Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ekoilla treffeillä miehen kotona ja mies leipoi muffinseja

Vierailija
22.01.2021 |

Outo fiilis jäi. Odotin jotain säpinää, mutta oltiinkin sen keittiössä ja mies väänsi muffinsseja. Sitten syötiin ja juteltiin. Oltiinko käsitetty homma totaalisen eri tavalla?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli salajännämies, joka muffinia tarjotessaan toivoi sinun tarjoavan vastavuoroisesti muffia.

Vierailija
62/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä käydä etsimässä resepti muffinseja varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut pojilleni sen verran ruoanlaittoa, leipomista ja yleensä reseptinlukua ja erityisesti vieraanvaraisuutta, että osaavat tehdä tyttöystävilleen ja muulle kaverisakille hyvänkin illallisen jälkiruokineen. Ei ole ollut puutetta seurasta.

Vierailija
64/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on todella puoleensavetävää jos mies on kiinnostunut ruoanlaitosta ja osaa itse tehdä kunnon kotiruokaa, leipominen tietty pelkkää plussaa. Palstalla on tänään ollut kolme (3!) aloitusta erinäisistä miesvauvoista, jotka eivät osaa tai tahdo syödä muuta kuin suunnilleen jotain nauravia nakkeja. En itse oikeastaan edes syö makeaa mutta muuten pidän kokkaamisesta ja uusissa ravintoloissa käymisestä, muffinssimies menisi siis omalla arvoasteikolla anyday jonkun kebabilla eläjän ohi.

Vierailija
65/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
66/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä sinänsä, että kun ei heti halunnut seksiä niin sekään ei kelvannut. Itsekin olisin voinut toimia ihan samalla tavalla.

M38

Johtuu tietenkin siitä, että miehet huutavat koko ajan kovaan ääneen, että haluavat naiselta vain seksiä ja kukaan mies ei sano mitään vastaan. Kannattaisiko ottaa jotain kantaa kun joku mies öyhöttää tätä vakivirttä.

Ei niihin ketjuihin jaksa tulla vääntämään, sama kuin seinälle puhuis. Helpompi kun ei aukaise ees koko ketjuja. Ytitän katsella ketjuja joissa olisi muuta kuin sitä samaa vääntämistä.

M38

Vierailija
67/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Pitäisin kiinni. Mies, joka leipoo, tekee tod näk muitakin kotitöitä ja laittaa ruokaa... Tyhmä olin nuorena kun en tajunnut etsiä sellaista miestä!

Itkisin varmaan onnesta jos mun mies leipoisi mulle muffinseja. 😭

Itse en ole tässä vajaat 5v sinkkuna ollessa juuri havainnut naisten suunnasta minkäänlaista kiinnostusta tähän leipomis/ruoka asiaan niin, että olisi jotain etua ollut naisen löytymisessä. Olen olettanut, että on nykyään jo niin yleistä miehilläkin.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi