Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.

Hullut jutut
27.01.2021 |

Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini

Kommentit (246)

Vierailija
81/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kietoo sukkamytyt ja bokserit tiukasti t-paidan sisään ja heittää tämän sitten pyykkikoriin. Ärsyttää aukoa tällaisia paketteja kun pesen pyykkiä. Raapii päätään jatkuvasti, ja siitä kuuluu vielä tosi kova ääni. Leikkelee kynsiä lattialle. Repii kynsiä ruokailun päätteeksi lautaselleen. Siis ääärgh.

Vierailija
82/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä ukkoja teillä. Ja akkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- syödessä pitää kalisuttaa lusikkkaa tai haarukkaa lautaseen ja ai armias siinä kohtaa, kun se lautanen kaavitaan puhtaaksi

- syömisen äänet. Ei maiskuta, tietää että en kestä sitä ääntä, mutta silti niitä ääniä pääsee

- jatkuva itsensä vääntely ja tutkailu kun istuu paikallaan. Oli vieraita tai yritettiinpä vaikka istua vierekkäin katsomassa hyvää leffaa lähekkäin niin aina alkaa joku sormien vääntely ja kääntely tai pitää hieroa polvea tai jotain paikkaa, sama kun maataan sängyssä lukemassa; koko ajan olen tietoinen siitä, että toinen vieressä hieroo milloin kyynärpäätään ja milloin mitäkin

- uusimpana kaappien ja laatikoiden ovien auki jättäminen, tämä on alkanut vasta tänä talvena

Vierailija
84/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kietoo sukkamytyt ja bokserit tiukasti t-paidan sisään ja heittää tämän sitten pyykkikoriin. Ärsyttää aukoa tällaisia paketteja kun pesen pyykkiä. Raapii päätään jatkuvasti, ja siitä kuuluu vielä tosi kova ääni. Leikkelee kynsiä lattialle. Repii kynsiä ruokailun päätteeksi lautaselleen. Siis ääärgh.

Älä auo. Laita koneeseen ja jätä kuivumaan telineen päälle tuollaisinaan.

Vierailija
85/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mua myös riepoo, kun mies käyttää minun omaa myslikippoani. En halua, että kukaan muu käyttää sitä.

Myös tiskialtaaseen valumaan jätetyt huuhdellut maitopurkit raivostuttaa. Mies on kova juomaan maitoa ja siellä on aina purkki töröttämässä.

Siis mihin ne maitopurkit pitäisi laittaa valumaan jos ei tiskialtaaseen?

Vierailija
86/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levittää ponnareita kaikkialle.

Omia poninhäntiään? Melkoinen temppu.

Vierailija
87/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää sanaa "tarvia". Se sana on tarvitsee!!!!!! Ei tarvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
88/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää kodin normaalin käytön omilla tavaroillaan. Eli vaatteita tai muuta on tuoleilla ja niiden selkämyksillä sekä ruokapöydälläkin. Joitain reppuja ja paketteja asettelee kaapin ovien eteen niin, ettei kaappeja saa auki, tai sitten tavaraa on päältä avattavan puulaatikon päällä. Jos huomautan, sanoo yleensä että siirrä pois, mutta toisen tavaroihin (vaikkapa työvälineissiin) en mielellään koskisi.

Vierailija
89/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan typerin pikkujuttu, joka ärsyttää: aina kun mies tekee leipää, hän haukkaa palan voidellusta leivästä ja sitten vasta laittaa muut täytteet. Samoin jos hän lämmittää ruokaa mikrossa, hän ottaa aina lusikallisen kylmää ruokaa ja sitten vasta laittaa lautasen mikroon. En edes tiedä, mikä miksi tuo tapa ärsyttää :D

No voi kuttu, eihän se sun ruokiasi syö vaan omiaan!

Vierailija
90/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaappien ja laatikoiden ovien auki jättäminen, tämä on alkanut vasta tänä talvena"

tämä tarkoittaa että alitajusesti mies haluaa enemmän seksiä. 

Vierailija
91/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkun hän aivastaa kuulostaa kuin olisi norsu lauma pieraisut.

Vierailija
92/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa roskikseen maitopurkit taittelematta tai edes rutistamatta ja laittaa korkin vielä kiinni, että minun on se avattava, kun menen ja taittelen purkin pienempään tilaan meneväksi. Myös tyhjät voirasiat ja muut laittaa roskiin päällimmäiseksi ja tietysti kansi päälle. No, onhan helpompi ne sieltä poimia ja sijoitella uudelleen.

Pyykkiin menevät sukat myös on aina rutussa niinkuin ne riisuessa menevät.

Sinänsä ihan kelpo mies ja näiden "korjaaminen" menee rutiinilla eikä aiheuta minussa mitään tunnekuohua.

Vierailija
93/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa yleensä kahden purkan sijasta neljä, ja jos on niitä isoja purkkia niin yhden sijasta kaksi. Minä kuitenkin purkat yleensä ostan, niin ärsyttää kun ne on heti loppu. :D

Vierailija
94/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää sanaa "tarvia". Se sana on tarvitsee!!!!!! Ei tarvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Akka käyttää sanaa "kotoonta". Se on kotoa!!!!!!

Vierailija
95/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi on housuissa koko ajan. Siis omissa housuissa. Luulisi että 40 ikävuoteen mennessä se oma alapää olisi jo tuttu eikä vaadi jatkuvaa räpeltämistä.

Vierailija
96/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkee korkit liian tiukkaan. Minulla on nivelrikkoa sormissa joten semmoinen normisulku on mulle just ja just avattavissa. Onneksi on nyt etätöissä niin on avauspalvelu..

Vierailija
97/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levittää ponnareita kaikkialle.

Omia poninhäntiään? Melkoinen temppu.

Kyllä siltä hiuksiakin karisee 😅

Ja partakarvoja. Mä oon aina sanonut niitä ponnareiksi, mitä lie hiuslenkkejä ovat oikeasti?

Vierailija
98/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea meteli. Ihan hengityksestäkin. Ja yllättävät aivastukset, röyhtäsyt, pieteskelyt, rä’än sisäänvetämiset.

Vierailija
99/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei sulje limsapullojen korkkeja kunnolla kiinni. Tykkäisin juoda hapokasta limsaa. Jos mies on joskus juonut limsapullosta, niin limsa on sen jälkeen väljähtynyttä.

Meillä taas vääntää niin kovaa kiinni etten saa niitä itse enää auki..

Vierailija
100/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo töihin lähtiessään Heippa kun saa takin päälleen. Ja taas Heippa kun on kengät jalassa. Avaimet taskuun, Heippa! Ja sitten ulko-ovi auki ja Heippa! Lopulta astuu ovesta ulos ja vielä ennen oven sulkemista kuiskaa raosta Heippa! Ettei naapurit kuule, katsokaas.

Tää on aivan ihana ❤️