Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kiinnostuksesi loppui jotakuta kohtaan

Vierailija
25.01.2021 |

Romanttisessa mielessä, ja opitko jotain?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärien ihmisten tapaamisesta seuraa valtava ahdistus.

Se, että rakkaudessa pitää kunnioittaa toista. Ellei ole valmis siihen, ei kannata mennä mukaan.

Vierailija
2/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tasorunkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jotain aitoa. Ei enää järjestettyjä treffejä kiitos!

Vierailija
4/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahanhajuinen hengitys

Vierailija
5/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen kiinnostus lopahti vasta kun hän tunnusti pettäneensä puolisoaan kahden eri ihmisen kanssa. Monta vuotta toivoin hänen ymmärtävän arvoni, mutta vasta siinä vaiheessa ymmärsin ettei hän ole sen arvoinen. Ystäviä voisimme ehkä olla edelleen, muttemme ole olleet yhteyksissä enää vuosiin.

Vierailija
6/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostukseni on loppunut mm. allamainituista syistä;

1, mies oli liian ylimielinen (osoittaa asennevamman, eli naista pidetään objektina)

2, mies ei tehnyt itse mitään aloitteita mihinkään, vaikka aina mielellään lähti mukaan mun ehdottamiin juttuihin (en halua perässävedettävää partneria)

3, mies kerskui rahalla/statuksella/koulutuksella/kiireisyydellään jatkuvasti (tällaisia ei vaan jaksa!)

Opin näistäkin sen, mitä haluan, mitä siedän ja mitä taas en kertakaikkiaan jaksa katsella. Huvittavinta on, että jokainen noistakin yritti vielä uudelleen yhteydenottoa myöhemmin.. -ei kiitos!

Vierailija
7/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi että oli pettänyt entistä pitkäaikaista tyttöystäväänsä ja sivusuhteesta oli syntynyt lapsi.

Vierailija
8/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että hän oli vain esittänyt hauskaa ja hyvää tyyppiä koska oli ihastunut minuun. Totuus naamion takana paljastui melko nopeasti sen jälkeen kun ihastuin takaisin.

Vierailija
9/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi ihastunut kämppikseeni. Käytiin samaa koulua ja asuttiin koulun asuntolassa. Rivitaloja, joten oltiin n 5 hengen ryppäissä. Mulla oli vähän ongelmia itselläni ja tuo ihastuminen meni jo melkein pakkomielteiseksi. Päädyttiin sänkyyn, useamman kerran ja olin onneni kukkuloilla. Siinä kun tutustuttiin niin jotenkin se ihastus laantui ja muuttui ystävyydeksi. Ei siinä tapahtunut mitään sen dramaattisempaa. 

Meillä oli kummallakin vähän vaikeuksia minkäänlaisen parisuhteen muodostamiseen. Olemme edelleen hyviä ystäviä, kumpikin voi soittaa toiselle mihin vuorokaudenaikaan vain. Ja aina välillä (tai yleensä kun tavataan) niin sänkyhommiksi menee. Se kuitenkin sopii meille molemmille ja tätä on jatkunut jo kuutisen vuotta. 

Vierailija
10/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä lasten ruumiillinen kuritus on ok. Vain yksi monesta tekijästä, mutta tuo yksin jo riitti.

Vierailija
12/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Toisella tapaamisella kumpikaan ei keksinyt mitään sanottavaa.

- Haju.

- Ihastuksen kohde sanoi, ettei hänellä ole minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan. (Asia selvä.)

- Tapasin paremman.

Vierailija
13/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies oli röyhkeä ja määräilevä. Olimme sopineet tapaamisesta ja minulle sattui eräs asia ja tiesin, että tulen myöhästymään. Ilmoitin hyvissä ajoin, että pääsen paikalle kaksi tuntia sovittua myöhemmin ja miehelle se oli ihan ok. Sitten kuitenkin tunti ennen sovittua aikaa hän soitti vihaisena, missä olen ja enkö jo muka pääse. Olin vähän hämmästynyt ja ajattelin, että ehkä hän oli ymmärtänyt väärin. Sitten vähän ennen sovittua tapaamisaikaa mies soitti, että hän menikin nyt kaverinsa luo käymään, että tule hakemaan minut täältä. Siinä vaiheessa meni vähän maku, kun itse hoputti ja sitten kuitenkin lähti vielä käymään kaverin luona ja kaiken lisäksi laittoi minut kuskiksi. No kävimme sitten syömässä jotain pientä ja sen jälkeen ostimme jäätelöt ja menimme rantaan syömään. Nostin aurinkolasit silmiltäni otsalle, kun aloitin syömisen, niin mies sanoi, että pidä lasit päässä, kun näyttää paremmalta. Juu, sain pidettyä pokkani, mutta en lähtenyt miehen luo yöksi enkä tavannut enää toista kertaa. 

Vierailija
14/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan. Halusin itse lopettaa suhteen, koska minua satutti, että hän lähtee luotani hymyhuulin puolisonsa viereen, enkä kuullut hänestä mitään päiväkausiin. Kun lakkasin antamasta, hän yritti vielä loukata minua. Sydämeni särkyi ja kaipaan häntä, mutta tiedän että se on ikuisesti ohi.

Vierailija
15/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suunnitteluhommia tekevä" paljastui lähärilissuksi

Vierailija
16/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selasi tinderiä, kun luuli että nukun. Ai niin, myöhemmin huomasin, että oli myös naimisissa. 

Vierailija
17/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljasti pierufetissinsä.. olisi pitänyt pierrä seksin aikana.

N26

Vierailija
18/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies:

-hikoili todella paljon

-änkytti ja hänellä oli yli-innostunut tapa puhua. Ihmiset kääntyivät katsomaan

-käveli oudosti kyyryssä ja harppoen

N27

Vierailija
19/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osannut lukea tilannetta, vaan yritti imutella koko ajan, vaikka vaivaantuneena käännyin pois ja peräännyin.

Vierailija
20/102 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koitti vedättää kylmää-kuumaa -tyylillä. Ei kiinnosta pelailijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi