Kävin ekoilla treffeillä miehen kotona ja mies leipoi muffinseja
Outo fiilis jäi. Odotin jotain säpinää, mutta oltiinkin sen keittiössä ja mies väänsi muffinsseja. Sitten syötiin ja juteltiin. Oltiinko käsitetty homma totaalisen eri tavalla?
Kommentit (67)
Jännä sinänsä, että kun ei heti halunnut seksiä niin sekään ei kelvannut. Itsekin olisin voinut toimia ihan samalla tavalla.
M38
Siis eikö aloittajalle kelpaa?
Odotit jotain säpinää, naiset vaan juoksee seksin ja sen yhden värkin perässä, niinkö? Nyt olisi kyllä pikapalaverin paikka.
Koittakaa nyt päättää haluatteko miehem joka heti eka kerralla haluaa seksiä vai vasta toisella kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tinderdeitti?
Oli. ap
Minusta tuo kuulosti todella kivalta tapaamiselta.
Kuulostaa tutulta. 19v eka oma asunto. Ekat treffit mun kotona ja luulin oikeasti että leffailta tarkoittaa vain leffailtaa ja olisi epäherrasmiesmäistä edes miettiä mitään muuta. Nyt vanhempana ymmärrän miksi niin moni lähti haikeamielisesti aina kotoani pois. Pitäs vaan osata olla vähän sikamaisempi.
Ihana mies! Ei kannata kiirehtiä liian nopeasti, tutustukaa ensin.
Ihanaa! Mistä tuollaisia miehiä löytää? Minäkin haluan oman "muffinsimiehen".
Vierailija kirjoitti:
Seksiäkö odotit?
Olisi senkin kelvannut. ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. 19v eka oma asunto. Ekat treffit mun kotona ja luulin oikeasti että leffailta tarkoittaa vain leffailtaa ja olisi epäherrasmiesmäistä edes miettiä mitään muuta. Nyt vanhempana ymmärrän miksi niin moni lähti haikeamielisesti aina kotoani pois. Pitäs vaan osata olla vähän sikamaisempi.
Älä ole sikamaisempi. Vaikka Ap:n kaltaiset munahaukat eivät ymmärtäisikään arvostaa, niin paljon on niitäkin, jotka arvostavat. Niin kuin nyt näistä kommenteistakin näkyy.
Ihana mies. Me tapailtiin 1.5kk ennen, kun harrastimme seksiä. Pussailimme, Hali me kyllä jo vähän aiemmin. Teimme yhdessä asioita lähes päivittäin. Kohta ollaan oltu vuosi yhdessä. Suhteen pitää perustua muulle, kun seksille. Seksiä meillä on kyllä muutaman kerran viikossa.
Ne onn niiin helppoja ja varmasti onnnistuu ellei käytä liiikaa nostatusaineita. Sehän voi seksinnälkäisenä helposti unohtua. "tänäään upotaan... rakkauden syleilyyn. Välittämisen todellisuushan todellisuudessahan käy ilmi vasta siitä etttä palohälytin huutaa ja muffinit palanut pohjaan. Eli rautalangasta on ollut jotain muuta ajateltavaaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne onn niiin helppoja ja varmasti onnnistuu ellei käytä liiikaa nostatusaineita. Sehän voi seksinnälkäisenä helposti unohtua. "tänäään upotaan... rakkauden syleilyyn. Välittämisen todellisuushan todellisuudessahan käy ilmi vasta siitä etttä palohälytin huutaa ja muffinit palanut pohjaan. Eli rautalangasta on ollut jotain muuta ajateltavaaa.
Tantra sekksin alkeet -kirja makaa näyttävästi olohuoneen sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mistä tuollaisia miehiä löytää? Minäkin haluan oman "muffinsimiehen".
Ihanko oikeasti tämä on jotenkin poikkeavaa? Itse olen ainakin aina edennyt näin, jos nainen on uskaltaunut kylään asti niin ihan kivan itse tehdyn illallisen ja keskustelun merkeissä kyllä on edetty :)
M38
Kiva mies, itse en ole tavannut miestä joka leipoisi edes tuommoisia helppoja reseptejä. Kuulostaa tosi herttaiselta, itse olisin ihastunut jos juttelu vielä olisi sujuvaakin.
Oli varmaan kilttis 🥺