tämä!!
Hei Erika! Tarkastapa onko miehelläsi luppakorvat ja häntä. Meidän rekkukin nuolee lautasensa.
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää sanaa "maitua".
Jaan täysin tuskasi 😂
Käyttää voimariinia vain rasian keskeltä. Kun itse sitten yrität tasoittaa pintaa käyttämällä reunatavaraa, suikertaa voi serpentiiniksi veistä pitkin kädelle