Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Nissan almera 1.8 v2004 alusta ihan mätä syö öjyä ihan sikana en ole tyytyväinen haluun rahat takas.
Vaihda uutteen Nissanista saat romutuspalkkion.
Vierailija kirjoitti:
Rutinoff -72. 1100cm3, 32 hv. Ajettu 24450km.
Tämä on upea auto.
Ostin vanhan bussin ja ajelen sillä yksikseni, koska linja-autolla liikkuminen on ekologisempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TDI 1,9 on hyvä.
Mukava ajaa hiihtolomalle lappiin kun bensakuskit voivottelee tankilla hintoja.
Tosin verottaja muistaa kerran vuodessa, mutta kertakirpasu huomaamatta tililtä on mukavampi kuin ainainen kipu usein tankatessa. Tankillisella ajaa 1500km kun kulutus reilusti alle 4l/100km pitkillä matkoilla.
Tää on aina hauskaa, miten ihan anonyymillä keskustelupalstallakin pitää valehdella ja vähän edes liioitella. Diesel-miehet saavat ne kulutukset putoamaan aina ihan älyttömän pieneksi. Sitten kun TM, tai joku muu autolehti testaa, niin eihän se menekään niin pienellä. Ja sitten selitellään.
Tuommoisen auton saa varmasti menemään alle 4 litran sadalla, kunhan vaan köröttelee reilusti alinopeutta, renkaat ylitäytettynä ja kaikki sähkölaitteet sammutettuna. Normaalin liikenteen mukaan ajaen kesärajoituksilla ei takuulla oikea kulutus ole kolmella alkava - tuskin edes neljällä.
Sinisilmäiset uskoo ajotietokonetta, joka näyttää lähes kaikissa autoissa vähintää puolilitraa alakanttiin. Sitten siihen vielä vähän värikynää päälle.
ai puoli litraa! Minulla ajotietokone näyttää 5-7l/100km ja tankatessa tankkiin menee 12,8l/100km rauhallisessa maantieajossa rekan imussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TDI 1,9 on hyvä.
Tosin verottaja muistaa kerran vuodessa, mutta kertakirpasu huomaamatta tililtä on mukavampi kuin ainainen kipu usein tankatessa. Tankillisella ajaa 1500km kun kulutus reilusti alle 4l/100km pitkillä matkoilla.
Tää on aina hauskaa, miten ihan anonyymillä keskustelupalstallakin pitää valehdella ja vähän edes liioitella. Diesel-miehet saavat ne kulutukset putoamaan aina ihan älyttömän pieneksi. Sitten kun TM, tai joku muu autolehti testaa, niin eihän se menekään niin pienellä. Ja sitten selitellään.
Tuommoisen auton saa varmasti menemään alle 4 litran sadalla, kunhan vaan köröttelee reilusti alinopeutta, renkaat ylitäytettynä ja kaikki sähkölaitteet sammutettuna. Normaalin liikenteen mukaan ajaen kesärajoituksilla ei takuulla oikea kulutus ole kolmella alkava - tuskin edes neljällä.
Sinisilmäiset uskoo ajotietokonetta, joka näyttää lähes kaikissa autoissa vähintää puolilitraa alakanttiin. Sitten siihen vielä vähän värikynää päälle.
ai puoli litraa! Minulla ajotietokone näyttää 5-7l/100km ja tankatessa tankkiin menee 12,8l/100km rauhallisessa maantieajossa rekan imussa
Erikoista. Mulla tietokoneet on näyttäneet aika lailla oikein. Osaan kyllä itsekin laskea kulutuksen ja verrata auton lukemaan. Edellinen auto oli diesel. Yhdistetty kulutus 4,5 l/100 km. Tietokone näytti ihan samoja. Nykyinen on bensa, yhdistetty kulutus 7 l/100 km, tietokone näyttää ihan samoja.
Citroen C4 vuosimalla 2014. Ajettu noin 80 000 km. En voisi olla tyytyväisempi. Edullinen, sopii kaupunkiajoon mutta on riittävän tilava myös tavaroiden kuljettamiseen. Ollut erittäin varmatoiminen myös, jakopäänhihna ainoa remontti mitä jouduttu tekemään, sekin meni maahantuojan kustannuksella.
Punainen Mini Cooper.
Kätevä käännellä ja olen ollut tyytyväinen.
Mätsää myös käsilaukkuuni 👜 ⬅ kuvasta poiketen kassi on punainen.
Ajokortin ajoin vasta 50-vuotiaana (vaikka tätä ei kysyttykään).
~ mummo ~
Nissan primera, ajettu 460 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Citroen C4 vuosimalla 2014. Ajettu noin 80 000 km. En voisi olla tyytyväisempi. Edullinen, sopii kaupunkiajoon mutta on riittävän tilava myös tavaroiden kuljettamiseen. Ollut erittäin varmatoiminen myös, jakopäänhihna ainoa remontti mitä jouduttu tekemään, sekin meni maahantuojan kustannuksella.
Citroen varmasti hyvä auto naiselle.Miehet ei ikinä Sitikkaa osta.
V40 2015 ja olen tosi tyytyväinen, en vaihda pois
Peugeot 3008 vm. 2020. Ihan jees. Tiedetään, hyviä ranskalaisia saa vain nakkikioskilta, mutta mä oon ollut ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Volkkari.
Kysymys oli mikä AUTO sinulla on.
Seat tarracon hybridi löytyy. Auto on noin vuoden ikäinen. Ihan kiva ajaa ja suht tilava myös kaikin puolin. Kaupunkiajossa itselläni enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volkkari.
Kysymys oli mikä AUTO sinulla on.
🤣
Arvasin. Tää on just tätä.
T: Volkkarikuski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TDI 1,9 on hyvä.
Erikoista. Mulla tietokoneet on näyttäneet aika lailla oikein. Osaan kyllä itsekin laskea kulutuksen ja verrata auton lukemaan. Edellinen auto oli diesel. Yhdistetty kulutus 4,5 l/100 km. Tietokone näytti ihan samoja. Nykyinen on bensa, yhdistetty kulutus 7 l/100 km, tietokone näyttää ihan samoja.
Biokaasulla kuluu kaupunkiajossa 5 kg/100 km. Matka-ajossa selvästi vähemmän, alle 4 kg/ 100 km.
RollsRoyce. Lisäksi minulla on oma kuski, päässä silinterihattu kädessä keppi ja jalassa damaskit.
Lada 1200 L. vm.1972. Kakkosautona Fiat 127 vm.1974.