Mikä auto sinulla on?
Kommentit (2446)
Kuka ajaa kiinalaisella Volvolla? Kiina on aivan yhtä syylllinen Ukrainan tapahtumiin kuin Venäjä koska on hiljaa.
entiedä. eikä se oo mua ikinä kiinostanutkaan. niinkuin eivät mitkään tankkaamiset, eikä öljyymiset, tai renkailut. en oo ikinä niitä tarvinnut. joku muu on aina ne tehnyt. Mä vaan ajan. - sitä ainoo asiaa mitä varten noita ees on. Ajamista. Mä en kyllä tajuu.. edes 'tota' ( ..Typerää.. ) kysymystä.) - niin mitä välii. ja ketä ees kiinnostaa? ei ainakaan mua. Nyt tai ikinä. Mä vaan ajan.
Dacian sähköautoa ei taida vielä Suomesta saada?Se on Euroopan halvin sähköauto.
Nissan, Citroen, VW, Peugeot, Fiat. Kaikissa katsastus voimassa mutta ei kerralla liikennekäytössä
Puuutin kirjoitti:
T-72 huivä meenopeeli länteen suuntana. ei huivä taala pellola
Kuuluisia viimeisiä sanoja, ammusten päällä istuskellessa.
En paljasta muuten ihmiset kadehtivat minua. Se jääköön minun ja läheisten tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Naiskuski olen ja nyt kaksi vuotta ollut BMW 320 GT. Ties kuinka mones bemari. Merkkiä en vaihda koska olen ollut niin tyytyväinen. Viimeksi tänä aamuna kun keli oli tosi haastava: liukas ja lunta tiellä ja auto toimi kuin unelma. Pitkä työmatka sujuu oikein hienosti.
Bemari 400hv neliveto.
Edellinen oli myös Bemari, 320 kaksiveto, vaihdoin pois kun sillä ei tehnyt talvella mitään. Jäi kiinni joka paikkaan kun vähänkin oli luikasta.
Joku mersu. 2010vm. Farmari. Automaattivaihteinen. Musta. Muuta en tiedä :D Hyvin sillä pääsee eteenpäin ja vähän taaksepäinkin. Mä vaan ajan sillä, ei mun tarvitse huolehtia siitä muuten. Mies hoitaa katsastukset ja kaiken muun.
Kaks samanlaista farkku skodaa.
Tiedän, kaikki muutkin ihmettelee.
Minä olen ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TDI 1,9 on hyvä.
Mukava ajaa hiihtolomalle lappiin kun bensakuskit voivottelee tankilla hintoja.
Tosin verottaja muistaa kerran vuodessa, mutta kertakirpasu huomaamatta tililtä on mukavampi kuin ainainen kipu usein tankatessa. Tankillisella ajaa 1500km kun kulutus reilusti alle 4l/100km pitkillä matkoilla.
Tää on aina hauskaa, miten ihan anonyymillä keskustelupalstallakin pitää valehdella ja vähän edes liioitella. Diesel-miehet saavat ne kulutukset putoamaan aina ihan älyttömän pieneksi. Sitten kun TM, tai joku muu autolehti testaa, niin eihän se menekään niin pienellä. Ja sitten selitellään.
Tuommoisen auton saa varmasti menemään alle 4 litran sadalla, kunhan vaan köröttelee reilusti alinopeutta, renkaat ylitäytettynä ja kaikki sähkölaitteet sammutettuna. Normaalin liikenteen mukaan ajaen kesärajoituksilla ei takuulla oikea kulutus ole kolmella alkava - tuskin edes neljällä.
Sinisilmäiset uskoo ajotietokonetta, joka näyttää lähes kaikissa autoissa vähintää puolilitraa alakanttiin. Sitten siihen vielä vähän värikynää päälle.
Itselläni sekalaisessa ajossa skoda roomster 1,4 tdi,eli mahdollisimman pieniruokainen auto,nopeusrajoitusten mukaan ajamalla voi päästä jopa 5 litraan satasen,pakkasilla,ja vebastoa käyttämällä kulutus on n6l satasella,ja nämä on mitattuja kulutuksia,ja tämä tarina on tosi.
Veetun kurppa lelli osti mulle tän kiinan romun itse ajelee muna pystyssä töpseli teslallaan, on ilmeisesti kytkeny sähköt penkiinsä kun äijällä ajaessa pyörii silmatki päässä..
Vierailija kirjoitti:
Joku mersu. 2010vm. Farmari. Automaattivaihteinen. Musta. Muuta en tiedä :D Hyvin sillä pääsee eteenpäin ja vähän taaksepäinkin. Mä vaan ajan sillä, ei mun tarvitse huolehtia siitä muuten. Mies hoitaa katsastukset ja kaiken muun.
Mersun täytyykin olla musta.
Pieni Saksassa suunniteltu ja Meksikossa koottu sedan, 1.6 litran bensakoneella, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Mikä on bimmeri?
Tsc kirjoitti:
Bmw alla koska auton pitää olla tehokas ja ennenkaikkea lämmin myös pakkasilla. Aivan sama merkkiin liitetetyistä sterotypioista. Vaihteisto-moottoripaketti toimii kuin unelma, automaatti diesel 140kw, kulutus 5,9l/100km kolmelta vuodelta. Miinuksina tässä vanhemmassa kolmossarjassa rengasmelu ja tarkka rengaskoosta ja vanteen offsetista. Oikealla koolla ja offsetilla hyvä ajettava.
Auton pitää olla tehokas sinun mielestä 140kw mosalla varustettu bemari on tehokas niin huhuh.
Toyota corolla vm - 17. Hyvä perusauto. 135000 tullu mittariin, eikä mitään vikoja ollut.