Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Tämän in my blood tyyppisten laulujen takia huomaan ajattelevani Matti Vanhasen puhekarismaa ja miettimään mitä liikkuu tämänkin laulun ja tänne valinnan takana. What is the point?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on symppis. Oikeat meni jatkoon.
Vai Kalle symppis.. Mun mielestä ollut alusta asti ylimielisen oloinen. Jokin tossa tyypissä antaa epämiellyttävän kuvan. Komea ääni toki, muuten en voi tyyppiä sietää. Harmi vaan kun selkeästi ollut Juha Tapion lellikki alusta asti.
Taitava laulaja mutta jotenkin ylpeä ja vaikeasti lähestyttävä. Ei voice of Finland matskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tonne voisi olla ikäraja? Mua häiritsee ihan helvetisti tollanen pikkutyttö laulamassa aikuisten lauluja. Ja tänään siis ihan pohjanoteeraus lapsikuoroineen ja muine säälipisteineen. Äh.
Veikkaan että voittaa. Saa mummojenkin äänet.
Juu ja finaalissa vielä jotain kosiskelua. Viime vuonna oli Finlandia.
Ihme haukkumista täällä. Parhaat on jo esiintyneet. Joten nyt voitte aloittaa sen arvostelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tonne voisi olla ikäraja? Mua häiritsee ihan helvetisti tollanen pikkutyttö laulamassa aikuisten lauluja. Ja tänään siis ihan pohjanoteeraus lapsikuoroineen ja muine säälipisteineen. Äh.
Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntiäkin voittajasta jo tarjolla.
Pienimmät kertoimet (4.00) kolmikolla Susanna Wendelin, Nisse Nordling ja Clarissa Grönstrand.
Löytyykö voittaja tuosta kolmikosta?
Ei.
Mä sanon suoraan Susanna Wendelin, se True colours oli loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustatanssijoillakin maskit, mutta vois noi Tinni ja Elinakin laittaa. #koskakorona
Samoin Heikki ja tuomarit. Itse en maskin hyötyihin usko, mutta ihan viestinnällisistä syistä pitäisi olla maskit kaikilla, joille se on mahdollista. Kilpailijoillakin laulusuorituksen ulkopuolella.
Käyttäisivät edes hammaslääkärin roiskesuojaa josta näkee läpi. Koskahan tässä maassa aletaan myydä niitä edestä pleksisiä maskeja jotka on pestäviä. Reunat on siis kankaiset. Tuolla kaikki voisivat käyttää niitä.
Joku pelkää nyt tosissaan, että Clarissa vie voiton hänen omalta suosikiltaan.
Vierailija kirjoitti:
En oo tykännyt tästä Robinista yhtään, kun on niin vetäytyvä esiintyjä. Nyt oli kuitenkin kehittynyt huimasti! Tosi hyvä kun ääni on kuitenkin mainio.
Redrama puhui pitkästi siitä että tehtiin tosi paljon töitä Robinin kanssa, että hän nyt ylitti itsensä. Ehkä Redrama olisi lopulta vähän katunut valintaansa, tiedä häntä, ja halusi piiskata Robinista nyt enemmän irti. Mutta silloin esiintyminen ei ole luontevaa, laulaja väsyy olemaan muuta kuin luontevasti on..
Robinin ÄÄNI parasta mitä ollu ikinä vofissa.
Kaisa Liski vois alastomana laulaa Dirlandaan.
Sissi U , bliisu tai sitten mun telkkarin äänentoistossa on jotain vikaa.
Vanha töllö !
Sissi on hyvä! Mutta oliko vähän liiankin matala sävellaji?
Kieltämättä Sissi teki nyt ihan oman version.
Meni vähän liian matalalla alku kun ottaa huomioon että tuon ääni kuulostaa paremmalta ylempää.