Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Vierailija
24.01.2021 |

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ihmetellyt miltä tuntuu kun aivot on ruumiin ulkopuolella? Ap voi kertoa siitä, onko turvaton olo?

Vierailija
22/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan satuttaisi itseäni pienempiä, enkä isompiakaan, ellei ole ihan pakko. Kyllähän pienempi voi satuttaa isompaa hyvinkin pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähelläni ole miehiä, jotka haluaisivat satutttaa minua. Henkisesti voitan 6-0.

Naiset ovat tunnetusti henkisesti heikkoja.

Nainen ei ole miestä vahvempi millään osa-alueella.

Mitä mieltä olette tästä?

Olen sitä mieltä, että sinä olet vain provoilija, joka yrittää saada väittelyä aikaan :)

Ilmeisesti minä olen saanut olla tekemisissä vain fiksujen miesten kanssa, kun ei ole tarvinnut koetella fyysisiä eikä psyykkisiä voimia.

Vierailija
24/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti olen voittanut. Menikö ihanat voimafantasiasi nyt ihan pilalle :(

Vierailija
25/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua toi fakta on aina masentanut. Olen vielä kaiken lisäksi lyhyt, 162cm. Siis masentaa ja ottaa päähän tietoisuus siitä, että joutuu koko elämänsä elämään altavastaaja asemassa. Jos joku mies päättää minulle jotain tehdä tai minut johonkin pakottaa, en voi tehdä mitään, jään väistämättä kakkoseksi. Siis että olen suhteessa miehiin vähän samassa asemassa kuin joku taapero olisi suhteessa minuun - jos minä määrään että nyt mennään käsienpesulla, taapero voi pistää hanttiin, mutta minun fyysisen ylivoimani vuoksi sinne käsienpesulle sitten mennään. Olen monesti toivonut, että olisin sellainen +180cm harteikas mies. Kovin usein ei tönittäisi, etuiltaisi jonossa, vietäisi istumspaikkaa, arvosteltaisi ulkonäköä jne jne. Naisena tuollaista on pakko sietää, koska niin, et voi fyysisen alivoiman vuoksi tehdä mitään. (Kauniita nuoria naisia miehet tietty harvemmin näin kohtelevat, mutta arkisen näköinen keski-ikäistyvä nainen kyllä surutta tönäistään pois baaritiskiltä jne.)

Vierailija
26/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkopeikot kummasti hakee aina helppoa saalista, vaikka niin papujaan kehuskelee. Sitten kumminkin ottaa pataan vaikka lyhyehköltä it-pojalta, kun ei ole halunnut harjoitella kädenvääntöä miesten kesken. Vai milloin viimex?

Vierailija
27/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en voi? Hyvin olen tähänkin asti pärjännyt. Kyllä se mies lähtee minunkin käsissä niin että jalat ei maata kosketa kun pistän menemään.

Vierailija
28/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, miten helposti pääsin naisten ihon alle pelkällä internetkirjoituksella?

Kykenettekö vielä vakavin naamoin väittämään naisten olevan henkisesti vahvoja?

Vierailija
29/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähelläni ole miehiä, jotka haluaisivat satutttaa minua. Henkisesti voitan 6-0.

Naiset ovat tunnetusti henkisesti heikkoja.

Nainen ei ole miestä vahvempi millään osa-alueella.

Mitä mieltä olette tästä?

Olen sitä mieltä, että sinä olet vain provoilija, joka yrittää saada väittelyä aikaan :)

Ilmeisesti minä olen saanut olla tekemisissä vain fiksujen miesten kanssa, kun ei ole tarvinnut koetella fyysisiä eikä psyykkisiä voimia.

Kyllä, tämän ketjun tarkoituksena oli todistaa naisen mentaalinen heikkous.

Vierailija
30/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, miten helposti pääsin naisten ihon alle pelkällä internetkirjoituksella?

Sinua on viety tässä kuin litran mittaa, mutta reppana et ole tajunnut sitä.

Vierailija
31/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Ei kaikki miehetkään pärjää kaikille miehille.

Vierailija
32/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on viety tässä kuin litran mittaa, mutta reppana et ole tajunnut sitä.

Psykologinen käännytystaktiikkasi ei valitettavasti tehoa minuun.

Olen alan ammattilainen.

Vierailija
33/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. Sinä et ole. Henkisesti vahvat ihmiset ei kiusaa muita. Olet raukkis.

Vierailija
34/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet mittailevat omia fyysisiä voimiaan ja miettivät kenen kanssa tappelussa pärjäisi tai ei pärjäisi. Veikkaan että ajattelit kaikkia tuntemasia naisia fyysisessä tappelumielessä ja totesit että pärjäisit kaikille. 

Naiset ovat tienneet tämän asian maailman sivu. Suurimmalle osalle miehiä on sitten opetettu, että naisia pitää suojella kaiken maailman päällekarkauksilta, mistä on sitten käytetty sanaa "ritarillisuus".  

Vierailija
35/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. Sinä et ole. Henkisesti vahvat ihmiset ei kiusaa muita. Olet raukkis.

Tämä ei ole kiusaamista. Tämä oli tällainen pienimuotoinen psykologinen testi.

Teen tätä, koska mielestäni ihmisten tulisi näinä internet aikoina oppia tunnistamaan trolli muiden joukosta.

Vierailija
36/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis tappelet naisten kanssa myös henkisesti?

Vierailija
37/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, että kerran olen voittanut mua isomman miehen fyysisessä kamppailussa. Joko se raiskaa mut tai mä pahoinpitelen sen.

Mä voitin, mutta se vaati aivan järjetöntä suuttumusta, että sain sellaisen adrenaliinipuuskan, että jätkän sain kedossa pysymään.

Sain tuomion pahoinpitelystä. Itsesuojelun liioittelu. Kyllä hänkin sai omansa raiskauksen yrityksestä.

Jo loppu vittuilu ja jatkuvat iskemisyritykset.

Vierailija
38/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, kyllä petra olli saattaisi mopopojalle melkein pärjätä painisäännöillä.

Vierailija
39/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 25-vuotta erilaisia kamppailulajeja takana ja ammatista johtuvaa erityiskoulutusta (en halua avata asiaa tarkemmin) . Pituutta 168 cm ja painoa 62 kg.

Jos puhutaan treenisalin ulkopuolella tulevasta uhasta, hyökkääjä voi olla minua isokokoisempi tai mies ja kuvitella sen riittävän, mutta lopulta häneen joka tapauksessa sattuu.

Nimenomaan treenisalin ulkopuolella naisen mahdollisuudet ovat sitäkin huonommat, koska kamppailulajit on tarkoitettu harjoitettavaksi täysin tasaisella ja joustavalla alustavalla, jossa on runsaasti tilaa eikä esteitä tai irtaimistoa, rajoittavia vaatteita tai loukkaantumisia.

Esim.sotkuisessa huoneessa, julkisessa kulkuvälineessä, porraskäytävässä saati henkilöautossa suurin osa tekniikoista on yhtä tyhjän kanssa; silloin ratkaisee ulottuvuus, voima, kipukynnys, nopeus ja aggressiivisuus. Mitä vahvempi on, sitä helpompi on käyttää raskaita esineitä aseena tai kilpenä ja repiä vastaava väline vastustajalta pois. Myös iskunkestävyys on paljolti koosta kiinni. Taitava painija voi kääriytyä vastustajan ympärillä kuin käärme, mutta hän ei voi liikuttaa vastustajaa eri suuntiin, koska se on voimasta ja koosta riippuva ominaisuus. Siksipä esim.tuossa porraskäytävässä se isompi pystyy helpommin nakkaamaan toisen portaita alas tai taklaamaan kiviseinää vasten. 

Otevoima on myös suhteessa käsien ja sormien luiden geneettiseen kokoon, jota ei voi kuntosalilla muuttaa. Hanskat kädessä jo entisestään pienillä lihaksilla otteen saaminen on tosi vaikeaa. 

Nuoria ihmisiä houkutellaan kamppailulajeihin elokuvamaailman fantasiaan perustuvilla lupauksilla, kun niihin pitäisi houkutella urheilutaitojen ja sosiaalisten taitojen kehittymisen kautta kuten vaikka jalkapallossakin tehdään. Kamppailulajeista voi olla hyötyä itsepuolustuksessa ihanneolosuhteissa, mutta todellista tasa-arvoa ihmisten välille luovat aseet ja siksipä miekkailu onkin ainoa kamppailulaji olympialaisissa, jossa painoluokkia ei ole. Toki miehellä on siinäkin geneettinen nopeusetu. 

Vierailija
40/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis tappelet naisten kanssa myös henkisesti?

Tämä on vain tällainen internetharrastus.