Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)
Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.
Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki normaalit nuoret (naiset JA miehet) haevat nuorena kokemuksia ja pitävät hauskaa. Sitten kun ollaan valmiita pariutuu, niin tehdään. Ei se sen kummempaa ole.
Kyllä kuule moni mies hakee loppuelämän kumppania jo kaksvitosena. Sillehän ei mitään voi, jos huonomoraaliset naiset ei samanikäisinä hae sen paremmin loppuelämän kumppania kuin kunnollista kilttiä miestäkään.
Hyvin yksinkertaista, älä hae loppuelämän kumppania huonomoraalisesta ihmisestä, tulet varmasti pettymään.
Ei kai 15v vielä valitse miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole koskaan saanut valita. Pitäiskö tästä nyt uli sta täällä, kun miehet vaan kauniiden naisten eteen meni riviin valittavaksi, eikä tällasta kilttiä uskollista naista huomanneetkaan? Yhyy.
Minulla on elämäni aikana ollut kaksi pidempää suhdetta, kummankin kanssa vain ajauduin yhteen. Ekan kanssa olisin varmaan vieläkin, jos se ei olis sortunut juopoksi. Kilttejä miehiä molemmat toki.
Yleensä niitä ei todellakaan valita. Ajaudutaan vaan ja tilanne päätyy suhteeksi. Kun paneminen menee liian pitkälle siitä voi seurata suhde.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vasta tältä palstalta opin, että nuorena nimenomaan olisi kannattanut pokailla leukalentäjiä ja NHL-kiekkoilijoita, koska markkina-arvoni oli silloin korkeimmillaan. Tyhmänä tuhlasin nuoruuteni ensin kiltin maalaispojan kanssa (1. poikaystävä) ja sittemmin avioiduin urheilua harrastavan yrittäjämiehen kanssa ja elin kiltisti avioliitossa ja perheenäitinä.
Toivottavasti nuoremmat naiset ottavat opikseen opetuksistanne ja kaatavat niitä NHL-tähtiä sydämensä kyllyydestä ennenkuin heidän arvonsa romahtaa.
Sama kääntäen minulle nelikymppiselle miehellekin. Nyt saan tyytyä av-mammaan, kun olis ollut nuorena missiä ja mallia tarjolla.
No sillontällöin pikku syrjähyppy auttaa jaksamaan.
Ihan sama, uskotte tai ette. Ei kiinnosta.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)
Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.
Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.
Saahan sulla kriteerejä olla mutta se ei tarkoita että naiset rupeaa juuri sun kriteereiden mukaan elämään. Senkun etsit sitä neitsyttä, kyllä heitäkin on.
Myönnän, että hölmö tuli oltua.
Hävettää, että tuhlasin 3-4 vuotta nuoruuttani itseäni kymmenen vuotta vanhempaan mieheen, joka oli älyllisesti itseäni tuntuvasti heikompi ja vielä r*sisti. En kai vain luottanut, että kykenen saamaan arvoiseni miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.
Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.
Öö, tän kommentin logiikka? Siis millä logiikalla kukaan haluaisi kumppanikseen missään iässä miestä, joka jotka arvostelisi toisen menneisyyttä ja tehtyjä valintoja? Eiköhän ne moralisoijat jää puhisemaan kiukkuaan ja suremaan elämätöntä elämäänsä poikamiesbokseihinsa.
Olen tuon lainaamasi kommentin kirjoittaja, 45 v ja oon ollut kymmenen vuotta naimisissa. Hyvän valinnan tein, avarakatseinen ja elämää nähnyt mies. Hyviä valintoja ne kaikki nuoruusvuosien miehetkin olivat, siihen hetkeen. No regrets. Elämää on hyvää juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vasta tältä palstalta opin, että nuorena nimenomaan olisi kannattanut pokailla leukalentäjiä ja NHL-kiekkoilijoita, koska markkina-arvoni oli silloin korkeimmillaan. Tyhmänä tuhlasin nuoruuteni ensin kiltin maalaispojan kanssa (1. poikaystävä) ja sittemmin avioiduin urheilua harrastavan yrittäjämiehen kanssa ja elin kiltisti avioliitossa ja perheenäitinä.
Toivottavasti nuoremmat naiset ottavat opikseen opetuksistanne ja kaatavat niitä NHL-tähtiä sydämensä kyllyydestä ennenkuin heidän arvonsa romahtaa.
No tämähän on helppoa kun kaksi aivotonta kohtaa. Toisella on lompakko täynnä ja toisella lompakko tiukka. Unelmahöttöelämää muutama vuosi kunnes 'kasvetaan erilleen'. Ja taas on saatu muutama uusi pieni imbesilli luonnonvaroja kuluttamaan. Nykynaisen unelmat ovat naurettavan lapsellisia. Ja teitä säälittäviä reppanoita on paljon.
Et ymmärrä sarkasmia?
Yli 90 viestiä ketjussa ja yksikään vastaaja ei ole maininnut rakkaudesta mitään. Parisuhde on jotain, mikä vain tapahtuu naisille, yleensä väärien miesten kanssa.
T: romantikko setämies
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä eksäsi ei vain tykännyt materialismista ja vaihtoi mieheen joka ei valitse kumpaania menestyksen perusteella.
Tuolloin olin köyhä opiskelija, eikä materialismista tietoakaan. Elämä vain heittelee tuon ikäisiä. Sattumalta tapaa uusia ihmisiä, jotka kiinnostaa.
Keski-ikäisenä sitten huomaa, että osalla näitä vanhoja kavereita menee huonommin ja osalla menee paremmin. Onneksi suurimmalla osalla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Saahan sulla kriteerejä olla mutta se ei tarkoita että naiset rupeaa juuri sun kriteereiden mukaan elämään. Senkun etsit sitä neitsyttä, kyllä heitäkin on.
Voi Luoja siun kaa… :D Mis kohtaa mie sanoin, et naisten pitäs toimii miun pillin mukaa? Toivon vaa, et naiset ottas vastuun teoistaa ja olis rehellisii… Onko se muka liikaa pyydetty? :D
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Tottakai sinä saat hakea kokematonta naista! Et ihan oikeasti tarvitse siihen kenenkään lupaa. Ja kun kerrot asian tavalla tai toisella jo profiilissasi, niin muunlaiset eivät edes vie aikaasi.
Sinä kirjoittelit täällä ennen paljon positiivisempia juttuja ja vaikutit symppikseltä, nyt tekstejäsi on ikävä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en minä ole koskaan ollut siinä asemassa että voisin "valita" yhtään ketään vaikka olen ollut 15-30 v nainen.
Naisella kuin naisella on niin helppo löytää seuraa tinderistä, satoja tykkäyksiä heti ensimmäisenä päivänä.
Aha, no tämä kertoo sinusta ja arvomaailmastasi paljon enemmän kuin osaat arvatakaan, ei jatkoon. UliTinderellat kun ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.
Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.
Naiset eivät onneksi välitä monenko väärän naisen kanssa olet hissutellut.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Voi Luoja siun kaa… :D Mis kohtaa mie sanoin, et naisten pitäs toimii miun pillin mukaa? Toivon vaa, et naiset ottas vastuun teoistaa ja olis rehellisii… Onko se muka liikaa pyydetty? :D
Hei ihan oikeasti: hae avoimesti kokematonta naista. Mutta ymmärrä myös, että useimmat meistä eivät koe pienintäkään tarvetta avautua tai kysellä nuoruusajan suhteista. Minä en tiedä, mitä pahaa yhden yön jutuissa tai FWB-suhteissa on, mutta jos sinulle on tärkeää, ettei niitä ole, niin silloin sinä haet samalla tavalla ajattelevaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä eksäsi ei vain tykännyt materialismista ja vaihtoi mieheen joka ei valitse kumpaania menestyksen perusteella.
Tuolloin olin köyhä opiskelija, eikä materialismista tietoakaan. Elämä vain heittelee tuon ikäisiä. Sattumalta tapaa uusia ihmisiä, jotka kiinnostaa.
Keski-ikäisenä sitten huomaa, että osalla näitä vanhoja kavereita menee huonommin ja osalla menee paremmin. Onneksi suurimmalla osalla ihan ok.
Tais jäädä kuitenkin jokin kaihertamaan mieltäsi vaikka itse olet menestyneempi ja vaimosikin on.
No kyllä, edellinenkin oli hirveä pummi, alkkis ja 10 vuotta vanhempi. Sitä edellinen myös vanhempi ilkeä ja mustasukkainen hampuusi, sitä edellinen ryyppäsi koko ajan eikä hoitanut asioitaan. Nykyinen on nuorempi ja hänellä on selkäranka. Kyllä joidenkin täytyy käydä vähän ns elämänkoulua suhde-elämässään, järkeä tulee päähän jos on tullakseen.
Olin tuolla ikävälillä yhden ja ainoan miehen kanssa, joka oli kyllä todella väärä. En koskaan tuntenut sitä kohtaan mitään romanttista saati sitten oikeaa fyysistä halua. Onneksi tajusin erota kolmekymppisenä ja uskalsin vihdoin tavoitella sellaista, jonka kanssa oikeasti haluan olla. Jokaisella mahdollisella tavalla.
Eli kyllä voin tunnustaa: se eka valinta oli täysin väärä. Tyhmä ja ruma. Molempien ajan tuhlaamista.
En myönnä. Olen jatkanut huonoja valintoja paljon vanhemmaksi.