Mulla on vahinkolapsi sekä 1 abortti takana, vain koska en uskalla ottaa kierukkaa asennuskivun vuoksi.
Pillerit aina unohtuu ja humalassa kondomin käyttö holtitonta. Olen muuten ihan normi työssäkäyvä äiti.
Hirveää kiristytä, että kierukan saa ilmaiseksi, mutta kapselia ei.
Kommentit (105)
Täällä siis opiskelijan asentamana maksutonta.
No mikset sitä kapselia ota. Ei se nyt niin kallis oo. Enemmän se lapsi maksaa.
Onneksi sulla on ei toivottu rääkyjä kiristämässä hermoja. Vai mahtaako olla sijoituksessa, kun pubiruusu-äitiliini nauttii kikulikarusellista.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sterilisaatiota. On se pe rhana ettei aikuiset ihmiset osaa huolehtia ehkäisystä. Kyllä sen pillerin vaan muistaa jos laittaa muistamaan. Nykyään on olemassa hälytykset kännykässä ja älykellossa ym.
Ei varaa. 500e
Kierun saa yksityisellä nukutuksessa, mutta ei varaa, 2000 euroa.
Ap
Pitääkö kaikki saada ilmaiseksi? Kumma juttu ettei työssäkäyvä ihminen ei viitsi kustantaa itselleen sopivaa ehkäisyä. Kuvailemasi käytös ei ole normaalia aikuisen työssäkäyvän äidin käytöstä.
Ehkäisykapseli. Asennetaan olakavarren sisäpuolelle ihon alle puudutuksella, ei siis tunnu MISSÄÄN kun se laitetaan paikoilleen.
Kannattaa kokeilla. Mulla on jo kolmas kädessä.
Oot yli-ikäinen pissis, joka roikkuu puoliksi äidin tissillä... siis kukkarolla. "Mä haluun irtosexii ilman vastuuta tai kustannuksii!"
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisykapseli. Asennetaan olakavarren sisäpuolelle ihon alle puudutuksella, ei siis tunnu MISSÄÄN kun se laitetaan paikoilleen.
Niin ja omani maksoi 180€ ja on paikoillaan 3v.
Vierailija kirjoitti:
180e.
E pillerit 13e. Kun jää 300e kuussa käteen vuokran jälkeen, niin kummanhan valitsen?
Lopeta yhdynnät, jos ehkäisy ei kiinnosta.
Onko sulla vakituinen kumppani tai puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Painan yli 80 kiloa, joten tk lääkäri ei kirjoittanut reseptiä.
Ehkäisyneuvolassa olisi.
Laita jalat ristiin, ihan ilmaista.
Lopeta yhdynnät kunnes olet säästänyt sen 180€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180e.
E pillerit 13e. Kun jää 300e kuussa käteen vuokran jälkeen, niin kummanhan valitsen?
Vuoden ajan kun laitat 15 e joka kuu säästöön, niin sitten on 180 e kasassa.
Ompele värkkisi umpeen. Annat vain kakkosta kumppaneillesi, niin ei satu vahinkoja. Toki kumin käyttö olisi silloinkin suotavaa. Tiedä minkä sankkerin saat.
Antabuskapseli? Jos alkoholista pidättäytyminen ei kerran onnistu ja seuraukset alkaa olla vakavia, kun on kuitenkin ilmeisesti huollettaviakin.
ap:llä ole mitään muita kuin ehtymättömästi tekosyitä.
Suosittelen sterilisaatiota. On se pe rhana ettei aikuiset ihmiset osaa huolehtia ehkäisystä. Kyllä sen pillerin vaan muistaa jos laittaa muistamaan. Nykyään on olemassa hälytykset kännykässä ja älykellossa ym.