Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Vierailija
24.01.2021 |

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei pysty muuhun kuin hautaamaan naiset läskillään. Kunto heillä on pääasiassa tosi surkea. Mies ei jaksa edes juosta perässäni.

Vierailija
62/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.attacktheback.com/transgender-mma-fighter-fallon-fox-breaks…

Transgender MMA Fighter Fallon Fox Breaks Opponent’s Skull

In 2014 Fox was fighting her female opponent Taika Brents. Ultimately it should have been just “another fight” for Fallon and Tamika, if Tamika did not suffer serious injuries before she was finished via TKO.

Everything happened in the first round within the first two and a half minutes. It was a messy, bloody fight and not easy for everyone to watch. During the fight Tamika suffered a concussion and fractured her orbital bone in her skull and Fallon Fox didn’t stop until Tamika Brents was finally TKO’d. After the fight she received several staples in her head

After the fight, Tamika Brents gave an interview where she went on to say she had never felt so much power and strength in any woman before she fought Fallon Fox.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on akilleen kantapää. Senkun löytää, on toinen varomaton. Silloin isketään. Pienikin ihminen on vahvoilla.

Vierailija
64/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, miten helposti pääsin naisten ihon alle pelkällä internetkirjoituksella?

Kykenettekö vielä vakavin naamoin väittämään naisten olevan henkisesti vahvoja?

Sieluni silmiin nousee mielikuva AP:sta synkeän kellarinsa pimeydessä, metukkatahraiset rillit näyttöpäätteen valossa kiiluen. Hän on yötä myöten punonut lähes pirullisen nerokasta suunnitelmaa, jolla voisi viimeinkin aukottomasti todistaa miesten olevan ylivertaisia olentoja naisiin verrattuna. Hän laatii huolella suunnittelemansa aloituksen vauvafoorumille ja jää odottamaan sydän pamppaillen, ketkä hänen ansaansa lankeavat. Kun hän huomaa onnistuneensa provosoimaan Pirjo-Marttaa, hänet täyttää lähes euforinen riemu. Miehet 1, naiset 0!!! Hän hykertelee tyytyväisenä ja tuulettaa itsekseen. Animefiguurit hymyilevät hänelle kannustavasti kirjahyllyltä. Sitten mikro jo kilahtaakin. Billy's-pannupizza, voittajan juhla-ateria, on valmis. Tänään hän söisi kuin ruhtinas.

Vierailija
65/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet ap mieltä siitä, ettet tule ikinä saamaan naista?

En liiemmin mitään. Olen tottunut elämään asian kanssa, eikä erakkoluontoni tästä pane pahakseen.

Muuten vaan hengailet vauva-palstalla trollaamassa naisille...

Kyllä, minusta olisi tärkeää että internetin kuluttajat oppisivat tunnistamaan trollin.

Keskiverto vauva.fi käyttäjä ei tunne internetkulttuuria lainkaan.

Onhan trollaus myös mitä mainiointa viihdettä ja ajanvietettä.

Vierailija
66/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 25-vuotta erilaisia kamppailulajeja takana ja ammatista johtuvaa erityiskoulutusta (en halua avata asiaa tarkemmin) . Pituutta 168 cm ja painoa 62 kg.

Jos puhutaan treenisalin ulkopuolella tulevasta uhasta, hyökkääjä voi olla minua isokokoisempi tai mies ja kuvitella sen riittävän, mutta lopulta häneen joka tapauksessa sattuu.

Nimenomaan treenisalin ulkopuolella naisen mahdollisuudet ovat sitäkin huonommat, koska kamppailulajit on tarkoitettu harjoitettavaksi täysin tasaisella ja joustavalla alustavalla, jossa on runsaasti tilaa eikä esteitä tai irtaimistoa, rajoittavia vaatteita tai loukkaantumisia.

Esim.sotkuisessa huoneessa, julkisessa kulkuvälineessä, porraskäytävässä saati henkilöautossa suurin osa tekniikoista on yhtä tyhjän kanssa; silloin ratkaisee ulottuvuus, voima, kipukynnys, nopeus ja aggressiivisuus. Mitä vahvempi on, sitä helpompi on käyttää raskaita esineitä aseena tai kilpenä ja repiä vastaava väline vastustajalta pois. Myös iskunkestävyys on paljolti koosta kiinni. Taitava painija voi kääriytyä vastustajan ympärillä kuin käärme, mutta hän ei voi liikuttaa vastustajaa eri suuntiin, koska se on voimasta ja koosta riippuva ominaisuus. Siksipä esim.tuossa porraskäytävässä se isompi pystyy helpommin nakkaamaan toisen portaita alas tai taklaamaan kiviseinää vasten. 

Otevoima on myös suhteessa käsien ja sormien luiden geneettiseen kokoon, jota ei voi kuntosalilla muuttaa. Hanskat kädessä jo entisestään pienillä lihaksilla otteen saaminen on tosi vaikeaa. 

Nuoria ihmisiä houkutellaan kamppailulajeihin elokuvamaailman fantasiaan perustuvilla lupauksilla, kun niihin pitäisi houkutella urheilutaitojen ja sosiaalisten taitojen kehittymisen kautta kuten vaikka jalkapallossakin tehdään. Kamppailulajeista voi olla hyötyä itsepuolustuksessa ihanneolosuhteissa, mutta todellista tasa-arvoa ihmisten välille luovat aseet ja siksipä miekkailu onkin ainoa kamppailulaji olympialaisissa, jossa painoluokkia ei ole. Toki miehellä on siinäkin geneettinen nopeusetu. 

Sinä voit uskotella itsellesi mitä haluat. Tositilanteessa taistelemaan harjaantumattoman reaktioaika on auttamattoman hidas ja se iso kroppa kääntyy hyökkääjää vastaan. Ihmisruumiissa on niin monta sietämätöntä kipua aiheutuvaa pistettä, että se karskeinkin on tippa linssissä, puhumattakaan siitä kuinka pienistä asioista se henki irtoaa ruumiista.

Mainitsin treenisalin ainoastaan siksi, että siellä vastustajaa kunnioitetaan, mutta koska kadulla hyökkääjä ei kunnioita puolustajaa, myöskään hänen ei pidä odottaa parempaa. Tyydyn toteamaan, että ammattini puolesta kokemusta löytyy hyvin erilaisista ympäristöistä niin treeni- kuin tositilanteissa.

Vierailija
67/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mä työni puolesta olen useamman miehen laittanut nippuun. Ja ihan ilman voimankäyttövälineitä.

-vartija-

Harmi kun minä en päässyt painimaan kanssasi.

Olisin pannut nippuun ja paukuttanut nyrkillä pilluun!

Heh, sinunlaisia uhoojia tulee vastaan harva se päivä. Sitkeimmätkin kyllä luovuttaneet siinä vaiheessa kun eka isku tkp:lla osuu reiteen.

Vierailija
68/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on harmittanut.

Mies yritti kuristaa enkä voinut vastaan laittaa.

Munille potkaisu on helppo tapa saada mies kuin mies polvilleen. Ei vaadi edes suuremmin voimaa naiselta. Naiselta ei löydy tällaista heikkoa kohtaa.

Vierailija
69/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, miten helposti pääsin naisten ihon alle pelkällä internetkirjoituksella?

Kykenettekö vielä vakavin naamoin väittämään naisten olevan henkisesti vahvoja?

Sieluni silmiin nousee mielikuva AP:sta synkeän kellarinsa pimeydessä, metukkatahraiset rillit näyttöpäätteen valossa kiiluen. Hän on yötä myöten punonut lähes pirullisen nerokasta suunnitelmaa, jolla voisi viimeinkin aukottomasti todistaa miesten olevan ylivertaisia olentoja naisiin verrattuna. Hän laatii huolella suunnittelemansa aloituksen vauvafoorumille ja jää odottamaan sydän pamppaillen, ketkä hänen ansaansa lankeavat. Kun hän huomaa onnistuneensa provosoimaan Pirjo-Marttaa, hänet täyttää lähes euforinen riemu. Miehet 1, naiset 0!!! Hän hykertelee tyytyväisenä ja tuulettaa itsekseen. Animefiguurit hymyilevät hänelle kannustavasti kirjahyllyltä. Sitten mikro jo kilahtaakin. Billy's-pannupizza, voittajan juhla-ateria, on valmis. Tänään hän söisi kuin ruhtinas.

Ei ole mitään tarvetta hyökätä kenenkään kimppuun, mutta puolustaudun. Kun pelataan peliä, jossa ei ole sääntöjä, on vastaus sen mukainen.

Vierailija
70/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sellaista. Kuten myös se että henkisissä/verbaalisissa kamppailuissa minä voitan aina. Ja minä olen mun kropalla tehnyt lapsia, oman henkeni kaupalla, joten kyllä minäkin vaan aika voimakas olen.

Ainakin luulet voittavasi kun naisen perinteiseen tapaan jankutat vastaan niin kauan ettei kukaan jaksa sitä kuunnella. Logiikalla ei ole paljon tekoa sen kanssa ja viisaampi luovuttaa. 

Vierailija
71/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehet pitenevät ja feminiinistyvät, koska naiset valikoivat kumppanikseen pitkiä ja feminiinisempiä miehiä, joista tulee hyviä perheenisiä. Tulevaisuudessa ehkä naisten ja miesten fyysiset erot vahvuudessa eivät ehkä tule olemaan niin isoja. Toki mies testosteronin ansiosta tulee olemaan vahvempi.

