Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miniä tulee kylään

Vierailija
10.09.2023 |

Ihastele miniän ulkonäkö ja vaatetus ja lapset.
Pane parasta pötyä pöytään mutta leiki samalla lasten kanssa.
Kysele heidän kuulumisiaan utelematta.

Älä puhu itsestäsi mitään , se olisi itsekästä. Pidä sairautesi, lääkkeesi, siivouksesi omana tietonasi, mahdolliset harrastukset jne.
Älä puhu muista sukulaisista mitään, ei miniää kiinnosta puolisonsa kummitädin sairaus tai leskeksi jääminen.
Älä puhu ilmoista, puhu henkeviä. Miniää ärsyttää typerät small talkit, sää, marjasato, sienet jne

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sullahan on jo selvät sävelet! Toimi niin, niin kyllä hyvin menee!

Olisipa kaikki näin orientuneita ja vieraanvaraisia. 👍

Vierailija
2/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä on ihan normaali vieras. Käyttäydy niin kuin käyttäytyisit muitakin vieraitasi kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän teennäinen anoppi olisit mun makuun :D

Vierailija
4/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä passiivis-aggressiivisten ihmisten kanssa.

Vierailija
5/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniä on ihan normaali vieras. Käyttäydy niin kuin käyttäytyisit muitakin vieraitasi kohtaan.

Hyvänen aika, ettäkö sekalaiset mukit panisin pöytään. Tai tarjoisin vain leipää ja pari keksiä? Kyllä miniä on tarkka että otetaan harvoin käytetyt paremmat astiat.

Vierailija
6/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, ettäkö sekalaiset mukit panisin pöytään. Tai tarjoisin vain leipää ja pari keksiä? Kyllä miniä on tarkka että otetaan harvoin käytetyt paremmat astiat.

No ei meillä kyllä kenellekään vieraille huonoja astioita ja tarjoiluja kateta.

Vierailija
7/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä kun lukee vaatimuksia anopeista miniät eivät ole normaaleita vieraita. He haluavat puhuttavan just heitä miellyttävistä asioista.

Vierailija
8/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha täälläkö taas poikaansa ripustautunut äippä pistää parastaan.

Vierailija
9/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini mahtuu pieneen parkkipaikkaan.Onko Austin vai Morris?

Vierailija
10/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kyll mun tavalliset vieraat ottaa mukitelineedyä mikä käteen sattuu ja tyytyvät leipään juustolla kun tietävät etten juuri pidä herkkuja kotona terveyteni takia. "Älä suotta ota pakastimesta, tää leipä käy hyvin. "

Vierailija
11/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä kun lukee vaatimuksia anopeista miniät eivät ole normaaleita vieraita. He haluavat puhuttavan just heitä miellyttävistä asioista.

Öh. Puhutko sinä siis muillekin vieraille asioista joita he ei halua kuulla????

Vierailija
12/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli jos olisi tuollainen anoppi. Me puhumme oman anoppini kanssa kaiken maan ja taivaan väliltä, jopa kummankin parisuhteiden vitutukset. Käymme tosin kaksistaan ulkomaanreissuillakin ja jätämme kaksilahkeiset (mieheni ja anopin miehen) kotiin. Ikäeroa meillä on mutta ei se haittaa, minä olen 32v. ja anoppi 57v.

Vierailija
13/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tasan sinun omassa päässäsi. Miniälle yksi hailee.

Vierailija
14/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes kutsu miniää kylään. Pääsen helpommalla.

Vierailija
15/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraat voivat puhua asioista jotka ei niin minua kiinnosta ja saavat kestää kuulla vaikka mustikan keruustani. Tai hoitokissoistani tarinaa.

Minua vähemmän kiinnostaa kenenkään ruotsin sukulaiset vaikka mutta kyllä kuuntelen silti . Se on semmoista seurustelua.

Nuoret ovat vaan niin ehdottomia. Minä, minä, minä.

Vierailija
16/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kyll mun tavalliset vieraat ottaa mukitelineedyä mikä käteen sattuu ja tyytyvät leipään juustolla kun tietävät etten juuri pidä herkkuja kotona terveyteni takia. "Älä suotta ota pakastimesta, tää leipä käy hyvin. "

Se on kuule sitä supisuomalaista kursailua vierailtasi. Todellisuudessa kyllä haluaisivat kunnon pullakahvit kahvikupista, eikä eripari mukeja ja leipää, mutta minkäs teet, jos vihje ei mene perille.

Vierailija
17/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät on krantusti puhuteltavia. Aina nokka nyttyrällä.

Vierailija
18/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, tämä miniä ei enää koskaan tule käymään.

Vierailija
19/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan rupea kahvipöydässä puhumaan kenenkään sairauksista saati lääkityksistä. Jokainen saa itse kertoa niistä jos haluavat. Miksi ne ketään edes kiinnostaa?

Vierailija
20/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tavalliset keskustelunaiheet kuten sienisato, sateet ja kyläjuhlat eivät loukkaa ketään muita kuin miniää. He päättävät, keskustellaanko ilmastonmuutoksesta vai lastenvaatteiden hinnoista.