Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?

Vierailija
24.01.2021 |

Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.

Kommentit (395)

Vierailija
21/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin vainoamaksi joutuminen.

Vierailija
22/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisioperaatio tässä meidän pihalla oli kyllä kuin elokuvasta. Aika epätodellisen tuntuista se oli, kun oli komentokeskukset, koirat, helikopterit, jne.

Ei liittynyt meihin muuten kuin sijainnin osalta.

Olen seurannut sivusta poliisin ja rosvon takaa-ajoa. Hyvä kun en jäänyt itse sen huumekuskin alle.

Olen myös nähnyt nuorten miesten törttöilyä ja autolla pelleilyä, joka kuuluisi Häjyihin tai Napapiirin sankareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmeniä vuosia sitten myyjänä pienessä kangaskaupassa. Olin silloin paljon arempi ihminen.

Olin ainoa työntekijä. Vapaapäivät, jos niitä yleensä sain, tuurasi omistajan rouva, en edes muistaakseni tiennyt hänen nimeään.

Ihan normaalisti toivat uutta tavaraa ja ei ollut mitään puhetta lopettamisesta.

Sitten kun eräänä aamuna menin ihan normaalisti töihin olikin koko kauppa tyhjennetty. Olin aivan äimänä, luulin, että näin unta.

Menin sitten viereiseen kauppaan sanomaan, että mitä nyt oikein teen. Tulivat katsomaan ja ihmettelemään myös. Oli yöllä tyhjennetty.

No, menin takaisin kotiin ja yritin tavoittaa omistajia, mutta en saanut kiinni.

Palkkaa ja kesälomarahat plus ylityöt oli saamatta.

Lopulta lähetin kirjeen ja laitoin laskelman mitä olin saamassa.

Ensin ei mitään vastattu, soitin liittoon ja sanoivat, että uhkaa oikeudella.

Laitoin uuden tiukan kirjeen näillä neuvoilla maustettuna ja lopulta sain sen summan mitä olin itsekin laskenut saavani.

Silloin kyllä luulin, että olin kuin jossain elokuvassa, eihän näin voi käydä normaalissa elämässä.

Eivät mitenkään selittäneet, en edes koskaan sen koomin nähnyt heitä.

Vierailija
24/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärvistellyt syyttömänä rikospoliisin ladan takapenkillä jostain murhaan verratavissa olevasta epäiltynä.

Joku mies antoi, ilmeisesti hatusta vetäen, puhelinnumeroni ihmisille ja häipyi ties mihin. Samana päivänä hänen peräänsä soitteli niin yksityiset henkilöt kuin Helsingin poliisi.

Viimeksi mainittu ei ollut tarkistanut numeroni tietoja, vaan jankutti vastaan. Asun ihan muualla kuin Helsingissä.

Vierailija
25/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Ajoin vaaleanpunaista Chevya kyydissäni 2 ihanaa rokkipoikaa.

Pakenin yli-innokasta ihailijaa ravintolan vessan pienestä ikkunasta. Upea hame sai kunnon takahalkion.

Kävin kastelemassa virkamies - miesystäväni kannabiksen taimia kun hän oli matkoilla. Emme ole enää yhdessä ja nykyään ajattelen että olisin voinut jättää kastelemattakin :)

Kirjoitin yli viisikymppisenä mieleiseni kevyen romanttisen tarinan. Se julkaistaan kirjana syksyllä.

Sisältyykö jokin näistä sattumuksista kirjaasi?

Vierailija
26/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kolmenkympin kriisi, erosin pitkäaikaisesta suhteesta, lopetin opinnot kesken ja lähdin reppureissaamaan aasiaan, jossa opin etten voi paeta ongelmiani, ja sitouduin aivan liian nuorena.

Äh, olisi pitänyt pitää päiväkirjaa silloin! En edes omistanut kameraa. No, muistot säilyy.

Tää on mun tulevaisuus 😂😂

Vierailija
27/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tavallinen toimistorotta, rakastuin tulisesti narkomaaniin, niin että kipinää iski ja tunne oli molemminpuolinen. Syntyi pitkäkestoinen vaikea ajanjakso, jolloin taistelin tunteitani vastaan ja hän samoin. 

Vierailija
28/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut auton mieheltä, joka oli alun perin nainen mutta vaihtanut sukupuolensa, ja joka oli naimisissa lesbon kanssa.

Vierailija
29/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttanut uudelle asuinalueelle Helsingissä. Eräänä iltana lähtiessäni ulkoiluttamaan koiraa kävelimme taloyhtiön parkkipaikan halki, jossa oli niin hullunkurinen tapahtuma meneillään, että hetken mietin olinko päätynyt johonkin piilokamerashow’hun. Siistissä parkkeerattujen autojen rivissä oli yksi auto katollaan, ja siinä ympärillä häärimässä oli ilmeisesti auton hätääntynyt omistaja, palokunta ja Poliisit tms. realitysarjan kuvausryhmä.

Vierailija
30/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tuntematon mies keskellä päivää pysäytti ja sanoi että olen maailman kaunein nainen

-voitin MM-mitallin altavastaajan asemassa

-aviomieheni yritti tappaa minut

-törmäsin miljoonankaupungissa upeaan urokseen sattumalta kolmessa eri paikassa neljän päivän sisällä. Ajattelin että kohtalolla on sormet vahvasti pelissä mutta neljättä kohtaamista ei sitten tullut

Vierailija
31/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella tapaamisella muutin miehen luokse. Oltiin parikymppisiä. Kohta ollaan oltu yhdessä 20 vuotta.

Vierailija
32/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- odotin kiihkeästi tietoa opiskelupaikasta ja yritin selittää itselleni, että jos sen näen sateenkaaren, niin saan sen paikan tai jos kolmas vastaantuleva auto on sininen, niin saan sen paikan jne. Lopulta paikallisessa Prismassa oikaisin kodinsisustusosaston läpi ja siinä hyllyn päässä oli tyyny, jossa teksti "This is the hint you are looking for". Tajusin, että se oli viesti minulle ja seuraavana päivänä tulikin asian varmistava kirje.

- poikaystävä jätti minut jouluaattona; koti oli koristeltu kauniisti, hyvää ruokaa ja juomaa tarjolla, availimme lahjoja ja sitten hän ilmoitti lähtevänsä seuraavana aamuna uuden tyttöystävänsä luokse. Jotta elokuvallisuus olisi täydellinen, ulkona satoi suuria lumihiutaleita.

Vierailija
33/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton lähteminen valumaan parkista keskellä kaupunkia alaspäin alamäessä. Käsijarru oli päällä, se vain petti. Vauhti oli hidas ja pääsin itse hyppäämään autoon pysäyttämään sen, pari mustelmaa tuli jalkaan mutta isompaa vahinkoa ei sattunut. 

Vierailija
34/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tuntematon mies keskellä päivää pysäytti ja sanoi että olen maailman kaunein nainen

Minua tuntematon vastaantullut mies polvistui kosi keskellä päivää. 'Tosin epäilen kyllä jonkun porukan läpäksi, sillä siinä ryhmässä oli yhteensä neljä miestä. 

Vierailija
35/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin nettiin paljon kommentteja Venäjästä. 

Sitten samaan taloon alakertaan muutti yksinään venäläinen mies, jolla oli hieno musta auto. Joku 30-40v. Tällaiseen vanhaan vuokrataloon. Autossa oli venäläiset rekisterikilvet, eli hän oli vain käymässä Suomessa.

Hävisi parin kuukauden päästä yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. 

Pakosti tuli mieleen oliko agentti, joka oli ottamassa selvää kuka olen. 

Vierailija
36/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt tuli hakemaan kotoa.

Sain vakituisen työn suhteiden kautta ja olohuoneessa juteltiin, jospa aloittaisin työt tässä firmassa. Olin silloin 20 vuotias.

Vierailija
37/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on ehdottomasti ollut asia, jota en pienessä mielessänikään osannut kuvitella. Ajattelin että vain leffoissa ja kirjoissa voi nykyaikana olla tarinoita viruksesta, joka pysäyttää koko elämän totaalisesti.

Menetin työt, niskaan kaatuu asuntolainat sekä työttömyys. Kuinka väärässä sitä voi ihminen ollakaan!

Vierailija
38/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rikos.

Vierailija
39/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kumppanini aivan hirvittävässä ja suorastaan absurdissa tilanteessa. Sen jälkeen paljastuikin aivan järkyttävä valheiden verkko, useampi vuosi elämästäni on ollut aivan muuta kuin luulin. Olen vieläkin aika hajalla ja epäuskoinen tapahtuneesta ja pahinta on tieto, etten koskaan tule saamaan mitään selitystä toisen henkilön käytökselle, voin lopun ikääni vain arvailla.  

Vierailija
40/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin veljeni kuolleena arkussa, hän näytti nukelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi