Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olisi koskaan pitänyt hakea yliopistoon...

Vierailija
05.08.2008 |

Pääsin yliopistoon sisään toisella yrittämällä, olisi varmaan pitänyt harkita kahdesti. Olen sukuni ensimmäinen, joka opiskelee tai on opiskellut yliopistossa. Olen huomannut sukulaisistani, jopa vanhemmistani, aivan uusia piirteitä. He ovat kateellisia ja pitävät minua nyt jonakin hienostelevana ihmisenä, vaikka en ole ylpeillyt sisäänpääsylläni. Ainuttakaan onnittelua en ole kuullut!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin psykalta viime kuussa. Ei tosiaan tule eteen mitään vaikeampaa kuin pääsäri...

Opiskelin kasvatustiedettä sivuaineena avoimessa. Oli todella helppoa, sain sivuainekokonaisuuden arvosanaksi 5 vaikken juuri mitään tehnyt enkä luennoilla käynyt, luin vaan kirjat. Juurikaan en mitään "kostunut" tuosta kasvatustieteestä, tai siis mitään ei ole jäänyt oikein mieleen. Sama kävi myös sosiaalipsykan kanssa kyllä, varmaan avoimessa oli sen verran heikompi taso?

Tilastomatikassa oli omat kommervenkkinsä myöhemmillä kursseilla. Alkupään olivat helppoja. Opiskelin Helsingissä, mulla on mielikuva että siellä olisi enemmän tilastomatikkaa kuin muualla.

Lykkyä opintoihin!

Vierailija
22/25 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on erilaisia aineistotehtäviä. Ei ole soveltuvuuskokeita, ne on kai Turkuun ja Jyväskylään. Mun mielestä tilastomatikka ei ollut paha juttu. Toisaalta olen suht hyvä matikassa, mutta pääsykoekirja oli kirjoitettu selkeästi, joten varmasti oppii ne asiat kun vaan yrittää :) Mutta jos jollekin matikka on ylivoimaisen vaikeaa, niin sitten joutuu tekemään töitä tosi paljon.

Yleinen osa on myös tosi paha, siihen kai suurin osa kaatuukin... Tilastotehtävän pääsykokeessa ei edes ole mielettömän vaikeita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoon pääsy on aina hieno saavutus :)

Vierailija
24/25 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja töissäkin pitkään ollut... Sukulaiset ovat kateellisia ja ilkeitä, omaa isää myöten. Vaan minä en välitä.

Ihan itse sen kaiken työn tein. Oma mummoni oli käynyt vain kiertokoulua, minä olen maisteri. Olen oikein ylpeä nousustani sivistyksen portailla. Koirat haukkuu ja karavaani jatkaa kulkuaan.

Tsemppiä. Lue kuin riivattu, valmistu kurssin parhaana. menneisyys ei sanele tulevaisuutta, ainakaan aina, ainakaan suomalaisille naisille.

nim. Evvk sukulaisten mielipiteet

Vierailija
25/25 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin hullua kansaa, että psykologeja tarvitaan täällä aina :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan