Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kiinnostuksesi loppui jotakuta kohtaan

Vierailija
25.01.2021 |

Romanttisessa mielessä, ja opitko jotain?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi itsensä humalaan silloin, kun parivuotias poikansa oli hänen luonaan. En vaan voi ymmärtää tollasta vastuuttomuutta.

Vierailija
62/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en oikein tiedä.

Ne, joiden kanssa kiinnostus on ns. lopahtanut, eivät ole jollain intuitiivisella tasolla tuntuneet täysin kiinnostavilta/oman oloisilta alun alkaenkaan. Sitten taas, jos joku on kunnolla kolahtanut, niin ei siinä ole paljon painaneet mitkään suhteen loputtua jälkikäteen isoiltakaan tuntuneet pikkuseikat.

Ehkä jos ihan lähtee kaivelemaan, niin yksi kunnolla kolahtaminen taisi vaihtua kiinnostuksen puutteeksi siinä vaiheessa, kun seksuaalinen epäyhteensopivuus tuli näkyväksi. Ei vaan kertakaikkiaan kohdanneet tarpeet ollenkaan kun toista ei oikeastaan seksi juurikaan kiinnostanut. 

Sitten oli yksi komea ja mukava mies, johon kovasti olisin halunnut ihastua, mutta jonka kohdalla en vaan mitenkään päin päässyt siitä liiasta kilttiydestä ja miellyttämisenhalusta yli. Kunnioittava kohtelu on kyllä puoleensa vetävää ja seksikästä, mutta lapastelu ei - siis se, että mitätönkin mielipide vaihtuu omaani hetkessä jos asiasta keskustellaan, kaikki mitä ehdotan on ok ja käy jne. Ehkä tämä palautuu lopulta itsetunnon puutteeseen, joka on kyllä varmasti kaikille jossain määrin turn-off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tapailla miestä kuukausien ajan kunnes totuus miehestä paljastui ja kiinnostus loppui. Aiemmin äärimmäisen kohtelias ja miellyttävä mies oli yksille treffeille saapuessani kuin aivan eri persoona. Mies vaikutti olevan valmiiksi humalassa/ties missä aineissa kun saavuin treffeille. Treffeillä puhui käytännössä koko ajan huumeista, siis aivan joka aiheesta pääsi niihin aasinsillan kautta. Kaiken kruunasi näkyvälle paikalle esiin jätetty seksikirja.

Kontrasti aiempaan oli niin suuri, että kävi mielessä oliko kaikki vain jotain p*skaa pilaa ja mies testaili reaktioitani. Se ei minulle kuitenkaan koskaan selvinnyt, sillä mies halusi itse lopettaa suhteen ja koko yhteydenpidon kuin seinään tuon tapaamisen jälkeen.

Vierailija
64/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisiä:

–seksissä kiinnosti lähinnä oma nautinto. Tein mitä hän pyysi, minusta on ihana nähdä kun toinen nauttii, mutta minun pyyntöni sivuutti tai toteutti yliolkaisesti.

– huomasin olevani kakkosvaihtoehto. Tuntui todella kurjalta, mutta pääsinpähän irti.

– näin ns. saavuttamattoman ihastuksen käyttäytyvän aggressiivisesti baarissa. Hyh. Haikailu loppui siihen.

Kiinnostuksen loppuminen tai ihastuksen haalistuminen on yksi ikävimmän tuntuisista asioista, minkä tiedän. Usein toki varsin terveellistä.

Vierailija
65/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies näytti muiden naisten alastonkuvia kysymättä. Arvostus lässähti kuin lehmän häntä saman tien, ja en pystynyt ottamaan koko äijää vakavasti

-Mies valitti joka ikisestä pikkuasiasta minkä tein,koko ajan

-Mies ei luottanut minuun ja jopa stalkkasi seuraten, ties vaikka vieläkin somessa stalkkaa

-Mies oli mustasukkainen ja halusi estää ulkomaanmatkan ystäväni kanssa, ja ylipäätään matkustelun

Kaikissa näissä yhteisenä tekijänä taitaa olla se, että miehet eivät kohdelleet minua kunnioittavalla tavalla.

Vierailija
66/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös naisia jotka nauttivat kakkosesta ja saavat orgasmeja pelkällä kakkosella ilman muuta stimulaatiota. Eli ei se ole kaikille hyi..

Joo, naisia jotka oli ennen leikkausta miehiä.

Vierailija
67/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös naisia jotka nauttivat kakkosesta ja saavat orgasmeja pelkällä kakkosella ilman muuta stimulaatiota. Eli ei se ole kaikille hyi..

Joo, naisia jotka oli ennen leikkausta miehiä.

Painu nyt cishullu helvettiin täältä jo!

