Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Vierailija
24.01.2021 |

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisikään. Olen pienikokoinen nainen. Mutta vahva mieheni suojelee minua ❤

Vierailija
42/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään miehet on niin rapakunnossa että kyllä naiset niille pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Yritän välttää fyysisiä yhteydenottoja, mutta kerran jouduin silti sellaiseen ja voitin sen miehen.

Poliisitkin ihmettelivät miten sen tein, mutta kun itsesuojeluvaisto aktivoituu ja adrenaliini kunnolla virtaa, niin saan yliluonnolliset voimat.

Samoja tuloksia ei saisi missään leikkipainissa.

Vierailija
44/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Vuosien harjoittelu kamppailulajien parissa ja hyvät voimat kyllä auttaa jos keskivertojannu käy kiinni tai uhkaa.

Ja tulipa mieleen, kun teini-ikäisenä tuttu tyttö iski puistossa yöllä lähennelleen aikuisen miehen lättyä polveen.

Mutta hae apua noihin väkivaltafantasioihisi, ennen kun päädyt poliisiasiaksi.

Vierailija
45/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mä työni puolesta olen useamman miehen laittanut nippuun. Ja ihan ilman voimankäyttövälineitä.

-vartija-

Harmi kun minä en päässyt painimaan kanssasi.

Olisin pannut nippuun ja paukuttanut nyrkillä pilluun!

Tämä on se ihon alla -poitsu. :D Noo, tuttua latua, tuttua.

Vierailija
46/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 25-vuotta erilaisia kamppailulajeja takana ja ammatista johtuvaa erityiskoulutusta (en halua avata asiaa tarkemmin) . Pituutta 168 cm ja painoa 62 kg.

Jos puhutaan treenisalin ulkopuolella tulevasta uhasta, hyökkääjä voi olla minua isokokoisempi tai mies ja kuvitella sen riittävän, mutta lopulta häneen joka tapauksessa sattuu.

Nimenomaan treenisalin ulkopuolella naisen mahdollisuudet ovat sitäkin huonommat, koska kamppailulajit on tarkoitettu harjoitettavaksi täysin tasaisella ja joustavalla alustavalla, jossa on runsaasti tilaa eikä esteitä tai irtaimistoa, rajoittavia vaatteita tai loukkaantumisia.

Esim.sotkuisessa huoneessa, julkisessa kulkuvälineessä, porraskäytävässä saati henkilöautossa suurin osa tekniikoista on yhtä tyhjän kanssa; silloin ratkaisee ulottuvuus, voima, kipukynnys, nopeus ja aggressiivisuus. Mitä vahvempi on, sitä helpompi on käyttää raskaita esineitä aseena tai kilpenä ja repiä vastaava väline vastustajalta pois. Myös iskunkestävyys on paljolti koosta kiinni. Taitava painija voi kääriytyä vastustajan ympärillä kuin käärme, mutta hän ei voi liikuttaa vastustajaa eri suuntiin, koska se on voimasta ja koosta riippuva ominaisuus. Siksipä esim.tuossa porraskäytävässä se isompi pystyy helpommin nakkaamaan toisen portaita alas tai taklaamaan kiviseinää vasten. 

Otevoima on myös suhteessa käsien ja sormien luiden geneettiseen kokoon, jota ei voi kuntosalilla muuttaa. Hanskat kädessä jo entisestään pienillä lihaksilla otteen saaminen on tosi vaikeaa. 

Nuoria ihmisiä houkutellaan kamppailulajeihin elokuvamaailman fantasiaan perustuvilla lupauksilla, kun niihin pitäisi houkutella urheilutaitojen ja sosiaalisten taitojen kehittymisen kautta kuten vaikka jalkapallossakin tehdään. Kamppailulajeista voi olla hyötyä itsepuolustuksessa ihanneolosuhteissa, mutta todellista tasa-arvoa ihmisten välille luovat aseet ja siksipä miekkailu onkin ainoa kamppailulaji olympialaisissa, jossa painoluokkia ei ole. Toki miehellä on siinäkin geneettinen nopeusetu. 

Jos vastustajaa jaksaa nostaa sen verran että jalkapohjat irtoaa maasta, sen pystyy myös heittämään. Itsehän toki mavetan päälle 200, mutta joku 100-120 ei ole pienelle naisellekaan kummoinen tulos.

