Kuinka kiinnostuksesi loppui jotakuta kohtaan
Kommentit (102)
Muisti olevansa naimisissa. Tää oli tosi karu kokemus... 😢
Pahoja turnoffeja:
-Epämiellyttävä ominaishaju tai ulosteen tuoksahdus
-Huonot hampaat
-Pahanhajuinen hengitys
-Se, että oli lapsena tappanut lintuja huvikseen ☹
-Junttimainen tapa syödä kyyryssä ja kyynärpäät pöydällä
-hidas järjenjuoksu
-into käydä viihteellä joka viikonloppu tai viitettä alkoholiongelmiin
-iso peppu yhdistettynä lyhyihin jalkoihin miehellä
-monesti on auttanut paikkakunnan tai maan vaihto, niin olen lopulta unohtanut ihastukseni
ilmeisesti kiinnostunut kun naikkosen luut ja kirkuminen kuuluvat korttelissa perässä. huutaa vielä nimelläkin, ongelmiaan.
Mies tuli luokseni saunomaan ja jätti lauteille kakkarannut. Ei myöskään ymmärtänyt miksi tarjosin laudeliinaa.
Hänen lempihahmonsa muumeissa oli Nipsu. En voinut enää ottaa vakavasti sen jälkeen. Oli siinä muutakin, etei nyt ihan ainoa syy ollut, mutta se oli ehkä se viimeinen pisara.
Harrastimme seksiä. Ei osannut eikä riittänyt.
Minulle paljastui, että mies ei osannut lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli luokseni saunomaan ja jätti lauteille kakkarannut. Ei myöskään ymmärtänyt miksi tarjosin laudeliinaa.
Hyi hemmetti eikö se äijä pyyhi paskallakäydessään! D: luulis, että perse kutiaisi ja kirvelisi jos olisi noin paskassa.
Ihastus loppui siinä vaiheessa, kun tajusin ihastuneeni tunteeseen enkä kyseiseen ihmiseen (joka paljastui ruusunpunaisten linssien pudottua silmiltäni täysin itsekkääksi kusipääksi). Se kyllä kesti liian kauan, koska ihastuin niin rajusti - valitettavasti.
Syitä miksi kiinnostukseni on lopahtanut:
-Mies kehui muita naisia koko ajan, jokaisella tapaamiskerralla
-S*ksifantasiat ja -mieltymykset eivät natsanneet meillä
-Mies oli pettänyt jokaista edellistä naisystäväänsä
-Puheenaiheet pyöri vain moottoriurheilussa
-Tupakan polttaminen joka 15min
-Eräs paljastui naimisissa olevaksi joten pistin pelin poikki heti
-Sairaalloinen ylipaino
-Puhui minulle kuin tyhmälle
Paljastui, että nainen oli treffaillut varmaan kymmeniä miehiä. Hän ei vain tiennyt mitä halusi tai oli rakastunut pelkkään tapailuun.
1. Mies oli surkea sängyssä. En jaksanut sitä jyystämistä.
2. Mies osoittautui sairaalloisen mustasukkaiseksi.
3. Mies kuvitteli, että naiset hurmataan rahalla ja piti naisia esineinä. Tyyppi oli muutenkin epävakaa.
4. Mies alkoi käyttämään liikaa alkoholia. Oli joka viikonloppu krapulassa ja sammui lähes aina.
5. Mies oli patologinen valehtelija. En voinut luottaa häneen edes yksinkertaisimmissa asioissa.
6. Kiinnostus lopahti ensimmäiseen suudelmaan, joka oli kuin lehmännuolaisu. Koko naama oli märkänä sen jälkeen.
7. Paljastui, että mies oli kiinnostunut muista miehistä ja hänellä oli samalla myös suhteita naisten kanssa.
Huh, näiden jälkeen osaan arvostaa fiksua, täysipäistä ja kunnollista miestäni.
Tapailukumppani tenttasi minulta jatkuvasti muista miehistä, vaikka olin sanonut etten tapaile muita. kesken seksin alkoi tivaamaan että koska olen viimeksi harrastanut seksiä. Loppujen lopuksi tyyppi itse paljastui varsinaiseksi pukiksi, yhteiseltä tuttavalta sain kuulla ties mitä juttuja. En ole nähnyt kyseistä miestä vuosiin, mutta edelleen puistattaa kun joskus muistuu mieleen.
tuleeko hiki? kirjoitti:
ootsä kinkki kauankin juossut siellä perässä?
Taka-aasialainen nainen vainoaa taas? Ota lääkkeet, ehkä se menee ohi.
🇺🇦🇮🇱
Rahalla ja kalliilla vaatteilla, harrastuksilla yms kehuskelu.
Itsekeskeinen suhtautuminen seksiin.
Miesselittäminen.
Sovinismi.
Vierailija kirjoitti:
Mies paljasti pierufetissinsä.. olisi pitänyt pierrä seksin aikana.
N26
Mikä tällaisia miehiä vaivaa? 🤢🤮
Elämäni ekat Tinder treffit. Pyysi kotiinsa kahville. Oli selvästi humalassa tai jotain muuta vetänyt vaikka ei juonut mitään. En kerennyt pitkään istua kun jo rupesi sitten haukkumaan ulkonäköä päästä varpaisiin, ja olin sillä hetkellä työttömänä niin haukkui sossupummiksi ja yhteiskunnan elätiksi vaikka ei itekään ollu töissä sillä hetkellä. Se oli vielä yhden alle vuoden ikäsen lapsen YH. Tuli sen jälkeen pienet traumat ja poistin Tinderin. Koko tilanne tuntu epätodelliselta kun en oo tiennyt että noin pahasti pystyy toisen miehisyyttä haukkumaan. Viestitti aamulla ja yritti anteeks pyydellä ja sano että jotain miesvihaa päällä. Joo, en enää lämmennyt...
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppani tenttasi minulta jatkuvasti muista miehistä, vaikka olin sanonut etten tapaile muita. kesken seksin alkoi tivaamaan että koska olen viimeksi harrastanut seksiä. Loppujen lopuksi tyyppi itse paljastui varsinaiseksi pukiksi, yhteiseltä tuttavalta sain kuulla ties mitä juttuja. En ole nähnyt kyseistä miestä vuosiin, mutta edelleen puistattaa kun joskus muistuu mieleen.
Unohdin vielä mainita, että samainen tyyppi kinusi anaalia, vaikka edes liukkaria ei ollut. Hyi hitto.
Se, kun mies pyysi rahaa. Kahteen mieheen olen nuorena lopettanut tapailun tästä syystä.
En tiedä mitään säälittävämpää, kuin rahattomuuttaan valittava mies. Arvostus häviää saman tien.
🇺🇦🇮🇱