Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Mulla oli Tesla. Ei ikinä enää. Hyi helvetti mikä laatikko.
Ford Focus farmari vm. 2013
Olen tyytyväinen. En tarvi parempaa.
Vw golf vm 2011, Vw Vento vm 1997 ja Ford Focus vm 2000.
Minulla on Tesla model y malli..
Tilaa ja taloudellisuutta
se on bmw. sikahintainen, pohja kipinöitä iskee suomen huonoilla teillä suomalaiset pikkuipanat ostavat erikoisesti isoilla dieseleillä.
Vierailija kirjoitti:
Bugatti Veyron.
Tosin on seisonnassa ja kuljen julkisilla.
Päädyin Chironiin ja se onkin sen hankinnan jälkeen ollut ainoa asia joka seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Jeesuksen vanha Hyundai .
Niin minullakin. Ajettu vasta 85 000 km.
Ottomoottorille nimen antanut Nicolaus Otto.
Kaksitahtista mäntämoottoria ehdotti Philippe LeBon vuonna 1801. Étienne Lenoir kehitti vuosina 1858-60 ilmanpaineessa toimivan kaksitahtisen kaasumoottorin, joka ei käyttänyt puristusta. Nelitahtista puristusta kuvasi Alfonse Beau de Rochas vuonna 1862 ja Lenoir teki tällä myös kokeiluita.[1] Nicolaus Otto näki matkoillaan Lenoirin moottorin 1860-luvulla ja kehitti Eugen Langenin kanssa parannuksia. Vuonna 1876 Otto kehitti nelitahtisen moottorin, jossa käytetty seoksen esipuristus mahdollisti hyötysuhteen parannuksen. Polttoaineen puristukseen käytettävää neljää tahtia kutsutaan nykyään ottosykliksi.[2]
Ottomoottorilla tarkoitetaan yleensä nelitahtista bensiinimoottoria, joka käyttää Nicolaus Otton mukaan nimettyä ottosykliä.
En viitsi kertoa, koska on Suomessa sen verran harvinainen että se olisi sama kuin kertoisin oman nimeni täällä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bugatti Veyron.
Tosin on seisonnassa ja kuljen julkisilla.
Päädyin Chironiin ja se onkin sen hankinnan jälkeen ollut ainoa asia joka seisoo.
Mie kans hankin pemarin ku ei ennee ottanu etteen. Aattelin et jos sitte seisos. Mut ei auttanu. Nyt ei muna seiso mut pemari seisoo ku ei oo rahhoo maksoo pensoja eikä veroja ja vakkuutuksija.
Kyösti pohjoskarjalast 42v eläkeläene
Citroen C4 eHDi
Citroen Xsara Break
Ditroen Acadiane
Bmw 530e -21 ja porsche 911 Turbo s -07
Avensis. Kestää ja kestää ja hyvä ajettava.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Tesla model y malli..
Tilaa ja taloudellisuutta
Samoin! Onnea loistavasta valinnasta! Loistava auto, on vieläpä tuo paranneltu autopilot omassa. Tehoa on enemmän kuin 99% liikenteen muissa autoissa ja 1500€ jos viitsii apista klikkaamalla pistää rahaa saa sitä tehoa vielä lisää jos sen kokee tarvitsevansa. Aurinkopanelit talon katolla takaavat ilmaiset kilometrit kesällä ja ai että. Kyllä kelpaa!
Maailman paras AUTO:
Volkswagen Golf mk4 Variant 1.9 TDI 4WD. Upgreidaittu mm. moottoriteho penkitetty 240 hp.