Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Vierailija
24.01.2021 |

Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi fyysisesti kamppailla kenenkään kanssa?

Vierailija
102/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, kyllä minä olen pärjännyt. Miehet eivät ole niin haavoittumattomia kuin luulette. Tarpeeksi kun raapii, lyö, puree ja potkii kasvoille, silmiin, kylkiluiden alle ja haaroihin niin kyllä siinä tulee miehelläkin vedet silmiin. Siinä ajassa saa jalat alleen ja henkensä edestä pelkäävä nainen lähtee sellaista vauhtia ettei muniaan pitelevä mies näekään minne se juoksee. Eri asia sitten jos on monta miestä.

Mies, miksi ylpeilet sillä, että voisit satuttaa naisia? Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, kyllä minä olen pärjännyt. Miehet eivät ole niin haavoittumattomia kuin luulette. Tarpeeksi kun raapii, lyö, puree ja potkii kasvoille, silmiin, kylkiluiden alle ja haaroihin niin kyllä siinä tulee miehelläkin vedet silmiin. Siinä ajassa saa jalat alleen ja henkensä edestä pelkäävä nainen lähtee sellaista vauhtia ettei muniaan pitelevä mies näekään minne se juoksee. Eri asia sitten jos on monta miestä.

Miehet osaavat väistää ja torjua.

Vierailija
104/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista menee veltoksi jos yllättäen joku tarttuu kiinni.

Vierailija
105/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, mitä mieltä olet siitä, että nainen voi repiä sukuelimesi irti paljain käsin?

https://www.google.com/search?cs=1&source=hp&ei=G8oNYKWzM4Soa-jPo3g&q=T…

Vierailija
106/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet on heikkoja makkaransyöjiä, eivät pärjää kuin päänaukomisessa.

Nimittäin peräpään!

Vierailija
107/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaavat väistää ja torjua.

Eipä osannut se, joka kävi minun kimppuuni. Miksi miehillä on näitä pakkomielteisiä voimafantasioita siitä, että he voisivat satuttaa "ketä hyvänsä" naista? Sairasta.

Vierailija
108/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mieltä?  No se nyt on fakta jonka kanssa naiset oppii elämään aika nuoresta asti. Naisella on aina oltava tuntosarvet hiukan pystyssä jotta tunnistaa potentiaalisesti uhkaavat miehet. Koska siinä vaiheessa jos ne pääsevät käymään käsiksi ei naisella ole enää paljon vaihtoehtoja. Onneksi useimmat miehet eivät haudo pahoja aikeita naisten suhteen, mutta naisen on pelattava varman päälle kunnes tietää ettei tarvitse pelätä.

Sama tietenkin pitää paikkansa monien miestenkin suhteen. Heidän on myös oltava tarkkana etteivät isommat ja uhkaavat miehet käy heidän kimppuunsa. Heikompi jää aina jalkoihin, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
109/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin ylpeä siitä että haluaisit satuttaa heikoimpiasi? 

Vierailija
110/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääni eivät kuulu fyysiset yhteenotot miesten, naisten eikä lasten kanssa.

Vierailija
111/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 25-vuotta erilaisia kamppailulajeja takana ja ammatista johtuvaa erityiskoulutusta (en halua avata asiaa tarkemmin) . Pituutta 168 cm ja painoa 62 kg.

Jos puhutaan treenisalin ulkopuolella tulevasta uhasta, hyökkääjä voi olla minua isokokoisempi tai mies ja kuvitella sen riittävän, mutta lopulta häneen joka tapauksessa sattuu.

Nimenomaan treenisalin ulkopuolella naisen mahdollisuudet ovat sitäkin huonommat, koska kamppailulajit on tarkoitettu harjoitettavaksi täysin tasaisella ja joustavalla alustavalla, jossa on runsaasti tilaa eikä esteitä tai irtaimistoa, rajoittavia vaatteita tai loukkaantumisia.

Esim.sotkuisessa huoneessa, julkisessa kulkuvälineessä, porraskäytävässä saati henkilöautossa suurin osa tekniikoista on yhtä tyhjän kanssa; silloin ratkaisee ulottuvuus, voima, kipukynnys, nopeus ja aggressiivisuus. Mitä vahvempi on, sitä helpompi on käyttää raskaita esineitä aseena tai kilpenä ja repiä vastaava väline vastustajalta pois. Myös iskunkestävyys on paljolti koosta kiinni. Taitava painija voi kääriytyä vastustajan ympärillä kuin käärme, mutta hän ei voi liikuttaa vastustajaa eri suuntiin, koska se on voimasta ja koosta riippuva ominaisuus. Siksipä esim.tuossa porraskäytävässä se isompi pystyy helpommin nakkaamaan toisen portaita alas tai taklaamaan kiviseinää vasten. 

Otevoima on myös suhteessa käsien ja sormien luiden geneettiseen kokoon, jota ei voi kuntosalilla muuttaa. Hanskat kädessä jo entisestään pienillä lihaksilla otteen saaminen on tosi vaikeaa. 

Nuoria ihmisiä houkutellaan kamppailulajeihin elokuvamaailman fantasiaan perustuvilla lupauksilla, kun niihin pitäisi houkutella urheilutaitojen ja sosiaalisten taitojen kehittymisen kautta kuten vaikka jalkapallossakin tehdään. Kamppailulajeista voi olla hyötyä itsepuolustuksessa ihanneolosuhteissa, mutta todellista tasa-arvoa ihmisten välille luovat aseet ja siksipä miekkailu onkin ainoa kamppailulaji olympialaisissa, jossa painoluokkia ei ole. Toki miehellä on siinäkin geneettinen nopeusetu. 

Sinä voit uskotella itsellesi mitä haluat. Tositilanteessa taistelemaan harjaantumattoman reaktioaika on auttamattoman hidas ja se iso kroppa kääntyy hyökkääjää vastaan. Ihmisruumiissa on niin monta sietämätöntä kipua aiheutuvaa pistettä, että se karskeinkin on tippa linssissä, puhumattakaan siitä kuinka pienistä asioista se henki irtoaa ruumiista.

Mainitsin treenisalin ainoastaan siksi, että siellä vastustajaa kunnioitetaan, mutta koska kadulla hyökkääjä ei kunnioita puolustajaa, myöskään hänen ei pidä odottaa parempaa. Tyydyn toteamaan, että ammattini puolesta kokemusta löytyy hyvin erilaisista ympäristöistä niin treeni- kuin tositilanteissa.

Jos ajatellaan, että olet treenannut viisitoista vuotta ja aloittanut viisitoistavuotiaana, olisit nyt yli 40 vuotias. Mies on huippukuntoista nuorta naista hitaampi vasta yli 45 vuotiaana eli olisit heikoilla nopeuden suhteen kolmekymppistä miestä vastaan ellet ole ollut yleisurheilijalupaus nuorena. Treenaaminen luo illuusion nopeudesta, vaikka oikeasti se on geneettinen ominaisuus, joka laskee tasaisesti iän kanssa; maksimivoimaa ja kestävyyttä voi treenata vanhempanakin. 

Yllätysmomentti on toki tärkeä ja siten nainenkin voi pärjätä, jos mies ei lyö ensimmäisenä. 

Hermopistejuttujen toimimisesta tositilanteessa ei ole näyttöä. 

Iso kroppa on haitaksi tanssissa, telinevoimistelussa, taitoluistelussa ja sirkusakrobatiassa. Mutta ajatus siitä, että kamppailussa voisi jotenkin käyttää toisen voimaa tätä vastaan on myytti. Lähin tätä vastaava juttu on jalkoihin kiinni käyminen, jos vastustaja on paljon pitempi. 

Jos on oikeasti tilanne hallinnassa, ei ole tarvetta irrottaa henkeä ruumiista. Jos kuitenkin haluaa tehdä niin, siihen kannattaa paljon mieluummin käyttää asetta. 

