Hyvää viikonloppua (pe-su), SYYSKEIJUT!
Meijän ke-to:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7951353&p=&mpage=1&tmode=…
-piias-
Kommentit (45)
Ekana vastaan galluppiin etten unohda. Kun synnyts käynnistyy niin joko mun pikkusisko tai äiti tulee tänne meille poitsua hoitamaan. Jos yöllä niin silloin äitini ja jos taas päivällä käynnistyy niin siskoni.
Paniikki meinaa iskeä. Vaavi on tänään viihtynyt masussa poikittain. Kumpa nyt vaan tajuais kääntyä pääalas päin ja pysyä niin. Keskiviikkona on taas neuvola käynti, mutta siellä on taas joku uus sijainen. En tykkää yhtään että on sijaisia. Ne ei kuitenkaan tiedä mitään mun asioista ja saa samat asiat useaan otteeseen selittää.
Huh että on kuuma. Nää helteet on aivan tuskaa. Taidan kohta mennä viileeseen suihkuun.
Kiva kun keijut ovat innostuneet enemmän kirjoittamaan.
Yahoossa ei olla vielä mitään päivää sovittu eikä paikkaa. Voin täällä asiasta tiedottaa kun siellä jotakin sovitaan.
Nyt meen sinne suihkuun.
Öttis, poitsu 1v10kk ja masuasukki rv36+4
ÄP-LAATIKOSTA ensisänky - meillä todennäköisesti tehdään äp-laatikosta " perinteisesti" se ensisänky. Peitoksi ajattelin hommata alkuun unipussin. Äiti vinkkasi että " tyynyksi" voi taitella yhden harson, niin säästyy pukluilta lakanassa...
VÄLILIHA: aion voidella, voide tilattu nettikaupasta mutta ei ole vielä saapunut.
SHOPPAILU: minäkin tykkään ruskeasta. On ollut ihanaa pukeutua " omanvärisiin" äitiysvaatteisiin kun ruskea sattuu olemaan muotia! Ja ruskeahan sopii tytölle sekä pojalle. Omasta lapsuudesta muistan ruskeat samettipotkuhousut, mutta nyt en ole missään törmännyt. Täytyypä käydä Lindexilläkin, kiitos vinkeistä.
Että tämmöstä, pikana! Hyvää alkavaa viikkoa!
ÄP-LAATIKOSTA ensisänky - meillä todennäköisesti tehdään äp-laatikosta " perinteisesti" se ensisänky. Peitoksi ajattelin hommata alkuun unipussin. Äiti vinkkasi että " tyynyksi" voi taitella yhden harson, niin säästyy pukluilta lakanassa...
VÄLILIHA: aion voidella, voide tilattu nettikaupasta mutta ei ole vielä saapunut.
SHOPPAILU: minäkin tykkään ruskeasta. On ollut ihanaa pukeutua " omanvärisiin" äitiysvaatteisiin kun ruskea sattuu olemaan muotia! Ja ruskeahan sopii tytölle sekä pojalle. Omasta lapsuudesta muistan ruskeat samettipotkuhousut, mutta nyt en ole missään törmännyt. Täytyypä käydä Lindexilläkin, kiitos vinkeistä.
Että tämmöstä, pikana! Hyvää alkavaa viikkoa!
meikäläinen vääntää vielä ukolle töihin makaroonilaatikkoa,tuli luvattua...
pieniä suppareita on tullut,tällä hetkellä tuntuu vaavilla olevan hikka.taitaa tykätä myös viinirypäleistä,itse olen ihan hulluna niihin,pakko saada niitä joka päivä.joku loppu raskauden himo.
meillä lapset menee isovanhemmilleen,onneksi asuvat lähellä.ja saapi nähdä syntyykö vauva ennen laskettua aikaa,taitaa käydä niinkuin ennenkin,että synnytys käynnistetään.kaikki aikasemmat synnytykset on käynnistetty.
keskiviikkona neuvolaan,viimeeksi oli vakkari terkka taas ekaa kertaa loman jälkeen neuvolassa ja keskiviikkona on taas eri terkka,vakkari pitää taas lomaa viikon verran.
mutta nyt täytyy lähteä laittamaan makarooniloota uuniin.
kuulemisiin!
Heips jälleen muutaman päivän takaa!
Kovin ovat Keijut aktiivisia turisemaan, saa aikaa kulumaan kummasti, kun lukee kaikki viestit läpi.
Minä tuskastelen kuumaa ilmaa, en enää millään jaksaisi näitä helteitä. Meinattiin lähteä tänään asuntomessuille, mutta päätin, että se on varmaan likaa mulle, kun eihän siellä ole edes istumapaikkoja missään. Katselin sitten niitä kämppiä netissä. Ruskea tuntuu olevan kovin muotiväri.
Meidän makuuhuone on nyt tosi ahdas, kun olemme sinne tunkeneet sen pinnasängyn ja hoitopöydän. Mulla on ruhtinaalliset 30 cm jalkatilaa oman sängyn ja pinnasängyn välissä. Kerran jo löin varpaani tosi ikävästi siihen hoitopöydän jalkaan, nyt on varvas musta!
Oma olo on tukalaista kuumuutta lukuunottamatta aika mainio. Mitä nyt kivuttomia supistuksia tulee ehkä pari tunnissa, iltaa kohti aina enemmän. Mä oon totaalisen riippuvainen Anitan raskaustukivyöstä, se ehkäisee mulla suppareita tosi tehokkaasti. Eilen illalla jopa uskaltauduimme kokeilemaan petipuuhia (mulla oli seksikkäästi pelkästään se tukivyö päällä!), ja kyllä tuntui pienen alkukuivuuden jälkeen tosi ihanalta! Loppua kohti vois harrastaa enemmänkin, jos vaikka saisi synnytyksen käyntiin sillä...
Ootteko kukaan alkanu hieroa/voidella välilihaa? Jos se vaikka ehkäisis niitä repeämiä... Mulla olis tarkoitus, on tuota Natusanin vauvaöljyä pullollinen jo ostettu, mutta en vain ole saanut ajalliseksi moiseen puuhaan vielä ryhtyä, kun ei edes oikein tiedä, miten sitä tehdään... Innostuiskohan mies?
Joku kertoi, että Yahoo-ryhmässä oli suunniteltu PK-seudun keijujen tapaamista joko ens tai sitä seur. viikonlopulle. Mä en viitsi tuonne Yahooseen liittyä kun olen laiska! Mutta voisiko joku kertoa tälläkin palstalla, mikä oli sovittu aika ja paikka, niin voisin tulla mukaan?
No nyt menen ehkä silittelemään Untamolle lakanoita, niitä tuli pestyä tässä parina viime päivänä. Äitini ompeli oikein flanellilakanatkin talvea varten. Aikooko muuten kukaan pitää vauvaansa aluksi äitiyspakkauksen laatikossa? Millaisen peiton sinne keksis kun se täkkihän on liian iso sinne! Joku pikkupeitto jostain olis tarpeen...
Terkuin
Rizzu & Untamo rv 35+1