Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyn 6 tunnin työpäivän jälkeen kamalasti

Vierailija
25.01.2021 |

Mikä mussa on vikana? Teen toimistotöitä (palkkatuki). Pidän työstäni. Työmatka on tosi lyhyt. Nukun riittävästi ja syön vitamiineja. 6 h jälkeen töissä alkaa huimaava olo ja päätä alkaa kiristää ja kurkku muuttuu käheäksi yms. En voisi kuvitellakaan tehdä 8 tuntisia työpäiviä. Käyn kyllä happihyppelyllä välillä mutta ei se riitä. Lounaalla käyn ravintolassa ja syön paljon salaattiakin siellä.

Hävettää tämmöne että väsyn niin pian, kun muut työtoverit jatkaa vielä pirteenä töitä viiteen asti, kun itse lähen kotia jo kolmelta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta? Oireita toimiston sisäilmasta?

Vierailija
2/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt mittaamassa ferritiinin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa?

Vierailija
4/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka?

Vierailija
5/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmia ja stressiä? Psykosomaattinen oireilusi viittaisi stressiin/ahdistukseen (sama oireisto oikeastaan somaattisesti) ja se, että sanot että hävettää jaksamattomuus voisi kertoa että vertailet itseäsi ja omaa huonommuuttasi suhteessa muihin. Onko työsi ja työympäristö mielekästä sinulle? Miten palaudut työpäivän jälkeen? Tärkeää olisi selvittää onko asia fyysistä vai psyykkistä vai sekä että.

Vierailija
6/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta? Oireita toimiston sisäilmasta?

olen netissä testaillu tuota kilpparihommaa, mutta ei oikein oireet passaa. tuo sisäilma saattaisi olla. kotona olen ihan pirteä, pidän usein parvekkeen ovea auki. miksi juuri minulle olisi se sisäilma ongelmana mutta ei muille? 

Vierailija
7/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt mittaamassa ferritiinin?

en oo mitannu koska piikkikammo. mutta olen muilla tavoin testaillu netissä, ei pitäisi olla ongelmia siinä. litkin rautajuomaa ja syön muutenkin monipuolisesti.

Vierailija
8/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ylipainoa?

normaalipainoinen

Vierailija
9/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestehukka?

vesipullo on kokoajan vieressä josta välillä otan huikkaa. eli ei.

Vierailija
10/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto-ongelmia ja stressiä? Psykosomaattinen oireilusi viittaisi stressiin/ahdistukseen (sama oireisto oikeastaan somaattisesti) ja se, että sanot että hävettää jaksamattomuus voisi kertoa että vertailet itseäsi ja omaa huonommuuttasi suhteessa muihin. Onko työsi ja työympäristö mielekästä sinulle? Miten palaudut työpäivän jälkeen? Tärkeää olisi selvittää onko asia fyysistä vai psyykkistä vai sekä että.

on välillä stressiä töissä. saattaa tulla monta työtehtävää yhtäaikaa. tosiaan oon vasta aloittanu tuolla, joten en vielä tiedä kaikesta kaikkea, kokoajan jotain uutta opittavaa. minulla on lievä sosiaalinen ahdistus mutta ei se nyt oo silleen vaivannu tuolla. työkaverit on rentoja ja kivoja.

Vierailija
11/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan heti kun pääsen kotia, piristyn välittömästi ja jaksan touhuta kaikkee. en nyt sentään jaksa alkaa kevätsiivousta tekeen mutta kaikkee pientä pakollista.

Vierailija
12/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa 9-15 rytmissä ei välttämättä sovi sinulle, tai vaihtoehtoisesti vuorotyö olisi sinulle parempi. Itseä väsyttää ihan älyttömästi tehdä säännöllistä työaikaa maanantaista perjantaihin klo 8-14. Tein ennen vuorotyötä, ja nyt huomaan, kuinka kovasti kaipaan työvuorojen ja -päivien vaihtelevuutta.

Vierailija
13/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sisäilmaoireilulta. Ihan samat oireet,ennen kuin vaihdettiin toimipaikkaa. Ehkä olet altistunut jo aiemmin ja siksi oireita enemmän,kuin muilla?

Vierailija
14/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilma ei oireile kaikilla samoin, mm. aiemmat altistukset vaikuttaa tosi paljon. Itse luulin aina et oon laiska kun en jaksanut keskittyä luennoilla vaan nuokuin. Noh, vaihdoin tiedekuntaa ja tilat muuttui uusiin ja raikkaisiin (money talks) ja kas, edes matematiikan luennoilla ei seuraaminen enää tehnytkään tiukkaa.

Toinen on se, että herkemmin stressaava väsyy herkemmin, samoin uuden opettelu rasittaa enemmän kuin tutut jutut.

Vierailija
15/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäilma ei oireile kaikilla samoin, mm. aiemmat altistukset vaikuttaa tosi paljon. Itse luulin aina et oon laiska kun en jaksanut keskittyä luennoilla vaan nuokuin. Noh, vaihdoin tiedekuntaa ja tilat muuttui uusiin ja raikkaisiin (money talks) ja kas, edes matematiikan luennoilla ei seuraaminen enää tehnytkään tiukkaa.

Toinen on se, että herkemmin stressaava väsyy herkemmin, samoin uuden opettelu rasittaa enemmän kuin tutut jutut.

aivan, nyt kun asiaa mietin niin edellisessä työpaikassa oli tosi tunkkainen ilma ja sielläkin oli tosi huono olo muutaman tunnin olon jälkeen. mutta sielläkään kellään muulla ei ollut ongelmaa, ne aina ihmetteli kun valitin että on tunkkaista ja saatoin mennä ikkunoita avaamaan. sen työpaikan jälkeen oli muutama kuukausi aikaa että olin vaa kotona enkä ollut missään hommissa, niin sitä ihmettelen että minkälaista vaurioita se sisäilma on sit tehnyt, jos siihen ei muutaman kuukauden työttömyys tauko auttanut . muuttaako se  sisäilma jotain keuhkoissa? päässä? ei ummara. minulla on vielä kaupanpäälle astmaki, joka kans vaikuttaa varmaan että tarvin paljon happea. kärsin myös allergia-oireista sekä atooppisesta ihottumasta.

Vierailija
16/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä stressaat jotain ja teet töitä liian kovalla tahdilla? Tai sitten on jotain sisäilmaongelmia..

Vierailija
17/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle jopa se 6 tuntia on lähes mahdotonta, etenkin 5 päivänä viikossa. Aivan sairasta istua mulkkaamassa jotain ruutua 6 tuntia putkeen ja näpyttämässä sontaa.

Vierailija
18/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä stressaat jotain ja teet töitä liian kovalla tahdilla? Tai sitten on jotain sisäilmaongelmia..

nii voi olla että olen herkkä stressaamaan. ja tosiaan teen aika nopeasti hommani. voisin vähän höllentää kyllä. sisäilmaongelmaa pitää vielä tarkkailla.

Vierailija
19/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasikuus ja tyhmyys, veikkaisin.

Vierailija
20/23 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasikuus ja tyhmyys, veikkaisin.

en oo lasinen enkä nyt kovin tyhmäkään. tuskin pitäisivät minua tuolla hommissa jos oisin aivan pönttö :)

mutta joo tarkoitit kai laiska. kotona osaan kyllä olla laiska jos ei tarvi tehä mittää, mut töissä tuskin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän