Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kiinnostuksesi loppui jotakuta kohtaan

Vierailija
25.01.2021 |

Romanttisessa mielessä, ja opitko jotain?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmansilla treffeillä mies alkoi puhua tasoteoriasta ja yritti kysellä "hienovaraisesti" montako miestä minulla on aiemmin ollut ja haluanko elättäjä"beetamiehen"... Olin alun perin vähän varautunut kyseisen miehen suhteen, oli hieman nörtähtävä (mikä ei haittaa) ja jotenkin erikoinen. Halusin kuitenkin antaa mahdollisuuden koska vaikutti aluksi ihan kohteliaalta ja mukavalta viesteissä.

Tajusit siis itsekkin olleesi liian monen miehen kanssa, vai miksi tuo kyseky suututti?

Vierailija
82/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys haisi. Oikeastaan paha haju taitaa olla yksi isoimmista syistä miksi ikinä kiinnostukseni jotain kohtaa loppuu, koska se on asia mitä en ikinä pysty oppia sietämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkasi kakkosta, ei kiitos en tapaile piilohomoja.ja vehje oli arvatenkin pieni.

Näitä kakkosen vonkaajia on nykyään paljon. Onko nämä jotain kaappihomoja vai mikä on homman nimi?

En tiedä. Minulla oli myös eräs inhottava tapaus. Olimme kerran harrastaneet seksiä. Sen jälkeen mies lähetteli tosi ronskeja viestejä ja kysyi mm monenko kanssa olen ollut ja vihjaili, että kumppaneita on ollut hänen mielestään liikaa. Sitten kuitenkin ihan pokalla kysyi vielä saako a naa lia. Jotenkin hassua, että tällainen pervo kehtaa vihjailla, että minä olisin  ollut siinä se l*rtto. 

Suurin osa monen miehen kanssa olleidta naisista on antanut anaalia useammallekin exälle. Tiedätkö millainen loukkaus on miehelle että sä olet antanut anaalia muille miehille muttet mulle?!? Itse ainakin lasken sen lähes pettämiseksi. Ihan oma valintasi, että olet alunperin alkanut antaa anaalia miehille. Jos et olisi antanut exillesikään, niin ei tarttis antaa minullekaan. Oma vikasi!

Raiskaaja-Raimon mietteitä.

Vierailija
84/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin tapailla miestä kuukausien ajan kunnes totuus miehestä paljastui ja kiinnostus loppui. Aiemmin äärimmäisen kohtelias ja miellyttävä mies oli yksille treffeille saapuessani kuin aivan eri persoona. Mies vaikutti olevan valmiiksi humalassa/ties missä aineissa kun saavuin treffeille. Treffeillä puhui käytännössä koko ajan huumeista, siis aivan joka aiheesta pääsi niihin aasinsillan kautta. Kaiken kruunasi näkyvälle paikalle esiin jätetty seksikirja.

Kontrasti aiempaan oli niin suuri, että kävi mielessä oliko kaikki vain jotain p*skaa pilaa ja mies testaili reaktioitani. Se ei minulle kuitenkaan koskaan selvinnyt, sillä mies halusi itse lopettaa suhteen ja koko yhteydenpidon kuin seinään tuon tapaamisen jälkeen.

Ihastuit aluksi ihan järjettömästi kun oli ihanan jännä mies, ja sitten yksi päivä vaan tajusit, ettet haluakaan jännismiestä.

Ei, vaan koska oli asiallinen ja mukava mies. Jos tuollainen meininki olisi ollut ekoilla treffeillä, en todellakaan olisi edes harkinnut jatkoa. Hyvin onnistui salailemaan ja vielä niinkin kauan.

Vierailija
85/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paljastui meikkipelleksi, kilo pakkelia nassuun, ja huono suuseksissä, ei mennyt jatkoon vaan jakoon.

Vierailija
86/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minun luonani käymässä ja laitteli muille naisille minun nähden viestejä. 

Vierailija
87/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkasi kakkosta, ei kiitos en tapaile piilohomoja.ja vehje oli arvatenkin pieni.

Näitä kakkosen vonkaajia on nykyään paljon. Onko nämä jotain kaappihomoja vai mikä on homman nimi?

Eipä multa ikinä kukaan vonkaa kakkosta. Taitaa tosin johtua siitä kun olen läski = miehet ajattelee, että läskin persereikä haisee automaattisesti pahalta, mutta kyllä minä pidän omani niin puhtaana, että se on täysin hajuton.

Vierailija
88/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä multa ikinä kukaan vonkaa kakkosta. Taitaa tosin johtua siitä kun olen läski = miehet ajattelee, että läskin persereikä haisee automaattisesti pahalta, mutta kyllä minä pidän omani niin puhtaana, että se on täysin hajuton.

Ei vaan siitä että ovat heteroja. Lihavana naisena sulla on se etu, että voit olla varma suhun kiinnostuneista miehistä, että ovat heteroja. Bi-miehet ei voi sietää jos naisella on vähääkään ylimäärästä missään. Ja jos sulla on tiukka hyvä píllu niin siksi niitä ei anaali kiinnosta.

Vierailija
89/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hän oli todella siisti. Arvelin, että meillä tulisi varmasti riitaa usein talouden siistinä pitämisestä jos juttu etenisi vakavammaksi. Emme olleet tässä asiassa lainkaan yhteensopivat.

-En pitänyt tämän miehen äidistä jonka kuulin usein suoraan sanottuna huutavan ja raivoavan puhelimessa todella vähäpätöisistäkin asioista. Mieheltä sai kuulla miten raskasta on käydä kotona kun kaikki asiat on tehtävä täsmälleen äidin haluamalla tavalla.  Kun ei ollut mitään suuria tunteita tässä vaiheessa miestä kohtaan, niin en kyllä tätä naista väkisin anopikseni haunnut. 

Vierailija
90/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyi aggressiivisesti, heitti läppärini lattialle niin, että se hajosi ja sitten syytti minua siitä, että olin aiheuttanut hänessä sellaisen reaktion olemalla hänen kanssaan eri mieltä asiasta x. Oltiin vielä pitkään yhdessä tuon jälkeen, mutta kiinnostus päättyi siis tuohon hetkeen.

Vierailija
91/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulla oli myös eräs inhottava tapaus. Olimme kerran harrastaneet seksiä. Sen jälkeen mies lähetteli tosi ronskeja viestejä ja kysyi mm monenko kanssa olen ollut ja vihjaili, että kumppaneita on ollut hänen mielestään liikaa. Sitten kuitenkin ihan pokalla kysyi vielä saako a naa lia. Jotenkin hassua, että tällainen pervo kehtaa vihjailla, että minä olisin  ollut siinä se l*rtto. 

Suurin osa monen miehen kanssa olleidta naisista on antanut anaalia useammallekin exälle. Tiedätkö millainen loukkaus on miehelle että sä olet antanut anaalia muille miehille muttet mulle?!? Itse ainakin lasken sen lähes pettämiseksi. Ihan oma valintasi, että olet alunperin alkanut antaa anaalia miehille. Jos et olisi antanut exillesikään, niin ei tarttis antaa minullekaan. Oma vikasi!

Pienellä ja ohuella munalla saa anaalia. Sellainen isompi patukka vaatii jo hieman rohkeutta eikä sitä aina löydy. Kun ei kiinnosta pukamat eikä repeämät.

Vierailija
92/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sitten että sulta pyydettäisiin kakkosta?

Vierailija
93/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti salailla olemassaoloani hänen elämässään. Selkeästi häpesi minua.

Itsekin olen törnännyt tällaiseen. Mies oli tietääkseni ihan sinkku, mutta selkeästi halusi piilotella minua. Olen ihan normaali nainen, joten en tiedä miksi häpesi. Jälkeen päin tajusin jopa, että bussipysäkiltä hakiessa minut mies ajoi asunnolleen tarkoituksella aina syrjäisempää, huomattavasti pidempää reittiä.

Vierailija
94/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritti salailla olemassaoloani hänen elämässään. Selkeästi häpesi minua.

Itsekin olen törnännyt tällaiseen. Mies oli tietääkseni ihan sinkku, mutta selkeästi halusi piilotella minua. Olen ihan normaali nainen, joten en tiedä miksi häpesi. Jälkeen päin tajusin jopa, että bussipysäkiltä hakiessa minut mies ajoi asunnolleen tarkoituksella aina syrjäisempää, huomattavasti pidempää reittiä.

Samoin, ei minussakaan ulkonäöllisesti pitäisi mitään vialla olla, mutta niin vaan tuntui häpeävän. Joten miksi ylipäätään hän halusi edes nähdä minua, jos ei halua tulla kanssani nähdyksi? Ilmeisesti hänellä oli jokin sairas seksiin liittyvä ongelma päässään, ns. huóra-madonna-syndrooma. Että "Hihii, mä saan tolta seksiä, mutta apua jos kaikki tutut näkevät seksikumppanini". Mitähän tällaiset rassukat tekevät ns. virallisten tyttöystävien kanssa? Vai kelpaako seurustelekumppaniksi vain paatunut, v-mäinen pihtari? Pitää muistaa seuraavan kumppaniehdokkaan kanssa pihdata tavaraa niin kauan, kunnes ollaan sitouduttu, kun he, jotka ovat saaneet minulta seksiä, eivät millään ole halunneet alkaa seurustelemaan kanssani, mutta seksiä olisi silti pitänyt saada vielä.

Vierailija
95/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisti Facebookista minun laittamia kommentteja kuviensa alta, ei halunnut että kukaan näkee niitä. 

Vierailija
96/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli minun luonani käymässä ja laitteli muille naisille minun nähden viestejä. 

Tällainen on kyllä totaalinen turn off. Minulle kävi niin, että mies itse kutsui kylään (vieläpä toiselle paikkakunnalle) ja istuskeli sitten kaikessa rauhassa koneella kirjoittelemassa viestejä jonkun ämmän kanssa.

Vierailija
97/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus loppui siinä vaiheessa, kun tajusin ihastuneeni tunteeseen enkä kyseiseen ihmiseen (joka paljastui ruusunpunaisten linssien pudottua silmiltäni täysin itsekkääksi kusipääksi). Se kyllä kesti liian kauan, koska ihastuin niin rajusti - valitettavasti.

Olitpa silti valtavan ihastunut, ehkä eniten ihastunut mitä olet ikinä ollut - itsekkääseen kusipäähän.

Ja pointtisi on...? Oletko itse k-pää, joka on dumpattu useampaan kertaan? Kommentistasi paistaa ivan taakse kätketty katkeruus.

Ihminen on erehtyväinen. Tämän aiemmassa viestissäni mainitun kusipään todelliseen luontoon heräsin onneksi jo vähän yli kuukauden jälkeen, kun taas pitkäaikaisin ihastus kohdallani on kestänyt jopa toistakymmentä vuotta eli en lähtisi tällä k-päällä keulimaan keston enkä ihastuksen syvyyden suhteen. Floppeja sattuu kaikille ja täydellinen heittäkööt ensimmäisen kiven. 

Vierailija
99/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen paljastui meikkipelleksi, kilo pakkelia nassuun, ja huono suuseksissä, ei mennyt jatkoon vaan jakoon.

Siis miten niin "paljastui"? Vai oliko se muka ilman meikkiä sillä hetkellä kun tapasit sen?

Vierailija
100/102 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin "paljastui"? Vai oliko se muka ilman meikkiä sillä hetkellä kun tapasit sen?

Miesvauva kuvittelee varmaan, että Kardashianitkin ovat meikittömiä ja luonnonkauniita instakuvissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä