Olen varma, että on paljon ihmisiä jotka eivät syö broilerin koipia
Kerro miksi sinä et niitä osta ja syö?
Haluan ymmärtää.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on elitistisiä hienoperseitä ketju pullollaan.
No eikö se ole kaikille hyvä, että elitistit on valmiita maksamaan niistä siisteistä paloista, ja köyhät saa edullisesti niitä luita ja jänteitä? Win-win.
Ei se broilerin sisäfileekään niin kallista ole, että tämä mikään rikkaus-köyhyys-asia olisi. Enemmänkin on kyse arkijärjestä ja sen käyttämättömyydestä.
Meillä on koira, joka tykkää koiven jätöksistä!
Jänteissä luissa ja rustoissa on hyödyllisiä aineita kuten kollageenia. Kannattaa syödä. Pysyy nuoren näköisenä.
Jos minun pitäisi valita, syönkö lopun elämääni siipiä, koipia, potkia, ribsejä jne. vai fileitä ja pihvejä, valitsisin ehdottomasti ensin mainitut. Lihassa olevat luut, rustot ja rasva tekevät siitä maukasta. Vain ruuasta mitään ymmärtämättömät kuvittelevat, että file on lähtökohtaisesti parempaa.
Koska ne koivet ovat BROILERIN omat ja hänen on tarkoitus kävellä niillä. Samasta syystä en syö kissan häntää, koiran korvia tai Ap:n varpaita.
Kaikista karmeita on mielestäni se, että eläimeltä otetaan henki ja sitten suhtaudutaan suurimpaan osaan ruhon osista jätteenä ja paskana.
Pyhän Bos tauruksen uskonto kieltää. Kaiken muun kuin Bos tauruksen syönti on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko maistanut paistileikkeitä, joita saa ainakin Lidlistä. On tosi hyviä ja helppoja.
Olen vaikken Lidlin, minustakin ne on parhaat esim grilliin. Samaten pataruuat tulee parhaat koipilihoista.
Läskistä, rasvaista, tummentunutta lihaa ja saatanasti kaikkea turhaa: jännettä, sitä läskiä, luuta ja sitä pahaa, rasvan makuista lihaa. En ikinä syö kanankoipia. En ikinä koske muiden valmistamiin. Olen kyllä maistanut, jos se siitä on kiinni, mutta enää en. Suoraan sanottuna minä en ymmärrä, miksi niitä syödään, joten meillä lienee jotain yhteistä tässä hämmästyksen määrässä. :)
En syö sellaisenaan vaan paistan uunissa ja riivin lihat ja laitan kanakeittoon. Tulee maukkaampi keitto kun liha on rasvaisempaa. Joskus ostan kokonaisen grillatun kanan ja teen siitä kanasalaattia ja keittoa.
Koivet toimii noihin ruokiin parhaiten, fileet ja suikaleet taas pastoihin ja wokkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Läskistä, rasvaista, tummentunutta lihaa ja saatanasti kaikkea turhaa: jännettä, sitä läskiä, luuta ja sitä pahaa, rasvan makuista lihaa. En ikinä syö kanankoipia. En ikinä koske muiden valmistamiin. Olen kyllä maistanut, jos se siitä on kiinni, mutta enää en. Suoraan sanottuna minä en ymmärrä, miksi niitä syödään, joten meillä lienee jotain yhteistä tässä hämmästyksen määrässä. :)
No nyt on kyllä ollut joku totaalisen ruoanlaittotaidoton kokkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskalihaa. Sisältää kaikkea turhaa paskaa. Reklamoin jo siitäkin jos rintaleikepakkauksesta löytyy läskiä, verisuonia, jänteitä ym. paskaa.
Kai sinä ymmärrät että kyseessä on eläin? Broileri ei ole tehdasvalmisteista massaa vaan tosiaan ihan oikeaa eläintä. Sellaisessa sattuu olemaan läskiä, verisuonia ja muuta paskaa.
Tämä on juuri se pointti. Kun syön "siistittyä" broilerin ohutleikettä tai vastaavaa, niin pystyn unohtamaan, että syön eläintä.
No minä ostan ja syön ne koivet, jotka ei teille kelpaa. Marinoimattomana niistä saa vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on elitistisiä hienoperseitä ketju pullollaan.
No eikö se ole kaikille hyvä, että elitistit on valmiita maksamaan niistä siisteistä paloista, ja köyhät saa edullisesti niitä luita ja jänteitä? Win-win.
Ei se broilerin sisäfileekään niin kallista ole, että tämä mikään rikkaus-köyhyys-asia olisi. Enemmänkin on kyse arkijärjestä ja sen käyttämättömyydestä.
Mitä järjen käyttöä siihen vaaditaan, että jättää ostamatta sellaiset tuotteet, joita ei halua käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskalihaa. Sisältää kaikkea turhaa paskaa. Reklamoin jo siitäkin jos rintaleikepakkauksesta löytyy läskiä, verisuonia, jänteitä ym. paskaa.
Kai sinä ymmärrät että kyseessä on eläin? Broileri ei ole tehdasvalmisteista massaa vaan tosiaan ihan oikeaa eläintä. Sellaisessa sattuu olemaan läskiä, verisuonia ja muuta paskaa.
Tämä on juuri se pointti. Kun syön "siistittyä" broilerin ohutleikettä tai vastaavaa, niin pystyn unohtamaan, että syön eläintä.
Tapa se on tuokin työntää pää pensaaseen.
Miksi syöt eläintä jos et kestä ajatusta siitä?
Koivet on hyviä, paras on kokonainen broileri. Vähiten itseäni innostaa suikalelihat.
Mä olen kyllä syönyt työpaikan ravintolassa mutta vasta joulukuussa ostin ja tein itse ensimmäisen kerran 60 vuoteen. Riisipeti mausteliemessä ja koivet siihen -tuli tosi hyvää
En syö luuta+nahkaa enkä myöskään ruokaa jossa ne näkyy. Pääasiassa syön kasviksia.