Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko ihan hölmöä varata hotellihuone kotikaupungissa yhdeksi yöksi tai viikonlopuksi?

Vierailija
24.01.2021 |

Siis ihan yksin.

Näin korona-aikana kun ei matkustaminenkaan ole järkevää kotimaan sisälläkään. Haluaisin jotain vaihtelua ja nauttia esim. Hotelliaamiaisesta, saunomisesta, salista ja mahdollisesti uimisesta jos hotellilla on oma allas.

Ja ihan siis yksikseni ajattelin nautiskella, varaisin itselleni ison huoneen parisängyllä missä voisi kieriskellä ja nukkua hyvin :D

Onko ihan omituinen ajatus? Katsotaanko epäillen naista joka varaa yksin itselleen ison huoneen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis haluaisi yksikseni kuitenkaan mitään yhden ihmisen koppia vaan ihan ison huoneen missä olla s n kerran kun nyt hotelliin raaskisi mennä :D

Ap

Vierailija
2/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole omituista. Monesti olen ollut hotellissa yksin. Isojakin huoneita välillä ollut, kun pienempää ei ole ollut tarjolla. Ihana käydä illallisella hotellin ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hölmöä, vaan mukavaa vaihtelua!

Vierailija
4/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kuvaama toiminta on jo vuosi ollut hyvin yleistä Helsingin hotelleissa. Eli ihan lähikulmilta tullaan hotellilomille.

Vierailija
5/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos on noin paljon ylimääräistä rahaa, lahjoita se tarvitsevalle. Ylellisen aamiaisen voit nauttia kahvilassakin ja illallisen tilata kotiin.

Vierailija
6/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heille raha kelpaa. 

Vierailija
7/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen noin sillointällöin. Ihana pieni lähiloma itselleni.

Vierailija
8/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikein hyvä idea. Pelkkää plussaa kun ei ole sitä matkustamisen rehtuamista ennen ja jälkeen.

Vierailija
9/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Vierailija
10/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupunkiin on auennut pari uutta mielenkiintoista hotellia ja joku vanha kartanomiljöökin olisi ihana. Pitääkin selailla nyt tarkemmin, ajattelin vaan että onko nyt ihan outoa :D on tässä nyt vähän ylimääräistä jäänyt kun koronan takia en ole käynyt missään ylimääräisissä kinkereissä tai matkustellut ja työtkin etänä.

Ap

Vierailija
11/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Tuolle on nimikin: staycation.

Vierailija
12/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota toisinaan. Kunnon illallinen hyvässä ravintelissa, ihanaa rentoutua rapsakoissa hotellilakanoissa ja se hotelliaamiainen on se kirsikka kakun päällä...

Hotellin on siis oltava paremmasta päästä, muuten siinä ei ole ideaa.

Vierailija
13/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hölmöä, vaan ihan fiksua, jos kerran haluat tehdä noin. 

Ja miksi sinun pitäisi ottaa huonompi ja pienempi huone vain sen vuoksi, että yövyt siellä yksin? Sinun rahat ja sinun valinta. 

Vierailija
14/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä idea.

Miehellenikin olen ehdottanut, että menisimme lähellä olevaan hotelliin tai kylpylään nautiskelemaan. Käyevää, kun matkoihin ei menisi paljon aikaa. Miehestä tuo oli typerä idea. Haluaa, että eka ajetaan autolla vähintään 2 t, ollaan vajaa vuorokausi hotellissa ja ajetaan 2 t takaisin.

Vierailija
15/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hölmöä ja se tuntuu ihan oikeasti lomamatkalta, vaikka olisikin omassa tutussa kaupungissa. Mä olen pari kertaa nyt tehnyt noin korona-aikana ja varmaan jatkan sitä koronan jälkeenkin. 

Vierailija
16/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole! Monet jotka eivät saa levätä kodissaan naapureiden takia joutuvat turvautumaan hotelli lepopäiviin(jos pystyvät) Että naatiskelu ihan omissa oloissa lokoisassa huoneessa viikonlopun ei ole yhtään omituista, voisinpa itsekkin :) 

Vierailija
17/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota nuoruudessani. Esitin työmatkalla olevaa miestä ja oli kyllä helppoa pokata paikallisia naisia yhdenyö juttuihin.

Vierailija
18/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tuota toisinaan. Kunnon illallinen hyvässä ravintelissa, ihanaa rentoutua rapsakoissa hotellilakanoissa ja se hotelliaamiainen on se kirsikka kakun päällä...

Hotellin on siis oltava paremmasta päästä, muuten siinä ei ole ideaa.

No tämä!

Kiitos kaikille vastauksista, selailen tässä jo heti seuraavalle viikonlopulle omaa hotellilomaa :) !

Ap

Vierailija
19/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos on noin paljon ylimääräistä rahaa, lahjoita se tarvitsevalle. Ylellisen aamiaisen voit nauttia kahvilassakin ja illallisen tilata kotiin.

Eikö hotellityöntekijä ansaitse palkkaansa sitten?

Vierailija
20/31 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa jonkin Hotels.com tms. kautta, kun siellä hinnat ovat paljon halvemmat. Ehkä tiesitkin. T. Matkusteleva mies.