Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja

Vierailija
25.01.2021 |

...ihan väärillä kriteereillä?

Kommentit (416)

Vierailija
1/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myönnän.

N29

Vierailija
2/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään emme myönnä.

mammat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaat ovat vielä lapsia ja aivan varmasti iso osa heistä ei osaa tehdä virheettömiä valintoja. Aivojen kehitys jatkuu tuosta vielä 10 vuotta eteenpäin, joten ihan jokainen muuttuu noina vuosina henkisesti.

Vierailija
4/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa on ap:tä parempi vaihtoehto. Pikkuista kiukuttaa, kun naiset valitsevat ihan itse, eikä tosiaan hänen kaltaistaan.

Vierailija
5/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ja tunnustan, ihan pieleen meni. Olipa jopa yhtä aikaa kaksi vaihtoehtoa, joista valitsin toisen ja nyt jälkeenpäin ajateltuna kumpikin olisi ollut täysin väärä vaihtoehto.

Vierailija
6/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai. En tuntenut itseäni ja ymmärtänyt käytöstäni ja valikoin vääriä miehiä. Etsin alitajuisesti miehiä, jotka toisti mun kiintymyssuhdetraumaa (etäinen isä). No eihän niistä suhteista tullut mitään. 28-vuotiaana löysin kumppanini kun olin omat jutut käsitellyt enkä etsinyt enää traumankorjaajaa. Sitten halusinkin tasapainoisen, hyvän ja kiltin miehen :)

Vierailija
7/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni kun olin 18v, edelleen sama mies 26 vuotta myöhemmin. So? Kuvitteletko ap että 15-vuotiaan pitäisi olla sen ensimmäisen kanssa yhdessä loppuelämän? Ootko uskovainen vai muuten vaan yksinkertainen?

Vierailija
8/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tietynlainen ihannemieskuva päässä, mutta pari sellaista deitanneena tajusin, että haluan oikeasti melkein päinvastaista.

Vierailija
9/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vasta tältä palstalta opin, että nuorena nimenomaan olisi kannattanut pokailla leukalentäjiä ja NHL-kiekkoilijoita, koska markkina-arvoni oli silloin korkeimmillaan. Tyhmänä tuhlasin nuoruuteni ensin kiltin maalaispojan kanssa (1. poikaystävä) ja sittemmin avioiduin urheilua harrastavan yrittäjämiehen kanssa ja elin kiltisti avioliitossa ja perheenäitinä.

Toivottavasti nuoremmat naiset ottavat opikseen opetuksistanne ja kaatavat niitä NHL-tähtiä sydämensä kyllyydestä ennenkuin heidän arvonsa romahtaa.

Vierailija
10/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.

Vierailija
11/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tottakai. En tuntenut itseäni ja ymmärtänyt käytöstäni ja valikoin vääriä miehiä. Etsin alitajuisesti miehiä, jotka toisti mun kiintymyssuhdetraumaa (etäinen isä). No eihän niistä suhteista tullut mitään. 28-vuotiaana löysin kumppanini kun olin omat jutut käsitellyt enkä etsinyt enää traumankorjaajaa. Sitten halusinkin tasapainoisen, hyvän ja kiltin miehen :)

oih.. nyt kildtiltä mieheltä pääsee kyynel, suudellessa kylmää kaljatölkkiä ..

Sincc

Vierailija
12/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaat ovat vielä lapsia ja aivan varmasti iso osa heistä ei osaa tehdä virheettömiä valintoja. Aivojen kehitys jatkuu tuosta vielä 10 vuotta eteenpäin, joten ihan jokainen muuttuu noina vuosina henkisesti.

Toivottavasti henkinen kehitys jatkuu eikä jämähdä siihen 25v. 

Vierailija
13/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oon "valinnut" mitään miehiä :D Mulla oli teini-iässä pari poikaystävää, joiden kanssa aloin seurustella tutustumisen jälkeen. En osaa sanoa, olivatko he mulle vääriä vai oikeita. Olimme kaikki teini-ikäisiä. Opiskeluaikana mulla oli yksi sellainen mies, jota tapailin pitempään, mutta emme koskaan oikein seurustelleet. Tapailu alkoi tutustumisesta ja molemminpuolisesta kiinnostumisesta. Mutta kriteerit? HÄn oli musta mukava ja ihan komea. Mutta ei siitä mitään tullut, meissä molemmissa oli paljon vikaa. Sitten tapasin nykyisen aviomieheni. En nyt voi sanoa, että olisin kauheasti valinnut miehiä. Olen tutustunut ihmisiin, ja joistat tuttavuuksista on tullut seurustelua tai jotain sen tyyppistä. En ole ollut nuorena erityisen kypsä. En tiedä, olenko vieläkään kovin hyvä ihmissuhteissa.

Vierailija
14/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.

Vierailija
15/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta ei niitä valittukaan loppuelämäksi. 30v tapasin sen oikean loppuelämän kumppanin, jonka kanssa ollaan edelleen toisillemme ne oikeat, lähes 20v myöhemmin. 

Vierailija
16/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ikävälillä 15-17 vaikka valinnut, olisin ottanut jonkun epäseksuaalisen tyypin. Ja olisihan se vääräksi valinnaksi sittemmin osoittautunut, koska aikuisiällä suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen oli sitten myönteisempää kuin silloin teininä, jolloin lähinnä haaveilin seurustelusta ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä ja korkeintaan jostain pussailusta rannalla.

Vierailija
17/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, myönnän.

N29

Sama juttu, sama ikä.

Minulla oli kova hoivavietti ja halusin "korjata" miehiä. Täten päädyin deittailemaan reppanoita tai mt-ongelmaisia. Pari vuotta sitten löysin miehen, jolla menee hyvin, on hyvä työ ja kokemusta naisista. Edelleen yhdessä.

Vierailija
18/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit ja ei niin kauniit naiset saavat miehiltä pakkeja, sitä ennen he saavat kuulla julmaa ulkonäön arvostelua.

Vierailija
19/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan nuorena tulee tehtyä virheitä, toki vanhempanakin. Virheistä on hyvä ottaa opikseen.

Vierailija
20/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit ja ei niin kauniit naiset saavat miehiltä pakkeja, sitä ennen he saavat kuulla julmaa ulkonäön arvostelua.

Ja nimenomaan niiltä miehiltä, jotka eivät itsekään ole komeita, purkavat vaan harmitustaan syyttömiin tavallisiin naisiin, kun eivät saa missitason naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi