Mikä auto sinulla on?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Tsc kirjoitti:
Bmw alla koska auton pitää olla tehokas ja ennenkaikkea lämmin myös pakkasilla. Aivan sama merkkiin liitetetyistä sterotypioista. Vaihteisto-moottoripaketti toimii kuin unelma, automaatti diesel 140kw, kulutus 5,9l/100km kolmelta vuodelta. Miinuksina tässä vanhemmassa kolmossarjassa rengasmelu ja tarkka rengaskoosta ja vanteen offsetista. Oikealla koolla ja offsetilla hyvä ajettava.
Auton pitää olla tehokas sinun mielestä 140kw mosalla varustettu bemari on tehokas niin huhuh.
No onhan tuollainen 190 heppaa ihan tarpeeksi liikenteeseen pikkuautolle.
Meillä on VW id4 ja Toyota Corolla hybrid vm.22. Ollaan työttömyys rahalla. Kyllä valtio maksaa jos tietää mitä täyttää
🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸
🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇩🇪
Näin liikenteessä valkoisen Ladan.Miten joku vielä uskaltaa ajaa Ladalla?
BMW farmari kermanvalkoinen.
Olen ollut erittäin tyytyväinen, kiitos kysymästä.
Minulla on kaksi isoa koiraa ja niitten takia tarvitsen farmarin.
-terv. nainen bemarilla-
Mullahan on kuule 1-ovinen, 6-paikkanen Hindustan Curry. 3,5 litran 2-tahti dieselkone, 4 vaihdetta, puuvanteet, automaattijarrut,umpikumirenkaat, ajettu 1,5 miljoonaa, takaspoileri ja ravunsilmävalot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiskuski olen ja nyt kaksi vuotta ollut BMW 320 GT. Ties kuinka mones bemari. Merkkiä en vaihda koska olen ollut niin tyytyväinen. Viimeksi tänä aamuna kun keli oli tosi haastava: liukas ja lunta tiellä ja auto toimi kuin unelma. Pitkä työmatka sujuu oikein hienosti.
Bemari 400hv neliveto.
Edellinen oli myös Bemari, 320 kaksiveto, vaihdoin pois kun sillä ei tehnyt talvella mitään. Jäi kiinni joka paikkaan kun vähänkin oli luikasta.
Eli et kädetön osaa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Chevrolet Aveo LS 280 000 km, arvo € 500
Ei ole viittäsataa, 200 jos tankki on täynnä ja leimassa. Sillä voi tehdä sen yhden lapinreissun, jättää sinne ja tulee junalla takaisin.
Kia EV6 täyssähkö nelivedolla ollut alla reilu 2kk, tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Dacian sähköautoa ei taida vielä Suomesta saada?Se on Euroopan halvin sähköauto.
Käyttää AA-paristoja, ei kuitenkaan pitkää rangea.
BMW X 3 hybridi 2022 ...kaikilla ”mausteilla”
Eilen haettiin liikkeestä eli tuliterä
Vierailija kirjoitti:
BMW X 3 hybridi 2022 ...kaikilla mausteilla
Eilen haettiin liikkeestä eli tuliterä
Millainen kone näissä on? Se kolmisylinterinen MInin moottori vai joku isompi?
BMW:n lempinimi on englanniksi beamer. Ehkä se on väännös siitä.
Suomalaisittainkun toki bemari.
-eri