Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein on ok vauvan vanhemmille käydä viihteellä?

Vierailija
24.01.2021 |

Otsikossa kysymys. Turvallinen hoitaja vauvalle on.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhdeksi vuodeksi voi laittaa omaa elämää sivuun?

Olipas tyhmä kysymys. Ensinnäkin vauva jos mikä on sitä omaa elämää.

Toisekseen itse ainakin olen ollut 9kk raskaana ennen vauvan saamista. Jos siis vuodeksi pitäisi pistää oma elämä sivuun, joka sinun viestissäsi ilmeisesti tarkoitti baarissa käymistä, niin voin siis mennä baariin kun vauva on 3kk? Taisin esikoisen kanssa näin toimiakin, lähdin ekan kerran keskustaan viinille ystävän kanssa vauvan ollessa 3kk. Olin muutaman tunnin pois ja ihan mukavasti oli mennyt vauvalla ja isällä.

En ymmärrä tällaista ehdottomuutta. Että jos jonkun kerran vauvavuonna käy viihteellä niin ”miksi niitä lapsia sitten piti tehdä?”. Oletteko ihan tosissanne? Voit varmasti olla ihan hyvä vanhempi ja käydä jonkun illan juhlimassa. On totta, että vauva ei kestä pitkää erossa oloa primäärihoitajastaan, mutta jos vaikka äiti on muutaman tunnin poissa ja isä hoitaa vauvaa, niin ei se vauva tiedä olitko paheellisesti baarissa vai vaikka sukulaisen hautajaisissa. Toki itsellä ei ollut esikoisen kohdalla edes halua mennä ekaan 3 kuukauteen mihinkään, mutta kun 3kk kohdalla tuli sellainen olo että voisi käydäkin jossain niin ihan hyvällä omallatunnolla menin. Näin aion myös tulevan vauvan kanssa toimia. Eikä se baari ole mun elämää sen enempää kuin vaikka kuntosali, mutta sielläkin aloin käydä silloin tällöin vauvan ollessa 3kk+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi