Olisiko ihan hölmöä varata hotellihuone kotikaupungissa yhdeksi yöksi tai viikonlopuksi?
Siis ihan yksin.
Näin korona-aikana kun ei matkustaminenkaan ole järkevää kotimaan sisälläkään. Haluaisin jotain vaihtelua ja nauttia esim. Hotelliaamiaisesta, saunomisesta, salista ja mahdollisesti uimisesta jos hotellilla on oma allas.
Ja ihan siis yksikseni ajattelin nautiskella, varaisin itselleni ison huoneen parisängyllä missä voisi kieriskellä ja nukkua hyvin :D
Onko ihan omituinen ajatus? Katsotaanko epäillen naista joka varaa yksin itselleen ison huoneen?
Kommentit (31)
Minä en viitsisi. Kotona on sentään puhdasta ja jopa ruuat haemme kaupan noutopisteestä, jotta ei tarvitse kierrellä maski päällä kaupassa, jossa kuitenkin joku yskii.
Hotellissa desinfioisin ensiksi ovenkahvat, kaukosäätimen, katkaisijat, hanan, wc:n napin jne ja epäilisin, että ilmatointi voisi tuoda koronaa. Lisäksi en tahtoisi käydä aamiaisella seisovassa pöydässä.
Menet tietenkin! Eikä ole hölmöä. Kyllä siellä on henkilökunta hullumpaankin törmännyt.
Itse kävin nukkumassa, kun muksut olivat pieniä. Silloin kelpas pienempikin huone, hyvällä sängyllä ja ammeella. Saman valmiin aamupalan senkin huoneen hinnalla sain.
Vierailija kirjoitti:
Minä en viitsisi. Kotona on sentään puhdasta ja jopa ruuat haemme kaupan noutopisteestä, jotta ei tarvitse kierrellä maski päällä kaupassa, jossa kuitenkin joku yskii.
Hotellissa desinfioisin ensiksi ovenkahvat, kaukosäätimen, katkaisijat, hanan, wc:n napin jne ja epäilisin, että ilmatointi voisi tuoda koronaa. Lisäksi en tahtoisi käydä aamiaisella seisovassa pöydässä.
Hotellithan ei ole nyt olleet kovinkaan täpötäysiä, että siellä on ollut aikaa siivoukseen paaaaljon enemmän kuin ennen.
Tiedän, että monissa hotelleissa on otettu tämä korona-aika myös perussiivouksen mahdollistajana. On kokolattiamatot pesty, seinät, sängyt yltä alta ja päältä, jos ei vaihdettu patjoja... jne
On tehty useampi "kotiseutuyöpyminen" (asutaan pk seudulla) vuoden aikana. Mukavaa ja rentouttavaa vaihtelua. Suosittelen. Ja kontaktien määrää voi hyvin säädellä ite. Illallinen noutoruokana tai huonepalvelusta. Kaikissa hotelleissa saanu aamiaisen viedä huoneeseen (tai osassa tilata huonepalvelusta lisähintaan).
Vierailija kirjoitti:
Teen tuota aika usein. Huoneessa pitää olla kylpyamme tai sauna. Joskus kiertelen museoita tms, joskus vain nyhjään huoneessa, luen kirjaa, roikun netissä ja olen yksin ja nautin hiljaisuudesta. Ulkoilen, syön ravintolassa, juon huoneessa pari lasia viiniä jne. Pyrin aina olemaan 2 yötä, että ehtii vähän ”asettua” ja pääsee lomafiilikseen.
Kaksi yötä? Tuolla hinnallahan lentäisi jo etelään.
Öööö no mitäköhän outoa tuossa on?? Itseäni ei enää kiinnosta hotellit, koska olen ollut tettiläisenä hotellisiivoojana ja nähnyt millaista se touhu on. Hotellien sängyt ovat muutenkin saastaisia ja minulla on kotona oma 180 cm jenkkisänky. Itselleni hotellit ovat ylihintaista turhuutta, joten en harrasta niitä. Mutta voin vannoa, että yhtäkään respaa ei kiinnosta pas.kan vertaa että minkä kokoisen huoneen varaat itsellesi 🤣🤣🤣🤣 mitä v...
Loistava idea! Eikö mitään kummallista tuossa ja varmasti eivät hotellissa katso mitenkään kieroon. Kämp-ryhmän hotellit uutiskirjeessään noin kuukausi sitten jopa mainostivat tuollaista sinkun minilomaa.
Vierailija kirjoitti:
Loistava idea! Eikö mitään kummallista tuossa ja varmasti eivät hotellissa katso mitenkään kieroon. Kämp-ryhmän hotellit uutiskirjeessään noin kuukausi sitten jopa mainostivat tuollaista sinkun minilomaa.
Awww, ihana mainostus !
Tämäntyylinen lomailu, staycation omassa tai lähikaupungissa on varmasti moninkertaistunut koronan aikana. Reissuun ei oikein voi lähteä, mutta jonnekin olisi kiva mennä, ettei seinät kaadu kotona päälle. Puolison kanssa ollaan kenties etätöissä kotona ja hermot menee jatkuvaan yhdessäoloon, joten pitää päästä välillä omaan rauhaan.
Me puolison kanssa tehdään molemmat näitä 1-2 yön minilomia erikseen, että molemmat saa olla välillä yksin kotona.
Teen tuota aika usein. Huoneessa pitää olla kylpyamme tai sauna. Joskus kiertelen museoita tms, joskus vain nyhjään huoneessa, luen kirjaa, roikun netissä ja olen yksin ja nautin hiljaisuudesta. Ulkoilen, syön ravintolassa, juon huoneessa pari lasia viiniä jne. Pyrin aina olemaan 2 yötä, että ehtii vähän ”asettua” ja pääsee lomafiilikseen.