Vierailija
72/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi valitsinkin miehekseni ison ja suojelunhaluisen miehen joka ei halua vahingoittaa minua vaan tarvittaessa puolustaa minua :)

Vierailija
73/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koskaan" on ehkä vähän liioittelua. Nykyään miehistäkin löytyy jos jonkinmoisia pillikinttuja, jotka eivät sitten varhaisteini-iän ole tehneet mitään muuta kuin näperrelleet tietokoneitaan ja hengästyvät suurinpiirtein kauppakassia kantaessaan. Olen itse urheilullinen ja pitkä nainen ja aivan varmasti pystyisin päihittämään sellaisen tappelussa.

Mutta totta toki on, että yleisesti ottaen miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia. Sen takia otin puolisokseni juuri sellaisen alfauroksen, jollaisista palstan katkerikot aina marisevat ja joka tiukan paikan tullen puolustaisi minua ja yhteisiä lapsiamme viimeiseen saakka ja todennäköisesti olisi voitokas.

Tämähän on muuten juurikin se syy, miksi naiset ovat kautta historian havinan viehättyneet vahvoista miehekkäistä miehistä. Sehän on ainoastaan fiksua.

Fiksumpaa on viehättyä sen verran älykkäistä/viisaista miehistä ettei noihin tilanteisiin edes joudu. Nykymaailmassa fyysisesti itseään joutuu puolustamaan kouluajan jälkeen erittäin harvoin. Fyysisen voiman ympärille elämän rakentaminen tuntuu vähän oudolta. Tietysti ihminen ei näistä primitiivistä puolista koskaan täysin eroon pääse ja niillä on paljon vaikutusta esim. auktoriteetin suhteen.

Eihän tämän tarvitse olla mikään jokotai-juttu. Eivät kaikki vahvat miehet ole mitään aivottomia öykkäreitä eivätkä kaikki älyköt hinteliä nörttejä. Omassa aviomiehessä yhdistyy ihanasti molemmat puolet. Suosittelen kaikille.

Vierailija
74/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En liiemmin mitään. Olen tottunut elämään asian kanssa, eikä erakkoluontoni tästä pane pahakseen.

Kyllä, minusta olisi tärkeää että internetin kuluttajat oppisivat tunnistamaan trollin.

Kommenttisi (/'mainio' ajanvietteesi) ei kerro minusta onnellisesta, elämäänsä tyytyväisestä ihmisestä. Kaikki miehet jotka trollaavat täällä, ovat katkeria yksinäisiä reppanoita.

Vierailija
75/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran on harmittanut.

Mies yritti kuristaa enkä voinut vastaan laittaa.

Munille potkaisu on helppo tapa saada mies kuin mies polvilleen. Ei vaadi edes suuremmin voimaa naiselta. Naiselta ei löydy tällaista heikkoa kohtaa.

Mies kaatoi minut vatsalleni sänkyyn, en pystynyt potkimaan. Muuten kyllä hyvä neuvo.

Vierailija
76/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

potku munille rauhoittaa ukkoa kummasti

Vierailija
77/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taustalla aina se, että härönen torjukkapoika vois uskaltautuessaan pakottaa itselleen naisseuraa? Kuvitellaan toki, miten laatikkoleukainen polliisi painaa härön vasemmalla kädellä tatamiin.

Vierailija
78/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voin pärjätä. Potku nivusiin, niin mies uikuttaa falsetissa sen jälkeen.

Vierailija
79/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sellaista. Kuten myös se että henkisissä/verbaalisissa kamppailuissa minä voitan aina. Ja minä olen mun kropalla tehnyt lapsia, oman henkeni kaupalla, joten kyllä minäkin vaan aika voimakas olen.

Ainakin luulet voittavasi kun naisen perinteiseen tapaan jankutat vastaan niin kauan ettei kukaan jaksa sitä kuunnella. Logiikalla ei ole paljon tekoa sen kanssa ja viisaampi luovuttaa. 

Täällä palstalla ainakin pahimmat jankkaajat on miehiä. Vaikka olisi tullut jo vaikka kuinka monta viestiä, jotka vievät pohjan koko keskustelulta, silti pitää vaan jatkaa....

Vierailija
80/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi (/'mainio' ajanvietteesi) ei kerro minusta onnellisesta, elämäänsä tyytyväisestä ihmisestä. Kaikki miehet jotka trollaavat täällä, ovat katkeria yksinäisiä reppanoita.

Kunnon trolli ei sorru selittelemään olevansa trolli. Ap ei nyt saanut haluamaansa vastakaikua, tunsi olonsa epämukavaksi ja turvautui vanhaan vitsivitsiläpällä-höpöttelyyn.