Huomaa, että sinulla puuttuu taistelemisesta käytännön kokemus, filosofiaa toki löytyy senkin edestä. Jatka toki opastamista niille jotka tarvitsevat uskoa siihen, että he pystyvät pärjäämään vain sukupuolensa puolesta niille jotka tekevät sitä työkseen. Kannattaa muistaa, että mikään vakuutus ei sitten korvaa, jos tätä uskoa lähtee soveltamaan käytäntöön. Suosittelen lämpimästi jättämään väliin.

Suomessa ei ole käytännössä edes naispalomiehiä, joten mistäs ne ammattisotilaat sitten tulevat? Poliisissa naisia on ja poliisit vetoavat virka-asuun ja taluttavat asiakasta parin ja välineiden avulla. Sama juttu vartijoilla.

Mikä se tämmöinen ammatti, jossa tapellaan kadulla paljain käsin työkseen? 

Kyllä voin hyvin myöntää sen, että matolla sparratessa nainen voi voittaa, mutta tuossahan minä luettelin tilanteita, joissa voima ja koko tai kokonaisvaltaisemmin sanottuna geenit ovat tärkeämmät. Kenelläkään elämäntapakamppailijalla ei ole ollut noihin mitään vastausta vuosien aikana. Kukaan ei kiellä sitä, etteikö kamppailulajeista voi olla hyötyä ihanneolosuhteissa, mutta monilla on myös suhteettoman suuret kuolemattomuusharhat; on pieniä miehiä ja erilaisia naisia, jotka olisi pitänyt lapsen laittaa voimistelumatolla eikä sellaisiin lajeihin, jossa he eivät voi koskaan olla edes lähellä Suomen kärkeä, koska geenit puuttuvat. Koulukiusaamistraumat, elokuvat ja tv-sarjat sekä perinteinen junttikulttuuri kuitenkin vetää pieniä miehiä ja tietynlaisia naisia näihin lajeihin vähän vääristä syistä. 

Montako kaksimetristä miestä on maailmassa, jolla on suuret luulot voimistelutaidoistaan? En ole kuullut yhdestäkään. Sen sijaan on monta pikkumiestä, joilla on vihainen luonne ja kuolemattomuustuntemuksia pikspoks-lajien takia. Toki isot miehet ovat ehkä silti pahimpia kiusaajia, mutta he eivät yleensä hakeudu loppuiäksi harrastuksiin, joissa tulevat aina olemaan pakan pohjimmaisena yhtä kauan treenanneita taviksia vastaan. 

Vierailija
112/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua toi fakta on aina masentanut. Olen vielä kaiken lisäksi lyhyt, 162cm. Siis masentaa ja ottaa päähän tietoisuus siitä, että joutuu koko elämänsä elämään altavastaaja asemassa. Jos joku mies päättää minulle jotain tehdä tai minut johonkin pakottaa, en voi tehdä mitään, jään väistämättä kakkoseksi. Siis että olen suhteessa miehiin vähän samassa asemassa kuin joku taapero olisi suhteessa minuun - jos minä määrään että nyt mennään käsienpesulla, taapero voi pistää hanttiin, mutta minun fyysisen ylivoimani vuoksi sinne käsienpesulle sitten mennään. Olen monesti toivonut, että olisin sellainen +180cm harteikas mies. Kovin usein ei tönittäisi, etuiltaisi jonossa, vietäisi istumspaikkaa, arvosteltaisi ulkonäköä jne jne. Naisena tuollaista on pakko sietää, koska niin, et voi fyysisen alivoiman vuoksi tehdä mitään. (Kauniita nuoria naisia miehet tietty harvemmin näin kohtelevat, mutta arkisen näköinen keski-ikäistyvä nainen kyllä surutta tönäistään pois baaritiskiltä jne.)

Et taida alkuunkaan ymmärtää sitä, että miehet ovat väkivallan uhreja paljon todennäköisemmin kuin naiset.

Olen 186cm pitkä ja suhteellisen lihaksikas, ja kimppuuni on käyty täysin provoisoimatta useamman kerran. Enkä nyt puhu mistään tönimisestä tai jonossa kiilaamisista, vaan puukolla jahtaamisesta ja sairaalahoitoon joutumisesta.

Monesti tuntuu tätä palstaa lukiessa, että naiset eivät jostain syystä näe, että miehenä eläminen on huomattavasti vaarallisempaa..

Vierailija
113/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ensimäistä hipaisusta koska se on merkki että oikeaa rakkautta ei enää ole.

Vierailija
114/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö mieltä?  No se nyt on fakta jonka kanssa naiset oppii elämään aika nuoresta asti. Naisella on aina oltava tuntosarvet hiukan pystyssä jotta tunnistaa potentiaalisesti uhkaavat miehet. Koska siinä vaiheessa jos ne pääsevät käymään käsiksi ei naisella ole enää paljon vaihtoehtoja. Onneksi useimmat miehet eivät haudo pahoja aikeita naisten suhteen, mutta naisen on pelattava varman päälle kunnes tietää ettei tarvitse pelätä.

Sama tietenkin pitää paikkansa monien miestenkin suhteen. Heidän on myös oltava tarkkana etteivät isommat ja uhkaavat miehet käy heidän kimppuunsa. Heikompi jää aina jalkoihin, oli sitten mies tai nainen.

Niin naiset sopeutuvat tähän, ei ole muuta vaihtoehtoa.

Esimerkiksi nuorten miesten muodikas vitsailun ja kehuskelunkin aihe lukuisilla palstoilla on "put my dick in crazy", siis kertoa hauskoja ja hurjia tarinoita siitä kuinka ovat tsoukilla käyneet panemassa mieleltään erittäin epävakaita naisia ja sitten tyyliin juosseet karkuun pesäpallomaila kädessä perässä kirmaavaa akkaa.

Naisilla ei ole varaa tällaiseen vaan jokainen yhdenillanjuttukin on valikoitava sillä ajatuksella että selviänkö hengissä kotiin jos tuon mukaan lähden.

Vierailija
115/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yks tiukka potku munille niin mies vikisee.

Vierailija
116/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään varmasti useissa tapauksissa, osaan lyödä oikeaan paikkaan ja juosta lujaa karkuun.

Vierailija
117/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh. Kannattaa otta turvallisuusalalla työskentelevä mies. Ovat naista kohtaan hyvin suojelunhaluisia sekä herrasmiesmäisiä. Jotkut sentään vielä kunnioittavat heikompaa sukupuolta.

Vierailija
118/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazoni kirjoitti:

Miehiä ja naisia on kyllä niin eri kokoisia ja kuntoisia, ettei väittämä päde kaikissa tilanteissa. Kyllä nyt itse 180 senttisenä ja 90 kiloisena päihitän helposti pienempikokoisia miehiä.

Ei noi mitat todista kyllä vielä mitään. Jos painosi on pelkkää läskiä niin olet todellakin suurinta osaa miehistä heikompi. Ja häviäisit helpostikin vaikka 160cm 50kg miehelle. Paino ei itsessään todista yhtään mitään. Siro, mutta lihaksia omaava 160/40 nainen voisi hyvinkin voittaa tappelussa 170/100 naisen.

Vierailija
119/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuo Nanna ? napautti äijää turpaan tuossa kesällä...

Vierailija
120/157 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amazoni kirjoitti:

Miehiä ja naisia on kyllä niin eri kokoisia ja kuntoisia, ettei väittämä päde kaikissa tilanteissa. Kyllä nyt itse 180 senttisenä ja 90 kiloisena päihitän helposti pienempikokoisia miehiä.

Ei noi mitat todista kyllä vielä mitään. Jos painosi on pelkkää läskiä niin olet todellakin suurinta osaa miehistä heikompi. Ja häviäisit helpostikin vaikka 160cm 50kg miehelle. Paino ei itsessään todista yhtään mitään. Siro, mutta lihaksia omaava 160/40 nainen voisi hyvinkin voittaa tappelussa 170/100 naisen.

Kyllä se pitkä läskikasa voittaa. On sitä ulottuvuutta ja massaa enemmän 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän