Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.
Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.
Sellainen mies on ahdasmielinen, estoinen, mielikuvitukseton, arka ja tuomitseva hissukka. Miksi elämästä nauttiva nainen haluaisi tuollaisen kanssa olla? -eri
Hissukka? Huomaa kyllä mitä naisia tässä ketjussa pyörii. Onneksi 30 vuotiaana on varaa valita miehenä.
Mutta ku ne kaljupäiset vanhalla Bemarilla ajavat kakskymppiset haivennaamat on niin mielenkiintosia 😚
Vierailija kirjoitti:
Joo tottakai. En tuntenut itseäni ja ymmärtänyt käytöstäni ja valikoin vääriä miehiä. Etsin alitajuisesti miehiä, jotka toisti mun kiintymyssuhdetraumaa (etäinen isä). No eihän niistä suhteista tullut mitään. 28-vuotiaana löysin kumppanini kun olin omat jutut käsitellyt enkä etsinyt enää traumankorjaajaa. Sitten halusinkin tasapainoisen, hyvän ja kiltin miehen :)
Tämä.
Minä "valitsin" (lue: mies valitsi minut) nuorena hyvän, kiltin, kohteliaan, järkevän (myös hauskan ja älykkään) miehen, mutta koin, ettei hän ymmärrä minua ollenkaan. Hän oli elänyt hyvän, vakaan lapsuuden ja saanut aina kannustusta. Minä olin ollut ns. näkymätön lapsi, jonka pitänyt taistella olemassaolostaan ja tulla edes näkyväksi. Eli rakastuin oikeastaan miehen antamaan huomioon.
Hän ei myöskään halunnut varsinaisesti tutustua minuun, persoonaani, vaan tyytyi omaan pinnalliseen käsitykseensä minusta. Eli emme olleet sopusuhtainen pari.
Kerroin tämän, kun streotyyppisesti miehet ajattelevat naisten ihastuvan nuorena jänniksiin. Minulla se vaihe tuli vasta, kun erosin tästä kilttiksestä. Jänniksiä ei halua enää sitten, kun on saanut sisäisen elämänsä tasapainoon. Tylsimystä en ottaisi edelleenkään. Miehen pitää olla virkistävä, luova ja kekseliäs ihminen. Kuten naisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myönnän. Tapasin 16-vuotiaana eksäni enkä suosittele kenellekään vakiintumista noin nuorena. Paperilla ja näennäisesti tosi hyvä ja kunnollinen, sitoutumishaluinen ja raitis poika, mutta jotain suhteessa oli pielessä ja selittämättömällä tavalla ajoittain paha olla. Kokemattomana kuvittelin, että vika on minussa. Ja yhteensopimattomuudet osoittautuivat vuosien mittaan isoiksi. Tuurillahan voi kokematonkin löytää heti hyvän, mutta ei se ole oikeasti mikään häpeä odotella sitä vakiintumista 3-kymppiseksi. Eivät ne vähän myöhemmin solmitut liitot syyttä kestä paremmin.
Jos haluaa odotella vakiintumista - mikä on sinänsä ihan ok - niin miksi se odotteluaika pitää harrastaa fwb-juttuja ja kevytsuhteita narsististen paskiais- ja kusipäämiesten kanssa?
Miksi minulta kysyt? En minä ole kevytsuhteillut.
Valitsin vääriä miehiä ja olin itsekin väärä valinta niille, ketkä minut silloin valitsivat.
Kestävä suhde löytyi yli 30-vuotiaana.
Tuossa iässä voidaan kyllä vaihtaa kumppania ihan kokeilunhalustakin. Ei siinä ensimmäisessä välttämättä ole vikaa, mutta ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella varsinkin parin vuoden seurustelun jälkeen.
Jos nyt miettii, niin itse olen 20 vuotta myöhemmin menestyneempi, kuin exän nykyinen mies ja oma vaimo on menestyneempi ja kauniimpi kuin exä. Exä halusi kuitenkin suhteen aikanaan lopettaa, ja hyvä niin. En valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kusipäisempi luonne ja stereotyyppisesti komeampi naama niin 99% naisista on juuri sen perässä.
Samaan aikaan se kiltti ja kunnollinen mies saa "vaikutat kivalta kaverilta" pakkeja.
Naiset valitsee mielummin komean, mielenterveysongelmaisen, kaljottelevan työttömän kuin tavallisen näköisen työssä käyvän normaalin miehen. Näin se vaan menee. Ja sitten naiset tulevat vinkumaan muun muassa näille palstoille kuinka paskoja miehet ovat ja jotku tekee näiden miesten kanssa lapsia ja sitten ollaan yksinhuoltajia, sellaisia ovat tämän maan naiset.
