Kävin ekoilla treffeillä miehen kotona ja mies leipoi muffinseja
Outo fiilis jäi. Odotin jotain säpinää, mutta oltiinkin sen keittiössä ja mies väänsi muffinsseja. Sitten syötiin ja juteltiin. Oltiinko käsitetty homma totaalisen eri tavalla?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mistä tuollaisia miehiä löytää? Minäkin haluan oman "muffinsimiehen".
Ihanko oikeasti tämä on jotenkin poikkeavaa? Itse olen ainakin aina edennyt näin, jos nainen on uskaltaunut kylään asti niin ihan kivan itse tehdyn illallisen ja keskustelun merkeissä kyllä on edetty :)
M38
Näin se pitää mennä!
Sun olisi ap pitänyt ottaa tilanne haltuun kun huomasit ettei mitään tapahdu.
Olisit vetänyt kaverin housut alas, ottanut molon poskeen ja työntänyt nyrkin anukseen ja katsonut herääkö se mieslapanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mistä tuollaisia miehiä löytää? Minäkin haluan oman "muffinsimiehen".
Ihanko oikeasti tämä on jotenkin poikkeavaa? Itse olen ainakin aina edennyt näin, jos nainen on uskaltaunut kylään asti niin ihan kivan itse tehdyn illallisen ja keskustelun merkeissä kyllä on edetty :)
M38
Poikkeavaa tuossa on se, ettei mies tehnyt aloitetta seksiin. Niinhän tuollaiset treffit tyypillisesti etenevät.
Eli "miehen" kotona siis. Olen pahoillani, että noin kävi.
Mitä!?! Olisi nyt edes tehnyt mokkapaloja.
No muffinssit... aika boring. Ei mies mun makuun. Ei heti tarvii panna mutta munaa pitää olla muuhunkin kun naurettavien lapsileivonnaisten tekoon. Matalan teston mies.
Osa naisista haluaa seksiä äkkiä? Sehän on kuin aloittaisi lounaan jälkiruoasta.
Kuulostaa ihanilta treffeiltä! En tosin kovin aikaisessa vaiheessa uskaltautuisi miehen kotiin, mutta sitten kun uskaltautuisin, todellakin arvostaisin.
heh taitaa naisten treffimilet olla aina siinä sako munaa ja orkun, siksiköhän ne on aina usein treffeillä
minä jätän kyllä nuo hiivahouujen herpes pimpat vähemmälle
Menetkö oikeasti ventovieraan kotiin?! XDDDDDDDDDDDD
Mikset kysynyt, saako muffinin lisäksi mulkkua?
Mä voin ottaa tän miehen, jos ap:lle ei kelpaa.
Munkkien leipominen on ihan normaalia treffeillä jos kyseessä on naisen munkit.
Ei leipomisessa mitään väärää ole jos molemmat sitä haluu.
Kun menin nykyisen miehen kotiin ekaa kertaa ja hän teki ruokaa. On kokki ammatiltaan. Niin oli sitä kiva katsella, kun joku osaa tehdä sitä ruokaa ja näyttää niin helpolta. Leipoi sämpylöitä ja teki pastaa alusta loppuun. Minulle ei ole kukaan koskaan tehnyt ruokaa. Kyllä siinä pinnat nousi ja se oli jotenkin mielenkiintoisen näköistäkin, kun teki niitä herkkuja. Täytettyjä ravioleja valkosipulivoissa ja yrttijuustosämplyöitä ja suklaa jälkkäri. En ole todellakaan sellainen ihminen, joka hyppää sänkyyn heti, niin sekin oli kiva huomata ettei edes ehdottanut mitään sellaista eikä ees puhe mennyt siihen suuntaan. Syötiin hyvin ja katseltiin elokuvia ja juteltiin jne. Tiesin, että tämä on oikea mies ja olikin. Hän on juuri sellainen, kun sanoo olevansa eikä selitä turhia. Ei kehuskele veneen ostoista ja rahoista niinku muut deitit ja exät. Ei ole turha haaveilija. En siedä sellasia ihmisiä yhtään, että pitää selittää jos ensikesänä sitten ostais vaikka purjeveneen ja sitä ei ikinä tule. Minua ei kiinnosta sellaset asiat yhtään. Tämä mies, jonka kanssa olen nyt, niin jos sanoisi, että huomenna on avaruusalus takapihalla, niin se alus on siinä. Hän sanoo ja se tapahtuu. Avaruusalus oli vaan esimerkki kaikesta. Eikä ole humalassa kovis uhoaja jne. Se mikä muutenkin on hänessä on hieno piirre, että kertoo ja näyttää heikkoutensa jossain asiassa ja kysyy jos ei tiedä jotain. Hänelle ei ole tärkeää olla aina oikeassa ja olla kaikkitietävä. Hänelle on tärkeää oppia uutta ja on aidosti kiinnostunut mitä sanon jne. Tällaista ihmistä olen halunnut yläasteelta asti ja nyt 40v iässä sain ja tästä pidän kiinni.
Sun mies teki muffinsseja ja niitäkään ei tehdä sekunnissa vaan nähdään vaivaa toisen eteen. Kiitos on sit toi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies, itse en ole tavannut miestä joka leipoisi edes tuommoisia helppoja reseptejä. Kuulostaa tosi herttaiselta, itse olisin ihastunut jos juttelu vielä olisi sujuvaakin.
Itse olen tavannut vaativiakin reseptejä leipovan miehen, onko se niin erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä sinänsä, että kun ei heti halunnut seksiä niin sekään ei kelvannut. Itsekin olisin voinut toimia ihan samalla tavalla.
M38
Johtuu tietenkin siitä, että miehet huutavat koko ajan kovaan ääneen, että haluavat naiselta vain seksiä ja kukaan mies ei sano mitään vastaan. Kannattaisiko ottaa jotain kantaa kun joku mies öyhöttää tätä vakivirttä.
Näin miehenä puistatuttaa tommoset munahaukat. M37