Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?

Vierailija
24.01.2021 |

Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.

Kommentit (395)

Vierailija
241/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin nuotena auton sillanpielestä suoraan joen pohjaan väärinpäin.

Kuin ihmeen kautta joku nuoripari oli sen siellä sysipimeässä korvessa havainnut, ja tämä mies sukelsi pelastamaan minut vedestä täyttyneestä autosta ulos ja pintaan.

Sai siitä hengenpelastusmitalinkin.

Vierailija
242/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin kerran viinilasillisella yksin kreikkalaisen ravintolan baaritiskillä. Koko kylä oli todella pieni, eikä kuppilassa ollut juuri ketään. Juttelin siinä baarimikon kanssa viinilasilliseni kera ja näin sivusilmällä neljän miehen seurueen saapuvan ravintolaan. Jonkin ajan päästä baarimikko kuiskasi minulle: "Hey lady, that man over there wants to buy you a drink." Olin kauhuissani, kun todella kuvittelin tällaisia tilanteita tapahtuvan vain elokuvissa, enkä tiennyt, miten toimia :D  Join lasilliseni pikaisesti loppuun ja poistuin ravintolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestäni ja menin naimisiin hänen veljensä kanssa.  

Vierailija
244/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestäni ja menin naimisiin hänen veljensä kanssa.  

Onko veljeksillä ja napalangoilla hyvät välit nyt, jos saa kysyä. Jatko-osa?

Vierailija
245/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ensihoidon lääkäri Turussa 2000-luvun ihan alussa. Tapasin uimareissulla naisen ja alle tunnin päästä oltiinkin mun luona panemassa, selvinpäin. Sinä kesänä panin sitten kaikkia hänen naispuolisia kavereitaan ja sotkin näin ihmissuhteeni. Mikään ei vaan tuntunut miltään.

Vierailija
246/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu.  Pyssyn kanssa jahtas. Nyt on kyllä jo kuollut.

Vierailija
247/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisioperaatio tässä meidän pihalla oli kyllä kuin elokuvasta. Aika epätodellisen tuntuista se oli, kun oli komentokeskukset, koirat, helikopterit, jne.

Ei liittynyt meihin muuten kuin sijainnin osalta.

Meillä oli sama tilanne ilman koptereita. Asuttiin silloin rivitalossa ja naapuri oli massiivisen huumekauppatutkinnan kohde. Etsivät maastosta kätköjä useiden koirien kanssa.

Vierailija
248/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisellä ystävällä ja yhteistyökumppanilla oli kolme syöpää putkeen - paitsi ettei ollut, vaan Munchausenin syndrooma. Sadat ihmiset menivät lankaan.

Vierailija
249/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin seksiä serkkuni miehen kanssa. Aktin ollessa kuumimmillaan avasi serkkuni juuri oven ja paiskasi sen takaisin kiinni.

Juu, järki palasi siinä vaiheessa ja vodkapromillet haihtui taivaan tuuliin.

Mies lähti serkun perään housujaan samalla pukien.

Vierailija
250/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin köyhä opiskelija, kun tapasin netissä ulkomaalaisen miehen. Juttelimme pitkään ja hän pyysi minua vierailemaan kotimaassaan, tarjoutui maksamaan kaiken. Lennon, hotellin, käyttörahat ja paikan päällä nähtävyydet ym. vastaavat.

En yleensä ota tällaisia riskejä, mutta olin ihastunut mieheen ja ajattelin, että en voi kieltäytyä. Olin tosiaan tosi köyhä, kun oli vain opintotuki ja lähdin tapamaan miestä mukanani vain reilut 200 euroa rahaa ja lentolippu. Pelkäsin jos mies on joku huijari tai ei tule lentokentälle minua vastaan, miten minulle kävisi, koska minulla ei ollut enempää rahaa eikä luottokorttia. Olin aivan paniikissa, kun istuin lentokoneessa.

Lopulta kaikki meni hyvin, mies oli vastassa kentällä ja vei minut hotellille. Minulla oli yksin iso huoneisto, jossa olohuone, keittiö, kylpyhuone ja makuuhuone. Hän maksoi kaiken ilman mitään vastapalveluksia ja koko ajan antoi lisää rahaa, kehotti ostamaan tuliaisia perheelleni.

Minua kohdeltiin kuin kuninkaallista ja mitään vastapalveluksia ei tosiaan tarvinnut tehdä. Hän kohteli minua todella hyvin.

Oli niin suuri ero, kun ajatteli normaaliopiskelijaelämääni, jossa ostin tarjousruokia ja laskin mihin sentit riittää ja tuolla minulle ostettiin kaikki ja rahaa annettiin, sain nähdä mielettömiä paikkoja ja nauttia lämmöstä keskellä talvella.

Mies olisi halunnut minun jäävän pidemmäksi aikaa (olin vajaan kuukauden), mutta en voinut, koska piti palata opintoihini. Myöhemmin (siis matkalta palattuani, kun juttelimme netissä) mies olisi halunnut mennä naimisiin, mutta en vielä silloin halunnut, koska en uskaltanut jättää opintojani kesken ja kotimaatani ja muuttaa sinne kauas.

Lopulta tunteet sitten viilenivät, mutta vieläkin muistelen tätä kokemusta ja sitä miten joku on voinut kohdella minua noin hyvin. Välillä myös mietin millaista elämäni olisi, jos olisin suostunut menemään hänen kanssaan naimisiin.

Tuo mies on silti aina sydämessäni, vaikka suhde päättyikin. Muistelen häntä lämmöllä.