Vierailija
47/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi pystyä puolustautumaan fyysisesti miestä vastaan? Sellaiset naisia vahingoittavat kynäniskat joutaa vaikka suljetulle. 

Vierailija
48/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet ap mieltä siitä, ettet tule ikinä saamaan naista?

Vierailija
49/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 25-vuotta erilaisia kamppailulajeja takana ja ammatista johtuvaa erityiskoulutusta (en halua avata asiaa tarkemmin) . Pituutta 168 cm ja painoa 62 kg.

Jos puhutaan treenisalin ulkopuolella tulevasta uhasta, hyökkääjä voi olla minua isokokoisempi tai mies ja kuvitella sen riittävän, mutta lopulta häneen joka tapauksessa sattuu.

Nimenomaan treenisalin ulkopuolella naisen mahdollisuudet ovat sitäkin huonommat, koska kamppailulajit on tarkoitettu harjoitettavaksi täysin tasaisella ja joustavalla alustavalla, jossa on runsaasti tilaa eikä esteitä tai irtaimistoa, rajoittavia vaatteita tai loukkaantumisia.

Esim.sotkuisessa huoneessa, julkisessa kulkuvälineessä, porraskäytävässä saati henkilöautossa suurin osa tekniikoista on yhtä tyhjän kanssa; silloin ratkaisee ulottuvuus, voima, kipukynnys, nopeus ja aggressiivisuus. Mitä vahvempi on, sitä helpompi on käyttää raskaita esineitä aseena tai kilpenä ja repiä vastaava väline vastustajalta pois. Myös iskunkestävyys on paljolti koosta kiinni. Taitava painija voi kääriytyä vastustajan ympärillä kuin käärme, mutta hän ei voi liikuttaa vastustajaa eri suuntiin, koska se on voimasta ja koosta riippuva ominaisuus. Siksipä esim.tuossa porraskäytävässä se isompi pystyy helpommin nakkaamaan toisen portaita alas tai taklaamaan kiviseinää vasten. 

Otevoima on myös suhteessa käsien ja sormien luiden geneettiseen kokoon, jota ei voi kuntosalilla muuttaa. Hanskat kädessä jo entisestään pienillä lihaksilla otteen saaminen on tosi vaikeaa. 

Nuoria ihmisiä houkutellaan kamppailulajeihin elokuvamaailman fantasiaan perustuvilla lupauksilla, kun niihin pitäisi houkutella urheilutaitojen ja sosiaalisten taitojen kehittymisen kautta kuten vaikka jalkapallossakin tehdään. Kamppailulajeista voi olla hyötyä itsepuolustuksessa ihanneolosuhteissa, mutta todellista tasa-arvoa ihmisten välille luovat aseet ja siksipä miekkailu onkin ainoa kamppailulaji olympialaisissa, jossa painoluokkia ei ole. Toki miehellä on siinäkin geneettinen nopeusetu. 

Ei tarvitse kuin saada täsmäisku vaikka polveen (eikä se ole edes hankalaa tai tarvitse mitään alustoja tai tiloja) niin aikuinen mies putoaa ja huutaa.

Vierailija
50/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on harmittanut.

Mies yritti kuristaa enkä voinut vastaan laittaa.

Vierailija
51/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En liiemmin mitään. Olen tottunut elämään asian kanssa, eikä erakkoluontoni tästä pane pahakseen.

Vierailija
52/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voin joissain tilanteissa pärjätä. Riippuu miehestä ja tilanteesta. 

Mutta pääasiassa miehet ovatkin pelottavia, ja siksi pitää olla tarkka kenen kanssa on tekemisissä. Ainoastaan ystävällinen ja hellä mies kelpaa minulle. 

Vierailija
53/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, miten helposti pääsin naisten ihon alle pelkällä internetkirjoituksella?

Kykenettekö vielä vakavin naamoin väittämään naisten olevan henkisesti vahvoja?

Ai siis tappelet naisten kanssa myös henkisesti?

Tämä on vain tällainen internetharrastus.

taidat olla plastan army hammer

Vierailija
54/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään monellekin miehelle yhteenotossa parin kymmenen vuoden kamppailulajikokemuksella. Sinulle nyt ainakin.

