Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Fix Or Repair Daily kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ford Focus farkku vm 2012. Käytettynä ostettu, vasta hetken ollut käytössä, mutta ainakin toistaiseksi olen ollut hyvin tyytyväinen. Varsinkin kun vertailukohtana edellinen auto oli melkoinen ruohonleikkuri tähän verrattuna. Hyvä perusauto nuorelle perheelle, kun ei ole laivan kokoinen mutta takaloosterissa on hyvin tilaa. Ja on vähäruokainen. :)
Minulla oli sama auto, pari vuotta vanhempi vain.
Moista rakkinetta ei ole toista ollut eikä toista tule.
Vaihdoin Kiaan alle vuoden jälkeen.
Moista rakkinetta kuin Kia ei enää ikinä tule meille, vaihdoin 2011 Sportage AWD:n pois vuoden ajon jälkeen. Erittäin huono näkyvyys nimenomaan risteyksissä kun aina oli p****leen palkit edessä vaikka kuinka koitti säätää istuinta ja kurotella että näkisi kunnolla etuviistoonkin.
Onko kellään Evoqueta?
Sen ostan jos saan lottovoiton!
Silmäähivelevän kaunis auto!
Vierailija kirjoitti:
Autot ovat varakkaiden juttu
Kateus on sosialistien juttu.
Bensa niin kallista ei kannata enää pitää autoa.
Paljon kuluttava japanilainen boxer.
Se on BMW mut se on mökillä tuolla ruoholahdella odottaa kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vain Renaulteilla kehtaa aikuinen ihminen ajella.
Renault on laatumerkki. Valmistanut mm. polkupyöriä, lentokoneen moottoreita, rintaliivejä, tykinammuksia, konjakkia ja autoja.
Mulla on myös. Siinä on, hehheh, jähdytettävä hansikaslokero jossa pitää mansikat ja samppanjan viileinä.
Skoda farkku x 2. Miksi? Koska olen urpo. Vanhoja viel kun mitkä. Ja nuukuuttani pitäisi seisottaakin toista ettei vakuutukset paina päälle.
Ongelma vaan vaimo joka ajelee toisella. Eihän hänellä omaa autoa ole, köyhä kun on. Homeeseenkin toinen jo meni, mutta nohevana miehenä purin koko penkin ja pesin homeet pois.
Taas toimii ja olen umpirakastunut peltilehmiini. Renkaidenvaihtoon kuluu vain 4 tuntia kun kulmat pitää viilata millilleen joka kerta.
Kysymys on hieman huonosti muotoiltu koska monella on useitakin autoja, minkä niistä haluat listattavan?
Laitan sitten tähän kaikki omani, tarkoituksellisesti hieman vajavaisin tiedoin:
- paku, volkkari, työjuhta
- paku, ooppeli, työväline
- 3000GT neliveto, nelipyöräohjaus, 500 hp, kaikki japskikilkkeet
- Rellu farmari, mahtuu G-bägit kivasti
- Lotus, 2.8s, ~450 hp, "my baby"
- "minusta tulee isona mersu" Roadster
Sellainen vanha romu, että kaasupoljinta painaessa suurin kiihtyvyys tapahtuu kuljettajan korvien välisessä tunnetilassa
Volvo S60 T3 vm. 2017. Tosi mukava ja vakaa matka-auto rauhalliseen menoon
BMW 353 dieselfarkku, 10 vuotta vanha ja yhä ylivoimainen ajomukavuudeltaan. Ajan sen loppuun, sitten voi olla sähköauton paikka.
Sama v70 mk2 ollut jo 14 vuotta. Bensa turbo ja hyvin toimii. Bensaa menee kaupungissa n.13l/100km
Riisikuppi, joka kuluttaa vähän ja on muutenkin tullut halvaksi. Ajan pääasiassa parin kilometrin matkoja jonkun kerran viikossa.