Tälläistä tapahtuu vain naisille :D tais Kiira Korpi joskus humble-bragata vähän samasta? joku rikas 50v Venäläis mies osti hänelle auton ja valitti siitä kuinka häntä hävetti tms. Antoi muistaakseni auton pois.

Vierailija
251/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori ensihoidon lääkäri Turussa 2000-luvun ihan alussa. Tapasin uimareissulla naisen ja alle tunnin päästä oltiinkin mun luona panemassa, selvinpäin. Sinä kesänä panin sitten kaikkia hänen naispuolisia kavereitaan ja sotkin näin ihmissuhteeni. Mikään ei vaan tuntunut miltään.

Ari Ambulanssilääkäri, moi!

Vierailija
252/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ruokakaupassa hyvännäköiseen mieheen ja mentiin treffeille. Kukaan ei uskonut, luulivat, että on tavattu jossain chatissa tai vastaavalla "nololla" tavalla. Tapahtui siis 2000-luvun alussa.

Vierailija
253/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli kyllä aika outoa, kun työpaikalleni tuli pomon poissaollessa poliisipartio kaivelemaan kaappeja ja takavarikoimaan työläppäreitä ja muistitikkuja yms. mahdollista todistusaineistoa, koska pomoa epäiltiin yhdestä rikoksesta. Silloin mietin, että onko tämä tottakaan vaiko unta.

Vierailija
254/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo lyhyiden miesten seksitaidot eivät pidä paikkaansa. Ja kaunis nainen ei ole automaattisesti lahna.  Kaikki astmaatikot ovat samanlaisia? Kaikki toukokuussa syntyneet ovat samanlaisia? Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Tuota kutsutaan tyypittelyksi eikä sillä ole mitään totuuspohjaa. 

Vierailija
255/395 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus 1969. Kesti yhden kesän eikä ikävä ei mene ikinä ohi!

Vierailija
256/395 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrasin hienon kattoterassilla varustetun kämpän kaverin tutulta 3 viikoksi yhdestä Euroopan vanhoista miljoonakaupungeista. Talo rakennus oli varmasti satoja vuosia vanha. Koin asunnossa paranormaalia aktiviteettia ja meinasin seota. 3 vkon unelmaloma oli elämäni rankin kokemus. Kotiin palattuani sairastuin kuukaudeksi keuhkokuumeeseen. Onneksi pidin tuolta ajalta päiväkirjaa ja kenties joku päivä uskallan jopa lukea sen. Vihaan muutenkin kauhuelokuvia enkä ole katsonut niitä sitten kun Scream 2 tuli teattereihin (taisi olla 1996?) joten mielikuvitukseen tuotokseksi en voi vedota tapahtumien olevan. Ennen tätä tapahtumaa pidin niitä humpuukkina.

Olen kuullut kokemuksia, että joidenkin homeiden toksiinit voisivat aiheuttaa hallusinaatioita, painajaisia jne. Tuo keuhkokuume voisi sopia myös kuvaan pahan homealtistuksen myötä. Ehkä talon katto oli vuotanut jossakin vaiheessa...

Vierailija
257/395 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä työpäivänä firman johto vain käveli ulos toimistolta eikä enää palannut. Yritys oli kuulemma (ja olikin) myyty uudelle omistajalle, mutta hän ei koskaan ottanut mitään yhteyttä eikä häntä tavoitettu. Työvälineiden lisenssit katkesivat melkein heti ja toimiston ovella alkoi rampata aina haastemiehestä kaikenlaisiin enemmän ja vähemmän hämäriin tyyppeihin, jotka kävivät kovistelemassa ja yksi jopa uhkaili meitä työntekijöitä. Aivan pimeää touhua. Pienestä IT-yrityksestä oli siis kyse.

Satama osti? Vai oliko siinä välissä joku ulkomaalainen yritys?

Vierailija
258/395 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaaninkuoreen kompastuminen!

Valtava banaani ollut!! Näen silmissäni isot kuoret, joihin joku kompastuu...

Vierailija
259/395 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Kiinassa.

Mieheni oli duunissa ja itse kiertelin kaupungilla. Ajattelin että poikkean Mäkkäriin ostamaan kahvin.

Istuin alas kahvini kanssa ja pian pöytääni tuli pyyhkimään työntekijä. Hän kuiskasi ”älä lähde minnekään, sinua seurataan. Älä katso minua, älä puhu minulle, odota vain paikallasi”. Tärisevin käsin ryystin kahviani ja koitan soittaa miehelleni ilman vastausta. Aikaa kului ehkä tunti kunnes työtekijä tuli takaisin ja sanoi että voisin lähteä. Juoksin hotellille niin kovaa kuin jaloista pääsin ja kiitin Luojaa tuosta nuoresta, englantia puhuvasta pelastusenkelistäni.

Vierailija
260/395 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän uutisen mukaan "Autorekan lasti syttyi tuleen Turuntiellä, useita autoja tuhoutui"

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007767382.html

Autorekassa syttynyt palo tuhosi lastina olleita henkilöautoja Varsinais-Suomessa Koskella varhain torstaina. Palo syttyi ennen aamuneljää Turuntiellä. Lastina olleista seitsemästä autosta viisi tuhoutui tulipalossa ja kaksi kärsi vaurioita, kertoi pelastuslaitos. Sähkörekka selvisi vähin vaurioin, eikä kuljettaja loukkaantunut. Päivystävän palomestarin mukaan palo todennäköisesti sai alkunsa rekan perävaunun akselista.

--------------------------

Yleensä autoja syttyy palamaan vain amerikkalaisissa elokuvissa kun auto syöksyy tieltä rotkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä