Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Volvo V40 2.0 280hp sitten Audi A6 -00 2.8 350hp quattro Aut. ja MB E 270cdi tuikun softalla 550hp. Kesä autona on sitten chevrolet caprise -84 5.0l.
2004 Audi A8, ajettu yli 300 tkm.
En suosittele kenellekään nykyisillä bensanhinnoilla.
Huonot puolet: Ilma-alustassa aina jokin rikki tai vuotaa. Syö pirusti bensaa varsinkin pätkäajossa, vaikka ajaisi hissukseen. Vuosiveromaksu on karmea eli tuplarokotetaan sekä kulutuksen että verotuksen kautta.
Hyvät puolet: Ihan mukava ajaa. Neliveto on talvella ok, pärjää hyvin vanhoillakin kitkoilla. Ollut luotettava ja viaton, jos ilma-alustaa ei lasketa mukaan.
Naiskuski olen ja nyt kaksi vuotta ollut BMW 320 GT. Ties kuinka mones bemari. Merkkiä en vaihda koska olen ollut niin tyytyväinen. Viimeksi tänä aamuna kun keli oli tosi haastava: liukas ja lunta tiellä ja auto toimi kuin unelma. Pitkä työmatka sujuu oikein hienosti.
Kyllä nyt LADA saa jäädä talliin.Eipä sillä nyt uskalla ajaa.
Jo toinen Mersu. Ei upouusi. Olen ollut erittäin tyytyväinen, hyvin vähillä huolloilla on menty. Edellistäkään en olisi vaihtanut pois, ellei olisi ollut diesel, jonka verot olivat turhan korkeita vähillä ajokilometreillä.
Tesla Model S. Oikein tyytyväinen siihen näillä bensan hinnoilla. Olin toki jo ennen bensanhintojen korotustakin.
Etuveto Bemari ja olen ylen tyytyväinen!
Skoda Scout, ei mitään vikaa koskaan 4 vuoden aikana. Neliveto ja automaatti. Hyvä mökkiauto huonoilla sivuteillä.
Bmw alla koska auton pitää olla tehokas ja ennenkaikkea lämmin myös pakkasilla. Aivan sama merkkiin liitetetyistä sterotypioista. Vaihteisto-moottoripaketti toimii kuin unelma, automaatti diesel 140kw, kulutus 5,9l/100km kolmelta vuodelta. Miinuksina tässä vanhemmassa kolmossarjassa rengasmelu ja tarkka rengaskoosta ja vanteen offsetista. Oikealla koolla ja offsetilla hyvä ajettava.
Saab 900,vm.1995.Todella yksinkertainen ja luotettava tekniikka,varma peli!2 litran koneella kyllä tarvittaessa myös kiihtyy ja kerkeää:)
Hyundai ix35, neliveto diesel.
Volvo v70 vm. 2000.
Bensaa menee, mutta kulkee kuin juna ja pikkuvikaisuudet voi korjata itse tai jättää kokonaan korjaamatta. Vuodessa kilsoja tulee n 8000km joten en ole keksinyt järkisyitä vaihtaa autoa.
Lada Turbo DeLuxe Vladislav edition. Ei käy kuin venäläisellä bensalla.
Vierailija kirjoitti:
TDI 1,9 on hyvä.
Mukava ajaa hiihtolomalle lappiin kun bensakuskit voivottelee tankilla hintoja.
Tosin verottaja muistaa kerran vuodessa, mutta kertakirpasu huomaamatta tililtä on mukavampi kuin ainainen kipu usein tankatessa. Tankillisella ajaa 1500km kun kulutus reilusti alle 4l/100km pitkillä matkoilla.
Ihmeen janoinen on tuo minimoottori.
3.0TDI V6 nelivedon kaverina kuluttaa maantiellä vähän reilu 5 l/100km, eikä jää ihan niin helposti jalkoihin, no, silloin ei tosin mennä 5l/100km jos kiirus on :D
edelleen kupla 73 löytyy.
kyllä on hyvä ajettava.
kesät ja talvet ajelen pitkin suomea.
onko kellään kuplaa.
https://www.kansalaisaloite .fi/fi/aloite/9997
Tuosta kannattamaan suoraa nat o jäsenyyttä.
Eurooppalaisilla ajavat on munanimijöitä.