Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auto sinulla on?

Vierailija
21.01.2021 |

Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Kommentit (2446)

Vierailija
1141/2446 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW X5

Vierailija
1142/2446 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

GAZ-69

T. Turbobönde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2446 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercedes E 220 d 4Matic eli köyhän miehen dieselmersu. Mietinnässä  on että ostanko 6 sylinterisen E sarjalaisen ennen mallinuudistusta  kun voi olla että uudessa mallissa on kosketusnäyttö ja se ei kiinnosta.

Vierailija
1144/2446 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviautona Dodge ram nelivedolla, V8 bensamoottorilla ja riittävällä maavaralla.

Lumettomina aikoina vanha Volvo s40

Museoautona mercedes w124 E500.

Dodge ja mersu ovat aika vähävikaisia olleet, mutta tuo volvo (renaultin tekniikalla) on 220tkm ajettuna täysin loppu.

Vierailija
1145/2446 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huru-ukko 47v kirjoitti:

Talviautona Dodge ram nelivedolla, V8 bensamoottorilla ja riittävällä maavaralla.

Lumettomina aikoina vanha Volvo s40

Museoautona mercedes w124 E500.

Dodge ja mersu ovat aika vähävikaisia olleet, mutta tuo volvo (renaultin tekniikalla) on 220tkm ajettuna täysin loppu.

Mulla on yks vika vähemmän,  syö alle 4l/100 km ja sen nimi on hyvä.   Joskus ajattelen että erittäin hyvä, kun katselen polttoaineiden hintoja.  Laatu on semmosta keskieuroopan kansanvaunun tasoa, että öljyä, jarruja ja jakopäätä pitää huoltaa.   

Vierailija
1146/2446 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford mondeo 2010 farmari

Vierailija
1147/2446 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW X5

Nämä x5 kuskit menee aina ihan sitruunalle kun ei ne pärjääkkään valoista lähtiessä vanhalle ruosteiselle ooppelin romulle. Ulkonäkö ei aina kerro kaikkea :)

Vierailija
1148/2446 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleeper kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW X5

Nämä x5 kuskit menee aina ihan sitruunalle kun ei ne pärjääkkään valoista lähtiessä vanhalle ruosteiselle ooppelin romulle. Ulkonäkö ei aina kerro kaikkea :)

Toivottavasti et joudu hyökkäämään valoista kumit kiljuen vain siksi että viereiselle kaistalle ilmaantuu toinen auto. Minä yritän aina lähteä rauhallisesti valoista, se on turvallisempaa niin ja lisäksi renkaat kuluu jos koneessa on yhtään vääntöä kuten esimerkiksi nelivetohybridissä usein on. Minulla ei kyllä ole x5:ttä vaan x1 joten en tiedä. Ehkä X5:n omistajien elämään kuuluu vanhojen ooppelien kyykyttäminen, minä kyllä päästän ohi.

Vierailija
1149/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa on nyt liian kallista.

Vierailija
1150/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo v40 vm 2019

Vierailija
1151/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikille alapeukkuja, paitsi toi vanha Volvo.

Miksiköhän? Tunteet pelissä?

No miksiköhän? Porukka valehtelee täällä aivan kuten palkkakyselyissäkin, jossa kaikkilla on vähintään 5000e/kk tulot. Ehkä se on köyhän kansan hupia kertoa täällä minkä auton haluaisi omistaa. Ei Suomen keskipalkoilla näitä autoja ostella mitä täällä on lueteltu. Ja kuka nyt niin yli varojensä elää, että ottaisi lainaa autoa varten :D

Vierailija
1152/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugatti Royale

Vierailija
1153/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleeper kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW X5

Siis ihanko tosissasi sinä kilpailet siitä, kuka saa liikutettua metalliesinettä maapallon pinnalla ripeimmin liikennevaloista lähtiessä? Sano että et ole tosissasi.

Vierailija
1154/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Focus -20.

Jos olisin tiennyt koronan tulevan, en olisi jättänyt tilausta sisään marraskuussa 2019. Auton mittarissa on tällä hetkellä alle 8000 km.

Syy auton vaihtoon oli, että vuoden 2001 Fiat Punto oli alkanut ruostua pohjasta puhki, siinä ei ollut ilmastointia, ei takaovia jne.

Sain Fordiin hyvän tarjouksen ja kuluttoman nollakorkorahoituksen, joka on tietenkin nyt inflaation ollessa laukalla ihan kiva bonus.

Vierailija
1155/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän? Porukka valehtelee täällä aivan kuten palkkakyselyissäkin, jossa kaikkilla on vähintään 5000e/kk tulot. Ehkä se on köyhän kansan hupia kertoa täällä minkä auton haluaisi omistaa. Ei Suomen keskipalkoilla näitä autoja ostella mitä täällä on lueteltu. Ja kuka nyt niin yli varojensä elää, että ottaisi lainaa autoa varten :D

Hienosti valehdeltu. Minulla on aina ollut velkarahalla ostettu auto. Se ei tarkoita, että eläisin yli varojeni, sillä minulla on helposti varaa laittaa 750 euroa kuussa autolainan maksuun. Saan ajaa laadukkaalla ja isolla uudella autolla. Ostan sen velkarahalla, sillä minulla ei ole varaa ostaa 60 000 euron autoa käteisellä. Toki ei tuo koko summa autolainaa ole, maksan käsirahan.

Vierailija
1156/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landrover Discovery Sport -21. Vikoja ei ole ja tyytyväinen valintaan. Koira mahtuu takakonttiin ja yhdellä latauskerralla pääsen 2pvä töihin ja takaisin 👍

Vierailija
1157/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti valehdeltu. Minulla on aina ollut velkarahalla ostettu auto. Se ei tarkoita, että eläisin yli varojeni, sillä minulla on helposti varaa laittaa 750 euroa kuussa autolainan maksuun. Saan ajaa laadukkaalla ja isolla uudella autolla. Ostan sen velkarahalla, sillä minulla ei ole varaa ostaa 60 000 euron autoa käteisellä. Toki ei tuo koko summa autolainaa ole, maksan käsirahan.

Minulla ei ollut käsirahaa, joten täysin koroton ja kuluton rahoitus oli suuri etu (silloin ei käsirahaa välttämättä kannata käyttääkään, vaan saman summan voi esim. sijoittaa). Kk-erän mitoitin sen mukaan, että talouteni ei joudu liian tiukille väliaikaisen työttömyydenkään vuoksi. Rahoituksen viimeisen erän voi siinä 5 vuoden kohdalla kuitata joko vaihtamalla uuteen tai maksalla viiden vuoden aikana säästetyllä riihikuivalla.

Vierailija
1158/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche Panamera ja kyllä, olen tyytyväinen siihen.

Vierailija
1159/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mazda 3, 2019, porrasperä, automaatti. Myynnissä, hinta 24 000e

Tarjoan 500€ tosta romusta.

Ok, käsirahana 20k€, ja loput tuolla kuukausierällä 36kk:n aikana. Sen jälkeen voit vapaasti vaikka romuttaa.

Vierailija
1160/2446 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkuauto