Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa mitä kammottavaa tapahtui

Vierailija
23.01.2021 |

Yöllinen kauppareissu sujui muuten mallikkaasti, mutta kotimatkalla yksi auto pysähtyi taakseni! Ja ulk. miekkonen englanniksi pyyteli minua kyytiin. Mitä ví...a!

Ensinnäkin täällä on todella vähä ma...uja, toiseksi en ole kertaakaan joutunut pelkäämään täällä mihinkään kellonaikaan.

Kysyin miekkoselta, että haluaako hän että soitan poliisit XD. Hän lähti ajamaan, mutta PYSÄHTYI UUDESTAAN. Kuulikohan mitä sanoin? 🤔🤔🤔🤔🤔

Sitten onneksi lopulta kaasutti pois.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan ei saa tarjota kenellekään kyytiä? Vai mitkä ne rajat on?

XDDDDDDD kuvitteletko tosissasi, että halusi kiltisti kyyditä minut kotiin? XDDDDDDD että řaıșk. ei ollut mielessä? XDDDDDDD

Vierailija
22/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pelästyit etkä mennyt kyytiin kertoo että olet r..sisti.

Vierailija
24/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monet naiset toivovatkaan yöllisillä reissuillaan, että joku auto pysähtyisi kohdalle ja kyytiä tarjottaisiin.

Ai joo, enhän muuten tiedä mitä sukupuolta ap on.

sama

Vierailija
25/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Ap

Vierailija
26/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellvä!

Vierailija
27/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nainen olen kuten me kaikki täällä XD. En ole niin ídìoottı, että menen ventovieraiden kyytiin. Rehveillä saatan mennä, mutta vasta kun olen jutellut hetken miekkosen kanssa. Mutta ei silloinkaan pitäisi mennä.

Vierailija
28/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDDDDDD kuvitteletko tosissasi, että halusi kiltisti kyyditä minut kotiin? XDDDDDDD että řaıșk. ei ollut mielessä? XDDDDDDD

En voi lakata hämmästelemästä sinun tyhmyyttäsi ja lapsellisuuttasi. XDDDDDDDDDD. -ERI-

Vierailija
29/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Ap

Vierailija
30/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up.

Ap

Tiedät varmaan, ettei tuo minuna esiintyminen aiheuta muuta kuin ketjun nousemisen? XDDDDDDDDD

Vierailija
31/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ne vasta pysähtykin. Päivällä ja yöllä.

Vierailija
32/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Stop, don't touch me there, this is my no-no square!

Ensi kerralla, muista sanoa että tämä on sinun no-no square :D

Mikä tämä on? :D

Vierailija
33/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ite vaan kaasuttanu pois kans, heti kyytiin istuttuasi. Tietysti pierufetissimatun viereen istuminen ois voinut olla virheellistä, mutta sellaiset mahtavat olla vähemmistö

Vierailija
34/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkomaalainen, niin ei saa pysähtyä kysymään mitään.

35/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Stop, don't touch me there, this is my no-no square!

Ensi kerralla, muista sanoa että tämä on sinun no-no square :D

Mikä tämä on? :D

Taisi olla Oulun (?) ratkaisu "ongelmiin". Saatiin ihan kansainvälistä huomiota ennaltaehkäisevällä toiminnallamme :D

Vierailija
36/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi ihmiset naureskelee näille asioille. Oikeesti jos on hento ja muutenkin pelokas ihminen ja joku tuntematon tulee pyytämään yöllä kyytiin niin kyllä selkäpiita karmisi. Itseäni kerran ahdisteli ulkomaalainen mies pyörän päällä. Olin hölkällä ja kuuntelin musaa. Mies tuli pyöräilemään viereen ja rupesi tarjoamaan pirkan energia juomaa, sanoi etteä ei kiitos, no se mies vaan tuijotta ja jatkoi "Ota ota" ja näytti ettei sitä oltu avattu. Olin edelleen et en halua kun en edes juo energia juomia. Siis ihan kilttiä jos halusi jotenkin auttaa??? Mutta tuossa tilanteessa kun ei tajua sanaa ei niin rupeaa ahdistamaan et pääsenkä tästä miehestä eroon ja mitä hän saattaa tehdä jos ei kunnioita toivettani?? No sitten meni mulla hermot ja huusin et EN HALUA ENKÄ EDES TYKKÄÄ ENERGIA JUOMISTA!!! Niin se mies sit kutsui mua vosuksi ja pyöräili pois XD oli todella outo tilanne. Mua ei ikinä ketkään suomalaiset syyttä  lähesty mut ulkomaalaiset miehet nillä on ihme ahdistavia tapoja lähestyä. Yksin tumma mies kerran tuli junassa jutteleen, kyseli missä asun ja sit kysyi haluanko mustan miehen ystäväksi...siis täh?? 

ketkä oikeesti puhuu tuntemattomalle noin?

Vierailija
37/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi ihmiset naureskelee näille asioille. Oikeesti jos on hento ja muutenkin pelokas ihminen ja joku tuntematon tulee pyytämään yöllä kyytiin niin kyllä selkäpiita karmisi. Itseäni kerran ahdisteli ulkomaalainen mies pyörän päällä. Olin hölkällä ja kuuntelin musaa. Mies tuli pyöräilemään viereen ja rupesi tarjoamaan pirkan energia juomaa, sanoi etteä ei kiitos, no se mies vaan tuijotta ja jatkoi "Ota ota" ja näytti ettei sitä oltu avattu. Olin edelleen et en halua kun en edes juo energia juomia. Siis ihan kilttiä jos halusi jotenkin auttaa??? Mutta tuossa tilanteessa kun ei tajua sanaa ei niin rupeaa ahdistamaan et pääsenkä tästä miehestä eroon ja mitä hän saattaa tehdä jos ei kunnioita toivettani?? No sitten meni mulla hermot ja huusin et EN HALUA ENKÄ EDES TYKKÄÄ ENERGIA JUOMISTA!!! Niin se mies sit kutsui mua vosuksi ja pyöräili pois XD oli todella outo tilanne. Mua ei ikinä ketkään suomalaiset syyttä  lähesty mut ulkomaalaiset miehet nillä on ihme ahdistavia tapoja lähestyä. Yksin tumma mies kerran tuli junassa jutteleen, kyseli missä asun ja sit kysyi haluanko mustan miehen ystäväksi...siis täh?? 

ketkä oikeesti puhuu tuntemattomalle noin?

XDDDDDD ei minuakaan suomimiekkoset uskalla lähestyä. Aina vain ulk. Mutta kenenkään kyytiin en mene. En edes näyttänyt mitenkään hukassa olevalta. Ei ollut kylmä, liukasta vain ja kävelin hitaasti eteenpäin lähellä asutusta XD. Ehkä ymmärtäisin tuollaisen pysähtymisen, jos olisin näyttänyt hätää kärsivältä jossain metsän keskellä. Mutta tuskin silloinkaan olisin mennyt kyytiin.

Nämä kommentoijat ovat vain kateellisia ja katkeria, siksi reagoivat kaikkiin juttuihini tuolla tavalla.

Vierailija
38/38 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyli paljastaa, etta ap on keskenkasvuinen.