Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Volkswagen Passat 2017 ja hienosti pelittää!
Citroen c1. Ajan kerran viikossa prismaan. Ei oikeastaan ole järkeä pitää koko autoa.
Käyttöautona Mersu, lisäksi 15 enemmän tai vähemmän kuosissa olevaa harrasteautoa rapakon takaa.
Volkswagen Golf 1.6 Variant IV. 2001 mallia,hyvin pelittää. Takuuaikana poltti puolia,mutta sitten ei mitään harmeja. Ihan uudesta asti olen omistanut sen. Just toissa päivänä vaihdatin jakohihnan.
Yankee girl kirjoitti:
Käyttöautona Mersu, lisäksi 15 enemmän tai vähemmän kuosissa olevaa harrasteautoa rapakon takaa.
Sun unessa.
Vierailija kirjoitti:
Lada 1200 L. vm.1972. Kakkosautona Fiat 127 vm.1974.
Legendaarinen Lada 1200 L.Parempaa autoa ei ole.
Volvo XC60 OceanRace vm. - 16. Soiva peli!
Vierailija kirjoitti:
Yankee girl kirjoitti:
Sun unessa.
Mulle saa olla aivan rauhassa kateellinen. Käy sinäkin koulusi, niin yllät mahdollisesti joku päivä samaan. ❤️
Mb c200 vm-20, silkkaa nautintoa ilman vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volkkari.
Kysymys oli mikä AUTO sinulla on.
Älä vittuile ihmisille!
Muistaako joku vanha ihminen sen mainoksen:
Volkkari, volkkari, volkkari... ISI!
Eikä nuo isot jenkkiautot jo kerää säälittäviä katseita kun jo polttis museokamaa paksu savupilvi perässään?
Pieni Mazda. Ollut perheessä jo 9 vuotta. Uskollinen, vähäruokainen ja nöyrä palvelija on ollutkin. Kertaakaan ei ole ajaessa ongelmia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Eikä nuo isot jenkkiautot jo kerää säälittäviä katseita kun jo polttis museokamaa paksu savupilvi perässään?
Ei. Miehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Toiset revityttää tussunsa synnyttämällä, toiset karauttaa auringonlaskuun isolohkolla.
Arvaa kumpi on onnellisempi?
Your choise.
Vierailija kirjoitti:
Citroen varmasti hyvä auto naiselle.Miehet ei ikinä Sitikkaa osta.
Aito kulttuurin mies ajaa Citroenilla.
Vierailija kirjoitti:
Volvo 940 farmari vuodelta - 92. Bensarosvo, mutta vastapainoksi saan hemmetin mukavaa ja lämmintä kyytiä. En minä sitä myy vaikka nuoret miehet sitä himoitsevatkin, aion ottaa sen mukaani hautaan.
Papalla oli tosi siisti ns. kartanovolvo. Ruismarjapuuron värinen ja vähän ajettu. Eräältä julkkispariskunnalta ostettu. Sitä autoa on vieläkin ikävä.
En kestä lukea näitä, kun aina ketjuun eksyy näitä "Vain oma autoni on ainoa paras ja oikea auto, muut on roskaa" kuskeja.
Muutaman vuoden vanha Audi Q5.
Olen ollut tyytyväinen. Sain mitä tilasin.
Volvo 940 farmari vuodelta - 92. Bensarosvo, mutta vastapainoksi saan hemmetin mukavaa ja lämmintä kyytiä. En minä sitä myy vaikka nuoret miehet sitä himoitsevatkin, aion ottaa sen mukaani hautaan.