Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?
Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?
Kommentit (157)
Ei lähelläni ole miehiä, jotka haluaisivat satutttaa minua. Henkisesti voitan 6-0.
Moni nainen harrastaa nykyaikana itsepuolustuslajeja. Miesten ei siis kannata aliarvioida.
Jaa, kyllä mä työni puolesta olen useamman miehen laittanut nippuun. Ja ihan ilman voimankäyttövälineitä.
-vartija-
Vituttaa. Meen krav magaan kunhan korona loppuu. Kaveri on ollu aina ihan ruvella niiden tuntien jälkeen. Vaikuttaa siis hauskalta.
Kyllä pärjään. Ei ne pikkumiehet ole kamppailulajien harrastajia. Minulla on massaa ja pituutta enemmän mitä pikkumiehillä.
No se on sellaista. Kuten myös se että henkisissä/verbaalisissa kamppailuissa minä voitan aina. Ja minä olen mun kropalla tehnyt lapsia, oman henkeni kaupalla, joten kyllä minäkin vaan aika voimakas olen.
Miehiä ja naisia on kyllä niin eri kokoisia ja kuntoisia, ettei väittämä päde kaikissa tilanteissa. Kyllä nyt itse 180 senttisenä ja 90 kiloisena päihitän helposti pienempikokoisia miehiä.
Ei ole tarvetta ottaa lähikontaktia. Riippuu miehen koosta ja taidosta, joidenkin lyhyiden laihojen miesten rinnalla nainen on amatsoni.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen harrastaa nykyaikana itsepuolustuslajeja. Miesten ei siis kannata aliarvioida.
Vielä useampi mies harrastaa itsepuolustusta.
Naisen fyysinen kapasiteetti ei riitä puolustautumaan miestä vastaan.
Varmasti pärjään kaikille täällä kirjoitteleville miehille. Hehän ovat omien sanojensa mukaan aina hinteliä, 120 cm pitkiä ja huonoryhtisiä.
Kaikki tietävät, että naiset ovat henkisesti vahvempia kuin miehet.
Itse olen fyysisesti vahvempi kuin 60% miehistä. Ne lihaskimput jne jotka ovat minua vahvempia ja ovat päässeet lähipiiriini, ovat sen verran älykkäitä, ettei heillä ole tarvetta naisia alistaa.
Mielenkiintoista, hyvin olemme saaneet jo voimafantasioita kasaan. Laittakaas lisää tulemaan. Teen tutkimusta.
Ei minulla ole siitä mitään mielipidettä, se vain on fakta johon olen tottunut. Toisaalta en ole koskaan tarvinnut koetella voimiani yhdenkään miehen kanssa joten ei ole traumoja voimien puutteesta jäänyt.
Kyllä se on useimmiten totta, ettei naisen lihasvoima riitä laittaan hanttiin miehelle. Se on fakta, ei mielipide. Esim. naisten lihasvoimaa testataan kyykkyyn-ylös -liikkeellä, mutta yhdessä testissä testaaja sanoi ettei miehiltä edes mitata tätä, koska lihasvoima on reisissä aina miehillä niin suuri.
En silti erityisesti pelkää.
"Koskaan" on ehkä vähän liioittelua. Nykyään miehistäkin löytyy jos jonkinmoisia pillikinttuja, jotka eivät sitten varhaisteini-iän ole tehneet mitään muuta kuin näperrelleet tietokoneitaan ja hengästyvät suurinpiirtein kauppakassia kantaessaan. Olen itse urheilullinen ja pitkä nainen ja aivan varmasti pystyisin päihittämään sellaisen tappelussa.
Mutta totta toki on, että yleisesti ottaen miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia. Sen takia otin puolisokseni juuri sellaisen alfauroksen, jollaisista palstan katkerikot aina marisevat ja joka tiukan paikan tullen puolustaisi minua ja yhteisiä lapsiamme viimeiseen saakka ja todennäköisesti olisi voitokas.
Tämähän on muuten juurikin se syy, miksi naiset ovat kautta historian havinan viehättyneet vahvoista miehekkäistä miehistä. Sehän on ainoastaan fiksua.
Noin 25-vuotta erilaisia kamppailulajeja takana ja ammatista johtuvaa erityiskoulutusta (en halua avata asiaa tarkemmin) . Pituutta 168 cm ja painoa 62 kg.
Jos puhutaan treenisalin ulkopuolella tulevasta uhasta, hyökkääjä voi olla minua isokokoisempi tai mies ja kuvitella sen riittävän, mutta lopulta häneen joka tapauksessa sattuu.
Pari terävää tälliä kiveksille niin katsotaan sitten....
Miten niin en voi? Olen kerran työntänyt erään ukon ovesta pihalle, kun meinasi raiskata minut. T. Ammattivalittaja