Kuvailemasi normaali mies ei ole mies vaan huonekalu. Ikeasta. Kukaan ei tunne mitään sellaista kohtaan.
Myönnän kyllä virheet. 19-21 vuotiaana vasta tapailin miehiä, olin kokematon ja höynäytettävissä. Huonoja kokemuksia. Pahinta on se kun kuulee olevansa vääränlainen, miksi oot tommonen ja olisit edes vähän parempi. Löysin kyllä hyvän ja kiltin aviomiehen 25 vuotiaana. Enää en kuuntelisi perusteetonta kritiikkiä siitä minkälainen olen. Olen ihan ylpeästi se mikä olen, jos joku ei tykkää niin ei tarvitse olla tekemisissä. Ei vois vähempää kiinnostaa.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)
Noinko koville se ottaa, jos naisella on ollut pari, kolme seurustelusuhdetta ennen sinua? Sekö on naisen syy, jos hän ei ole tavannut sinua aiemmin? Reilua, tosiaan.
Mee muualle räyhäämää. :D Mie puhui rellestämisestä. Seurustelu ei rellestämistä.
Eron tekeminen voi olla hankalaa. Sinä joudut tekemään tarkan kuulustelun, joten onko se sinun mielestä hyvä alku suhteelle?
Myönnän. Eikä täysin nappiin menny myöhemminkään.
Tiedänpähän ainakin millaista miestä en missään tapauksessa enää huoli enkä suostu enää sietämään kenenkään mt-ongelmia ja riippuvuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, myönnän.
N29
Sama juttu, sama ikä.
Minulla oli kova hoivavietti ja halusin "korjata" miehiä. Täten päädyin deittailemaan reppanoita tai mt-ongelmaisia. Pari vuotta sitten löysin miehen, jolla menee hyvin, on hyvä työ ja kokemusta naisista. Edelleen yhdessä.
Sama kokemus, sama ikä. Pääsin vastikään eroon omasta reppanastani, nyt en enää korjaa yhtään ketään, itsessäkin on tarpeeksi.
M25 kirjoitti:
Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)
Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.
Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.
Tästä on ketjun naiset vetäneet herneen aivan täysillä nenään. Jos osat olisi toisin päin niin ymmärrystä löytyisi naiselle. Tässä ketjussa onkin vain niitä huonompia naisia niin onhan se ymmärrettävää ettei löydy ymmärrystä.
Ikävää että villasukkamiehenä pahoitit mielesi, mutta faktat on faktoja.
Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.[/quote
=========
Nyksäni ei tiedä eroottisesta historiastani mitään, enkä minä hänen. Ei vois vähempää kiinnostaa. (kumpaakaan)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä voidaan kyllä vaihtaa kumppania ihan kokeilunhalustakin. Ei siinä ensimmäisessä välttämättä ole vikaa, mutta ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella varsinkin parin vuoden seurustelun jälkeen.
Jos nyt miettii, niin itse olen 20 vuotta myöhemmin menestyneempi, kuin exän nykyinen mies ja oma vaimo on menestyneempi ja kauniimpi kuin exä. Exä halusi kuitenkin suhteen aikanaan lopettaa, ja hyvä niin. En valita.
Tai ehkä eksäsi ei vain tykännyt materialismista ja vaihtoi mieheen joka ei valitse kumpaania menestyksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ketjun naiset vetäneet herneen aivan täysillä nenään. Jos osat olisi toisin päin niin ymmärrystä löytyisi naiselle. Tässä ketjussa onkin vain niitä huonompia naisia niin onhan se ymmärrettävää ettei löydy ymmärrystä.
Hienoa, että sinä olit jo teininä henkisesti niin kypsä, että olit tullut valmiiksi ja olit hyvä ihmistuntija. Me kaikki muut oltiin tuossa iässä vielä keskenkasvuisia kaikin puolin.
En minäkään ole koskaan saanut valita. Pitäiskö tästä nyt uli sta täällä, kun miehet vaan kauniiden naisten eteen meni riviin valittavaksi, eikä tällasta kilttiä uskollista naista huomanneetkaan? Yhyy.
Minulla on elämäni aikana ollut kaksi pidempää suhdetta, kummankin kanssa vain ajauduin yhteen. Ekan kanssa olisin varmaan vieläkin, jos se ei olis sortunut juopoksi. Kilttejä miehiä molemmat toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että villasukkamiehenä pahoitit mielesi, mutta faktat on faktoja.
Wau gängstä jou kovis. Tämä ketju olikin vähän pimeämmällä kujalla enkä nähnyt mihin tulin, anteeksi poistun nyt.
Naisella kuin naisella on niin helppo löytää seuraa tinderistä, satoja tykkäyksiä heti ensimmäisenä päivänä.