Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kiinnostuksesi loppui jotakuta kohtaan

Vierailija
25.01.2021 |

Romanttisessa mielessä, ja opitko jotain?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkasi kakkosta, ei kiitos en tapaile piilohomoja.ja vehje oli arvatenkin pieni.

Näitä kakkosen vonkaajia on nykyään paljon. Onko nämä jotain kaappihomoja vai mikä on homman nimi?

En tiedä. Minulla oli myös eräs inhottava tapaus. Olimme kerran harrastaneet seksiä. Sen jälkeen mies lähetteli tosi ronskeja viestejä ja kysyi mm monenko kanssa olen ollut ja vihjaili, että kumppaneita on ollut hänen mielestään liikaa. Sitten kuitenkin ihan pokalla kysyi vielä saako a naa lia. Jotenkin hassua, että tällainen pervo kehtaa vihjailla, että minä olisin  ollut siinä se l*rtto. 

Suurin osa monen miehen kanssa olleidta naisista on antanut anaalia useammallekin exälle. Tiedätkö millainen loukkaus on miehelle että sä olet antanut anaalia muille miehille muttet mulle?!? Itse ainakin lasken sen lähes pettämiseksi. Ihan oma valintasi, että olet alunperin alkanut antaa anaalia miehille. Jos et olisi antanut exillesikään, niin ei tarttis antaa minullekaan. Oma vikasi!

Oletko joku selvännäkijä vai mistä ihmeestä voit tietää millaista seksiä itse kukin on harrastanut? Jokainen päättää itse omasta kropastaan, sinun kaltaiset tyypit on pelottavia.

Vierailija
102/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aivan ihana mies, jonka kanssa olisin voinut loppuelämäni elää, oli sitä mieltä että kun muutamme yhteen, voinkin lopettaa keskustelun ja kaiken kanssakäymisen kaukoystävien (muissa maissa asuvien) kanssa, siis ihmisten joiden kanssa olin ollut ystävänä yli vuosikymmenen ja jotka olin kerran tavannutkin (eli tiesin ketä olivat oikeasti). Tämä ihmiseltä jonka mielestä ystävät olivat todella tärkeitä (niin tärkeitä että treffit saattoi perua kun paras kaveri tarvitsi hätäapua - joka oli minunkin mielestäni ihan ok, siis).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän