Mulla on vahinkolapsi sekä 1 abortti takana, vain koska en uskalla ottaa kierukkaa asennuskivun vuoksi.
Pillerit aina unohtuu ja humalassa kondomin käyttö holtitonta. Olen muuten ihan normi työssäkäyvä äiti.
Hirveää kiristytä, että kierukan saa ilmaiseksi, mutta kapselia ei.
Kommentit (105)
Miten sä sen lapsen synnytit ?
Mua aina ihmetyttää nämä " kun se sattuu", samat ihmiset synnyttäneet, murtaneet jäseniään, saaneet lieviä palovammoja jne.ja sitten ei voida mennä jonnekin mammografiaan tai papaan tai kuten ap.kierukan asennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää nämä " kun se sattuu", samat ihmiset synnyttäneet, murtaneet jäseniään, saaneet lieviä palovammoja jne.ja sitten ei voida mennä jonnekin mammografiaan tai papaan tai kuten ap.kierukan asennukseen.
Sain kipupiikin, ilokaasua ja epiduraalin synnytykseen.
Minulla on myös polvi leikattu, siinä saa nukutuksen.
On se kumma kun Herran vuonna 2021 ei kierukkaa saa julkisella nukutuksessa.
Ap
Kierukan asentaminen muutamassa sekunnissa vaikka sattuisi kuinka kipeää on paljon helpompaa kiin abortti. Itsellä ei tuntunut kierukan laitto miltään. Ja olivat valmiina kuulemaan kiroamista ja väistämään potkuja. Rentous vissiin avain kivuttomuuteen.
Oikeasti kierukan asentaminen sattuu joillakin paljon. Minulla homma kesti puoli tuntia ja kipu kamalaa puudutuksesta huolimatta. Useimmilla sujuu nopeasti ja pienellä nipistyksellä. Puudutuksen saa kyllä, kun pyytää. Vähän enemmän maksaa, mutta ei paljon.
Ihan oikeasti ap. Mulla otti papakokeen ottaminen ihan helvetin kipeää, joten laittoivat puudutuksen ja kappas vaan, sai laitettua kierukan ihan helposti. Ei se muutaman sekunnin kipukaan ole mitään verrattuna synnyttämiseen eikä oikein edes abortin tuntemuksiinkaan kaikkine vuotoineen ja hormonaalisine oireineen pahoinvointi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää nämä " kun se sattuu", samat ihmiset synnyttäneet, murtaneet jäseniään, saaneet lieviä palovammoja jne.ja sitten ei voida mennä jonnekin mammografiaan tai papaan tai kuten ap.kierukan asennukseen.Sain kipupiikin, ilokaasua ja epiduraalin synnytykseen.
Ap
Miksi kuvittelet että kierukan laittamin ottaa kipeämpää kuin synnyttäminen? Siihenkin saa puudutuksen ja kipulääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää nämä " kun se sattuu", samat ihmiset synnyttäneet, murtaneet jäseniään, saaneet lieviä palovammoja jne.ja sitten ei voida mennä jonnekin mammografiaan tai papaan tai kuten ap.kierukan asennukseen.Sain kipupiikin, ilokaasua ja epiduraalin synnytykseen.
ApMiksi kuvittelet että kierukan laittamin ottaa kipeämpää kuin synnyttäminen? Siihenkin saa puudutuksen ja kipulääkettä.
En halua mitään kipu piikkiä p*lluun, reiteen voin ottaa. Ja ei Burana auta, saako sieltä morfiinia pyydettäessä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kierukan asentaminen muutamassa sekunnissa vaikka sattuisi kuinka kipeää on paljon helpompaa kiin abortti. Itsellä ei tuntunut kierukan laitto miltään. Ja olivat valmiina kuulemaan kiroamista ja väistämään potkuja. Rentous vissiin avain kivuttomuuteen.
Edelleen, abortti on kivutonta. Kierukan asennus ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro uteliaalle, miksi sinä et synnytyskipua pelännyt, tai sektion jälkeistä haavakipua. Entä oliko abortti kivuton, maksuton? Ehkäisykapselin hinta tulee kuitatuksi vertaamalla sitä synnytysosastolla vietettyjen päivien hintaan.
Aika kummallinen logiikka pelätä kierukan asennuskipua, joka on hoidettavissa lääkkeillä.
En pelkää supistuksia, vaan sitä mekaanista kipua, kun kohdunsuuta avataan, ja kierukan tunkemista! Ei niihin särkylääke auta!
ApJa abortti oli kivuton,kierukan asennus ei ole.
Eihän sitä kohdunsuuta tarvitse avata, kierukka sujahtaa asettimella helposti paikalleen. Asetin on hyvin ohut apuväline.
Älä valehtele netissä.
Enhän minä valehtele, kun tiedän. Että lääkäri näkee emättimeen ja näkee kohdun suun, hän käyttää emätinspekulaa. Mutta onhan siinä kohdunkaulassa jo itsessään aukko, mistä asetin sujahtaa helposti sisään. Kohdun suu vielä pestään ja puudutetaan. Emättimen laajentamiseen tarvitaan spekulaa, mutta sehän on tuttu toimenpide, jos on käynyt aiemmin gynekologilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro uteliaalle, miksi sinä et synnytyskipua pelännyt, tai sektion jälkeistä haavakipua. Entä oliko abortti kivuton, maksuton? Ehkäisykapselin hinta tulee kuitatuksi vertaamalla sitä synnytysosastolla vietettyjen päivien hintaan.
Aika kummallinen logiikka pelätä kierukan asennuskipua, joka on hoidettavissa lääkkeillä.
En pelkää supistuksia, vaan sitä mekaanista kipua, kun kohdunsuuta avataan, ja kierukan tunkemista! Ei niihin särkylääke auta!
ApJa abortti oli kivuton,kierukan asennus ei ole.
Eihän sitä kohdunsuuta tarvitse avata, kierukka sujahtaa asettimella helposti paikalleen. Asetin on hyvin ohut apuväline.
Älä valehtele netissä.
Enhän minä valehtele, kun tiedän. Että lääkäri näkee emättimeen ja näkee kohdun suun, hän käyttää emätinspekulaa. Mutta onhan siinä kohdunkaulassa jo itsessään aukko, mistä asetin sujahtaa helposti sisään. Kohdun suu vielä pestään ja puudutetaan. Emättimen laajentamiseen tarvitaan spekulaa, mutta sehän on tuttu toimenpide, jos on käynyt aiemmin gynekologilla.
Sitten s*atanan iso heinäsirkan kokoinen mötikkä tungetaan nuppineulan kokoisesta aukosta. Ei kiitos!!
Miksi niitä ei laiteta heti synnytyksen jälkeen, kun kohtu auki? Samoilla puudutuksilla vielä.
Missä muka maksaa sterilisaatio 500€?? Ihan julkisella tehtiin ja tuo on täyttä pskapuhetta. Ap, sun olis parempi ryhtyä suosiolla selibaattiin koska idiootin geenejä on turha siirtää eteenpäin.
Kuparikierukan laittaminen on ongelmatonta, ei tarvitse pelätä. Mirena on kivulias, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa abortti oli kivuton,kierukan asennus ei ole.[/quot
Älä valehtele netissä.
Sitten s*atanan iso heinäsirkan kokoinen mötikkä tungetaan nuppineulan kokoisesta aukosta. Ei kiitos!!
Miksi niitä ei laiteta heti synnytyksen jälkeen, kun kohtu auki? Samoilla puudutuksilla vielä.No olet sinä pöhkö! Se koko heinäsirkka ( ne kierukan väkäset) on siellä asettimen sisällä ja väkäset avataan vasta sitten, kun asettimen pää on kohdussa. Eihän sitä sellaisenaan "mötikkänä" sinne kohdunkaulakanavaan tungeta. Katso nyt hyvä ihminen video netistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuparikierukan laittaminen on ongelmatonta, ei tarvitse pelätä. Mirena on kivulias, en suosittele.
Laitoin tuon Mirena-videon, tekniikka varmaan periaatteessa sama. Mitään heinäsirkkaa ei kohdun kaulakanavaan työnnetä, vaan väkäset ovat asettimen sisällä ja väkäset vapautetaan vasta, kun asetin on kohdussa, missä on enemmän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele netissä.
Miksi niitä ei laiteta heti synnytyksen jälkeen, kun kohtu auki? Samoilla puudutuksilla vielä.No olet sinä pöhkö! Se koko heinäsirkka ( ne kierukan väkäset) on siellä asettimen sisällä ja väkäset avataan vasta sitten, kun asettimen pää on kohdussa. Eihän sitä sellaisenaan "mötikkänä" sinne kohdunkaulakanavaan tungeta. Katso nyt hyvä ihminen video netistä.
Kyllä minä nyt sen tajuan, olen katsonut kymmeniä(!!) Kierukan asennus videoita!
Myös reaktio videoita, aivan hirveitä kipuja naisialla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele netissä.
Hyi, kädet hikoilee ja silmäkulmat kostuu, kun katselee tuota kidutusta!
Ota ehkäisykapseli, saa olla kädessä 3 vuotta (jotkut jopa 5) kerrallaan. Ei tarvitse huolehtia mistään tai muistaa mitään (paitsi otattaa pois/vaihtaa uuteen kun on ollut maksimi ajan). 3 vuotta ollut kädessä, pian vaihto uuteen. Enkä ole tullut raskaaksi, joten toimii kuin unelma.