Vierailija
55/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koskaan" on ehkä vähän liioittelua. Nykyään miehistäkin löytyy jos jonkinmoisia pillikinttuja, jotka eivät sitten varhaisteini-iän ole tehneet mitään muuta kuin näperrelleet tietokoneitaan ja hengästyvät suurinpiirtein kauppakassia kantaessaan. Olen itse urheilullinen ja pitkä nainen ja aivan varmasti pystyisin päihittämään sellaisen tappelussa.

Mutta totta toki on, että yleisesti ottaen miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia. Sen takia otin puolisokseni juuri sellaisen alfauroksen, jollaisista palstan katkerikot aina marisevat ja joka tiukan paikan tullen puolustaisi minua ja yhteisiä lapsiamme viimeiseen saakka ja todennäköisesti olisi voitokas.

Tämähän on muuten juurikin se syy, miksi naiset ovat kautta historian havinan viehättyneet vahvoista miehekkäistä miehistä. Sehän on ainoastaan fiksua.

Fiksumpaa on viehättyä sen verran älykkäistä/viisaista miehistä ettei noihin tilanteisiin edes joudu. Nykymaailmassa fyysisesti itseään joutuu puolustamaan kouluajan jälkeen erittäin harvoin. Fyysisen voiman ympärille elämän rakentaminen tuntuu vähän oudolta. Tietysti ihminen ei näistä primitiivistä puolista koskaan täysin eroon pääse ja niillä on paljon vaikutusta esim. auktoriteetin suhteen.

Vierailija
56/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn sen, tietenkään en pärjää itseäni kaksi kertaa isommalle ihmiselle tappelussa. Mutta olen älykäs ja nopea analysoimaan tilanteita ja ihmisiä.

Esimerkiksi olin joskus sängyssä italialaisen miehen kanssa, jolla oli ties mikä menneisyys. En tiedä miksi, mutta yhtäkkiä hän otti kaulastani kiinni ja sanoi, että voisi tappaa minut. En tiedä mistä keksin ja nopeasti nappasin piikkikamman käteeni ja osoitin terää hänen silmäänsä. Mies oli järkyttynyt, olin nopeampi kuin hän. Olisin voittanut hänet taistelussa. Olin parempi. Se yksi kerta ratkaisee.

Sen jälkeen meillä meni poikki. Hän ei kestänyt sitä, että olin parempi. Oli sentään kasvanut Sisilian kaduilla.

Näitä esimerkkejä on useita.

Vierailija
57/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En liiemmin mitään. Olen tottunut elämään asian kanssa, eikä erakkoluontoni tästä pane pahakseen.

Muuten vaan hengailet vauva-palstalla trollaamassa naisille...

Vierailija
58/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazoni kirjoitti:

Miehiä ja naisia on kyllä niin eri kokoisia ja kuntoisia, ettei väittämä päde kaikissa tilanteissa. Kyllä nyt itse 180 senttisenä ja 90 kiloisena päihitän helposti pienempikokoisia miehiä.

Sama juttu, myös urheilutausta antaa uskottavuutta vielä viisikymppisenäkin. Ja jos ei sääntöjen mukaan painita, voin vaikka tuikata teräväreunaiset peukalonkynteni vastapuolen silmiin.

Leikkipainiottelut sänkykumppanieni kanssa (aina itseni kokoisia tai isompia ja käsivoimiltaan ylivoimaisia) olen voittanut aina vääntämällä miesparan reisilihaksillani sellaiseen myttyyn, ettei hän pääse enää irti. Syyttäkööt itseään, kun ajautuvat ottamaan mittaa. Jokainen on hieman järkyttynyt tuloksesta, mutta yksikään ei ole ollut pahoillaan. :)

Vierailija
59/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mua kiusattiin koulussa (vielä ammattikoulussakin). Ainoa kaveri oli muija ketä kuului voimannostajiin ja nyrkkeili. Liikuttiin joka paikassa yhdessä. Silloin sain olla rauhassa. Jos tuli jotain niin se tuli aina väliin. Kuudennella luokalla häpesin kun tyttö puolusti mutta yläasteella en enää.

Vierailija
60/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan liikehtiä, äännellä ja elehtiä niin, että toisen ihminen jähmettyy. Olen siinä todella taitava.