Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin ekoilla treffeillä miehen kotona ja mies leipoi muffinseja

Vierailija
22.01.2021 |

Outo fiilis jäi. Odotin jotain säpinää, mutta oltiinkin sen keittiössä ja mies väänsi muffinsseja. Sitten syötiin ja juteltiin. Oltiinko käsitetty homma totaalisen eri tavalla?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri J.... on päässyt treffeille, tykkää leipoa muffinseja ja tuo niitä joskus töihin. Täytyy kysellä heti maanantaina, että mites treffit meni viikonloppuna ;). Meidän työpaikalla mikään ei pysy salaisuutena :D

Vierailija
42/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika varmuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää mitä muffinseja mies leipoi ja maistuiko hyvältä. Mutta Ap ei taida olla enää palstalla?

Vierailija
44/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä sinänsä, että kun ei heti halunnut seksiä niin sekään ei kelvannut. Itsekin olisin voinut toimia ihan samalla tavalla.

M38

Johtuu tietenkin siitä, että miehet huutavat koko ajan kovaan ääneen, että haluavat naiselta vain seksiä ja kukaan mies ei sano mitään vastaan. Kannattaisiko ottaa jotain kantaa kun joku mies öyhöttää tätä vakivirttä.

Kannattaa aina muistaa ettei ole mitään kaikki miehet sitä tai kaikki naiset tätä todellisuutta. Tämä palstaöyhötys on jotain muuta kuin irl elämä.

Vierailija
45/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mä olin nuorempana just tollanen joka leipoi ja pyysi tyttöjä kahville. En vaan tajunnut, ettei tuollaista arvosteta lainkaan :D Tätä nykyä en enää leivo, tai edes kerro naisille, että osaan leipoa.

Vierailija
46/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se ongelma? Mulle olisi muffinsit maistuneet. Sekin on monen mielestä luonteva tilanne, että leivotaan yhdessä. Ehkä hän odotti, että leipoisit mukana ja maistelisit taikinaa ja muuta.

Tuskin se vetovoima niihin muffinsseihin kaatui. Jos ei ole mitään säpinää, niin sitten ei ole, leivotaan tai ei.

Vierailija
47/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana muffinsimies <3

Vierailija
48/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei mä olin nuorempana just tollanen joka leipoi ja pyysi tyttöjä kahville. En vaan tajunnut, ettei tuollaista arvosteta lainkaan :D Tätä nykyä en enää leivo, tai edes kerro naisille, että osaan leipoa.

Kerro ihmeessä. Kyllä meitäkin on jotka sitä taitoa arvostavat.

Vierailija
49/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli se ongelma? Mulle olisi muffinsit maistuneet. Sekin on monen mielestä luonteva tilanne, että leivotaan yhdessä. Ehkä hän odotti, että leipoisit mukana ja maistelisit taikinaa ja muuta.

Tuskin se vetovoima niihin muffinsseihin kaatui. Jos ei ole mitään säpinää, niin sitten ei ole, leivotaan tai ei.

Vähänkö olisi ihanat tuollaiset leivontatreffit :) Nyt sattui vaan miehelle väärä treffikumppani. Harmi.

Vierailija
50/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö aloittajalle kelpaa?

Odotit jotain säpinää, naiset vaan juoksee seksin ja sen yhden värkin perässä, niinkö? Nyt olisi kyllä pikapalaverin paikka.

Koittakaa nyt päättää haluatteko miehem joka heti eka kerralla haluaa seksiä vai vasta toisella kerralla.

Muut naiset ei päätä minun puolesta, enkä minä muiden puolesta. Että yhäkin joudutts tutustumaan toisen sukupuolen edustajiin ihan yksilöinä.

Vierailija
51/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leipoi muffineja. "Muffinsit" on kaiken kielentajunsa menettäneiden aivovammainen tuplamonikko.

Vierailija
52/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ässän suhistus jotenkin kuvaa onomatopoeettisesti ko.leivonnaisten kuohkeutta. Siis, muffinssi rules.

Vierailija
53/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö aloittajalle kelpaa?

Odotit jotain säpinää, naiset vaan juoksee seksin ja sen yhden värkin perässä, niinkö? Nyt olisi kyllä pikapalaverin paikka.

Koittakaa nyt päättää haluatteko miehem joka heti eka kerralla haluaa seksiä vai vasta toisella kerralla.

Oisko vaikka että eri naiset haluaa erilaisia asioita?

Vierailija
54/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syyllinen. Oliko Mikko ja paikkakunta Jyväskylä ?

Kyseessä on mun veli.

Ostin veljelleni kokkikoulun joululahjaksi, kun oli itse ihmetellyt mitä tekisi tyttöreni kanssa, on kummityttö.

Veli tuli meille jouluna ja varmaan Tapaninpäivänä sitten tekivät muffinsseja kokkikoulun ohjeen mukaan. Teeleipiä teki myös toisena päivänä.

Mun veli ei ollut leiponut mitään 20 vuoteen ja oli ihan innoissaan asiasta.

Oon pahoillani, että jouduit tilanteeseen. Mun moka

Ps on hyvä mies, mutta tekee liikaa töitä

Vierailija
55/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runebergin torttuja olis pitänyt leipoa. Sentään joku torttu olis ollut kosteena.

Vierailija
56/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse tehnyt aloitetta?

Mitä aloitetta?

Vierailija
57/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Pitäisin kiinni. Mies, joka leipoo, tekee tod näk muitakin kotitöitä ja laittaa ruokaa... Tyhmä olin nuorena kun en tajunnut etsiä sellaista miestä!

Itkisin varmaan onnesta jos mun mies leipoisi mulle muffinseja. 😭

Vierailija
58/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies leipoi muffineja. "Muffinsit" on kaiken kielentajunsa menettäneiden aivovammainen tuplamonikko.

Oikein

33

Vierailija
59/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kivalta mieheltä, ei pitänyt itsestään selvänä että heti on seksiä ja vielä näki vaivaa treffien eteen leipomalla itse.

Vierailija
60/67 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No murisiko muffinsiin kuiten?