Vierailija
68/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerberos I kirjoitti:

Kiinnostukseni on loppunut mm. allamainituista syistä;

1, mies oli liian ylimielinen (osoittaa asennevamman, eli naista pidetään objektina)

2, mies ei tehnyt itse mitään aloitteita mihinkään, vaikka aina mielellään lähti mukaan mun ehdottamiin juttuihin (en halua perässävedettävää partneria)

3, mies kerskui rahalla/statuksella/koulutuksella/kiireisyydellään jatkuvasti (tällaisia ei vaan jaksa!)

Opin näistäkin sen, mitä haluan, mitä siedän ja mitä taas en kertakaikkiaan jaksa katsella. Huvittavinta on, että jokainen noistakin yritti vielä uudelleen yhteydenottoa myöhemmin.. -ei kiitos!

Huomionarvoista on se, että kuitenkin aloit suhteesewn mm. kerskuvan miehen kanssa sekä ylimielisen miehen kanssa. Eli alkuun pidit siitä, että mies oli kus1pää.

Vierailija
69/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastainen asunto. Menin ensimmäistä kertaa miehen kotiin ja kaikki wc:n käsipyyhkeistä alkaen haisi ummehtuneelta ja lattiat oli ihan tahmaiset... Keittiönsä oli täynnä likaisia astioita (ei edes valmistanut juuri silloin ruokaa) ja ruokapöydälle oli kasattu tyhjiä maitotölkkejä, papereita, mainoksia, ruokajämiä, olohuoneessa oli kuolleita viherkasveja, makuuhuonetta en halunnut kurkkausta pidemmälle edes katsoa. Tuli mieleen, että exänsä on varmaan muuttanut jonkun aikaa sitten pois ja kaikki on jäänyt niille sijoilleen. Hyi hitto, kauhistutti myös ajatus siitä, että hän KUTSUI minut luokseen, mutta ei ollut vaivautunut yhtään siistimään paikkoja.

Vierailija
70/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tulemaan draamaa ja räjähdyksiä kaikesta pienestä mitä sanoin tai tein väärin. Siis vaikka tyyliin kehuin hiuksia söpöiksi enkä kauniiksi, tai unohdin sen vessanpöntön rinkulan ylös. Tällaisia kuningatarsyndrooman merkkejä kun näkee niin tulisi liueta liukkaasti paikalta.

Vierailija
71/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus loppui siinä vaiheessa, kun tajusin ihastuneeni tunteeseen enkä kyseiseen ihmiseen (joka paljastui ruusunpunaisten linssien pudottua silmiltäni täysin itsekkääksi kusipääksi). Se kyllä kesti liian kauan, koska ihastuin niin rajusti - valitettavasti.

Olitpa silti valtavan ihastunut, ehkä eniten ihastunut mitä olet ikinä ollut - itsekkääseen kusipäähän.

Vierailija
72/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten oli yksi komea ja mukava mies, johon kovasti olisin halunnut ihastua, mutta jonka kohdalla en vaan mitenkään päin päässyt siitä liiasta kilttiydestä ja miellyttämisenhalusta yli. Kunnioittava kohtelu on kyllä puoleensa vetävää ja seksikästä, mutta lapastelu ei - siis se, että mitätönkin mielipide vaihtuu omaani hetkessä jos asiasta keskustellaan, kaikki mitä ehdotan on ok ja käy jne. Ehkä tämä palautuu lopulta itsetunnon puutteeseen, joka on kyllä varmasti kaikille jossain määrin turn-off.

Ehkä mies näki parhaaksi "lapastella", kun huomasi heti alkuun että monen mt-ongelmaisen naisen tapaan kilahdat jos ei asiat mene juuri niin kuin haluat. Oli niin ihastuksesta sokea, ettei tajunnut niitä varoitusmerkkejä vaan halusi silti miellyttää.

Vierailija
73/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla treffeillä mies alkoi puhua tasoteoriasta ja yritti kysellä "hienovaraisesti" montako miestä minulla on aiemmin ollut ja haluanko elättäjä"beetamiehen"... Olin alun perin vähän varautunut kyseisen miehen suhteen, oli hieman nörtähtävä (mikä ei haittaa) ja jotenkin erikoinen. Halusin kuitenkin antaa mahdollisuuden koska vaikutti aluksi ihan kohteliaalta ja mukavalta viesteissä.

Vierailija
74/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli runsaan parin vuoden salasuhde varattuun mieheen. Sanottakoon nyt vielä, että oltiin omaishoitajia molemmat. Alun alkaenkin oli suuria vaikeuksia saada sovittua tapaamisia ja nekin olivat pelkkää seksiä. Aina sovitut tapaamiset eivät toteutuneet koska mulla tosiaan hoidettavana sekä puoliso, että lapset. Mies alkoi syyllistää mua tästä ja yksi kerta, kun sairastuin itse, niin mies taas aloitti vänkyttämään, että se on vain tekosyy. Silloin päätin lopettaa suhteen koska mun olis pitänyt tuntea huonoa omatuntoa jopa sairastumisestakin.

Muutenkin se pelkkä paneminen alkoi kyllästyttää, vaikka seksi sinällään hyvää olikin, mutta se ainainen kiire ja tunne siitä, että pitäisi olla jossain muualla.

Vierailija
75/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on erittäin haitallista ja epäterveellistä naisille.

Vierailija
76/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies näki parhaaksi "lapastella", kun huomasi heti alkuun että monen mt-ongelmaisen naisen tapaan kilahdat jos ei asiat mene juuri niin kuin haluat. Oli niin ihastuksesta sokea, ettei tajunnut niitä varoitusmerkkejä vaan halusi silti miellyttää.

Nyt tuli kyllä melko syvääluotaavaa analyysiä. :D

En ole mt-ongelmainen, vaan ihan tervepäinen nuori nainen, joka päätyi tämän tapauksen jälkeen tasapainoiseen ja hyvään suhteeseen toisen miehen kanssa. 

Sitä paitsi, jos tämä olisi edennyt kuvaamallasi tavalla, niin sehän vaan oikeastaan vahvistaisi omaa teoriaani huonosta itsetunnosta, joka oli tässä se turn-off siellä taustalla. Mies, joka on niin epätoivoinen, että haluaa hinnalla millä hyvänsä miellyttäisi vaikka sitten mt-ongelmaista jyrääjääkin? Ei kiitos.

Sinä et tietysti taustoja tiedä, ja reagoit ehkä siksi tunteella. Tämä kyseessä ollut mies kuitenkin oli näin varovainen ihan luonnostaan - ihan itse kertoi, että läheiset ehkä joskus huomaavat hänen olevan eri mieltä tai huonolla tuulella, kun hän menee vähän hiljaisemmaksi/viihtyy enemmän omissa oloissa.

Ei miehen tarvitse olla mikään kaikesta vänkäävä raivopää, mutta minä ainakin kaipaan myös älyllisesti stimuloivaa keskustelua ja eriävien mielipiteiden perustelua, eikä se vaan samalla tavalla onnistu joojoo-miehen kanssa.

Vierailija
77/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli humalassa melkein aina, kun tapasimme. Yllättävän pitkään tuota katselin, koska olin typerys.

Vierailija
78/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkasi kakkosta, ei kiitos en tapaile piilohomoja.ja vehje oli arvatenkin pieni.

Näitä kakkosen vonkaajia on nykyään paljon. Onko nämä jotain kaappihomoja vai mikä on homman nimi?

En tiedä. Minulla oli myös eräs inhottava tapaus. Olimme kerran harrastaneet seksiä. Sen jälkeen mies lähetteli tosi ronskeja viestejä ja kysyi mm monenko kanssa olen ollut ja vihjaili, että kumppaneita on ollut hänen mielestään liikaa. Sitten kuitenkin ihan pokalla kysyi vielä saako a naa lia. Jotenkin hassua, että tällainen pervo kehtaa vihjailla, että minä olisin  ollut siinä se l*rtto. 

Suurin osa monen miehen kanssa olleidta naisista on antanut anaalia useammallekin exälle. Tiedätkö millainen loukkaus on miehelle että sä olet antanut anaalia muille miehille muttet mulle?!? Itse ainakin lasken sen lähes pettämiseksi. Ihan oma valintasi, että olet alunperin alkanut antaa anaalia miehille. Jos et olisi antanut exillesikään, niin ei tarttis antaa minullekaan. Oma vikasi!

Vierailija
79/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin tapailla miestä kuukausien ajan kunnes totuus miehestä paljastui ja kiinnostus loppui. Aiemmin äärimmäisen kohtelias ja miellyttävä mies oli yksille treffeille saapuessani kuin aivan eri persoona. Mies vaikutti olevan valmiiksi humalassa/ties missä aineissa kun saavuin treffeille. Treffeillä puhui käytännössä koko ajan huumeista, siis aivan joka aiheesta pääsi niihin aasinsillan kautta. Kaiken kruunasi näkyvälle paikalle esiin jätetty seksikirja.

Kontrasti aiempaan oli niin suuri, että kävi mielessä oliko kaikki vain jotain p*skaa pilaa ja mies testaili reaktioitani. Se ei minulle kuitenkaan koskaan selvinnyt, sillä mies halusi itse lopettaa suhteen ja koko yhteydenpidon kuin seinään tuon tapaamisen jälkeen.

Ihastuit aluksi ihan järjettömästi kun oli ihanan jännä mies, ja sitten yksi päivä vaan tajusit, ettet haluakaan jännismiestä.

Vierailija
80/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti salailla olemassaoloani hänen elämässään. Selkeästi häpesi minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän